Tommy Hilfiger aduce “The Hilfiger Racing Club” la Seul

Un „pitstop” plin de energie i-a întâmpinat pe prietenii familiei „Tommy” pentru a sărbători o versiune reinventată a stilului clasic preppy, care îmbină viteza, stilul și spectacolul. 

Tommy Hilfiger a transformat spațiul COEX din Seul în “The Hilfiger Racing Club pe data de 28 octombrie 2025 pentru o celebrare exclusivă a lansării colecției de Toamnă 2025. Preluarea a dat viață campaniei, evidențiind mesajul său principal: reînnoirea stilului prep și promovarea acestuia cu o originalitate fresh, pentru ca toți să se bucure de el.

Într-o reinterpretare îndrăzneață și neașteptată a parcării de pe acoperișul localului popular, TOMMY HILFIGER a organizat un eveniment plin de acțiune, inspirat din nostalgia sporturilor cu motor. Lista VIP a artiștilor, inovatorilor și creatorilor de tendințe din familia Tommy i-a inclus pe Jung Hae In, ambasadorul global TOMMY JEANS Jang Won Young, Jung Yong Hwa, Atsuko Maeda, DAYHUN, Kim So Hyun, Irene, YOUNGHOON (membru al trupei THE BOYZ), SHIN SEUNG HO, YEJI, Yun Si Yun și Anupam Tripathi, care au purtat piese selectate din colecția de toamnă 2025 TOMMY HILFIGER.

Oaspeții au explorat zone tematice dedicate curselor, inclusiv un stand de karting, un punct de eliberare a permiselor și un „Tommy Stop”, unde s-au alimentat cu gustări ușoare și băuturi răcoritoare. O expoziție de mașini de epocă și un perete foto Tommy au oferit momente pentru a surprinde și a arăta stilul personal, în timp ce DJ-ii locali DJ JEYEON, DJ JINMOO și DJ SOMEONE au creat atmosfera pe ritmuri house și hip-hop. Activitățile inspirate de sporturile cu motor și momentele de stil îndrăzneț și preppy au reflectat viziunea distinctivă a brandului asupra moștenirii, cu o notă îndrăzneață și modernă.

Jung Hae In a purtat o jachetă Harrington, un pulover cu guler înalt și pantaloni din bumbac Murray, asortați cu cizme Chelsea din colecția de toamnă 2025 TOMMY HILFIGER.

Jung Young Hwa a purtat un palton din tweed, un pulover cu guler rotund și mâneci lungi, o cămașă din poplin și pantaloni largi din denim, asortați cu mocasini clasici din colecția de toamnă 2025 TOMMY HILFIGER.

Irene Kim a purtat o jachetă din piele de oaie, o rochie mini în carouri, cizme din piele și o geantă cu lanț din colecția de toamnă 2025 TOMMY HILFIGER.

Atsuko Maeda a purtat un palton maxi cu centură, un blazer cu emblemă, o cămașă cu volane din poplin, pantaloni largi din denim, adidași din piele și o geantă micro tote American Icon din colecția de toamnă 2025 TOMMY HILFIGER.

Yun Si Yun a purtat un palton din lână în carouri, o jachetă Harrington, o cămașă Oxford, pantaloni relaxați din denim și mocasini din colecția de toamnă TOMMY HILFIGER.

Anupam Tripathi a purtat o jachetă de curse, un tricou din fleece cu blocuri de culoare, o cămașă din poplin și mocasini din colecția de toamnă 2025 TOMMY HILFIGER.

YOUNGHOON de la THE BOYZ a purtat o jachetă casual din piele de oaie, un pulover din bumbac și cașmir cu guler rulat, pantaloni din lână și mocasini clasici din colecția de toamnă TOMMY HILFIGER.

DAHYUN a purtat un blazer lung, relaxat, cu un singur rând de nasturi, un pulover brodat cu steagul TH, o fustă mini din tweed în carouri și cizme de călărie din colecția de toamnă TOMMY HILFIGER.

YEJI a purtat un cardigan cu guler rotund și mâneci lungi, o fustă mini din catifea din colecția de toamnă TOMMY HILFIGER și cizme cu toc din piele din colecția de toamnă TOMMY JEANS.

Ambasadoarea globală a brandului TOMMY JEANS, Jang Won Young, a purtat o jachetă sport, o fustă mini în formă de A din colecția de toamnă TOMMY GIRL, asortată cu o pereche de cizme groase și robuste din colecția de toamnă TOMMY JEANS.

Kim So Hyun a purtat un blazer oversized din jersey TOMMY GIRL, un tricou slim cu nervuri, blugi din denim, o geantă de umăr din denim și adidași cu crampoane din colecția de toamnă 2025 TOMMY JEANS.

SHIN SEOUNG HO a purtat o jachetă universitară, un tricou cu logo și pantaloni din denim din colecția de toamnă 2025 TOMMY JEANS, precum și cizme Chelsea din piele cu crampoane din colecția de toamnă TOMMY HILFIGER.

Inspirată de campania globală plină de vedete, condusă de Nicholas Hoult și Claudia Schiffer, seara a prezentat interpretarea lui Tommy a culturii preppy și bogatul patrimoniu al mărcii, reimaginat pentru o nouă generație.

Seulul marchează marea finală a turneului mondial „The Hilfiger Racing Club”, care a inclus evenimente în Shanghai, Barcelona, Mexico City, Paris și Londra.

Prietenii brandului sunt invitați să se alăture comunității și conversației folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

 

UNDE:               COEX, SEUL, Coreea de Sud 

CÂND:                28 octombrie 2025

IMAGE CREDITS Courtesy of Tommy Hilfiger

 

Despre TOMMY HILFIGER

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Înființat inițial în New York City și impregnat de spiritul american, brandul se definește prin ADN-ul său roșu, alb și albastru, înrădăcinat în expresii vibrante, încrezătoare și curajoase. Colecțiile brandului celebrează „Prep made Modern”, combinând clasicul atemporal cu o notă fresh. Tommy Hilfiger oferă calitate și valoare premium consumatorilor din întreaga lume sub brandurile TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții și produse, inclusiv îmbrăcăminte sport pentru bărbați, femei și copii, denim, accesorii, încălțăminte și parfumuri.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2024, cu o distribuție largă în întreaga lume, inclusiv cel mai mare magazin global de referință: tommy.com.  Conectați-vă cu TOMMY HILFIGER pe  Instagram, X, TikTok, YouTube și LinkedIn.

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

 

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Copiii și părinții au dăruit din inimă la Happy Cinema Colosseum – un nou succes semnat de Asociația „Lumini pentru Viitor”

Asociația „Lumini pentru Viitor” a reușit să aducă zâmbete și emoție printr-un eveniment plin de bucurie organizat la Happy Cinema Colosseum, unde copii și părinți…

Oscar Isaac a purtat Calvin Klein la premiera filmului „Frankestein” din Mexico City

Calvin Klein anunță că Oscar Isaac a fost îmbrăcat în Calvin Klein Collection în timpul premierei filmului „Frankenstein” ce a avut loc în Mexico City.

„Arborele genealogic al familiei noastre” – o carte care păstrează vie istoria familiei

Într-o lume în care totul se schimbă rapid, legăturile cu trecutul și cu rădăcinile noastre devin tot mai prețioase.

S-a lansat Bebelușino – marketplace-ul care aduce părinții și copiii mai aproape de tot ce au nevoie

S-a lansat Bebelușino, un marketplace inovator și complet dedicat părinților și copiilor între 0 și 10 ani. Noua platformă reunește într-un singur loc produse atent…

Jung Kook din trupa BTS este imaginea noii campanii Calvin Klein, prezentând cele mai noi modele de denim

Calvin Klein lansează cea mai nouă campanie pentru denim, avându-l ca protagonist pe ambasadorul brandului Jung Kook, membru al celebrei trupe BTS, reînnoind parteneriatul său…
Vezi profilul Andrei Filip