Schimbă viitorul prin artă! Inițiativă ParkLake despre impactul poluării cu plastic

O persoană consumă anual 70.000 microplastice, adică aproximativ 100 de biți de microplastic pe parcursul unei singure mese, potrivit unui studiu  publicat în Environmental Pollution.

ParkLake a lansat campania „Schimbă viitorul prin artă” cu scopul de a crea un dialog cu publicul despre poluarea cu plastic, una dintre cele mai mari provocări de mediu, la nivel mondial.

 În iunie ParkLake Shopping Center a lansat un apel de proiecte de sculptură publică adresat tinerilor artiști din România în urma căruia trei artiști s-au alăturat proiectului Senses of the Future, coordonat de Raluca Ghideanu – parte din campania ParkLake, „Schimbă viitorul prin artă”: Ștefan Bogdan, Adrian Piorescu Oprea și Sergiu Chihaia.

 Proiectul se va finaliza printr-o expoziție inedită formată din patru sculpturi realizate integral din plastic reciclat de către tinerii artiști. Expoziția va fi deschisă publicului în perioada 15 august – 15 octombrie, în spațiul exterior ParkLake Shopping Center.

 Partenerii ParkLake în această campanie sunt  Eco Serv Recycle și La Fântâna.

 Artiștii care transmit alături de ParkLake un mesaj către viitor prin arta lor

Raluca Ghideanu este o tânără artistă care s-a dezvoltat mai ales în zona sculpturii, unde are peste 20 de expoziții de grup naționale și internaționale, trei bienale internaționale de artă, cinci expoziții personale, cinci sculpturi de artă publică și un premiu internațional de sculptură. Personajele sale sculpturale vorbesc despre viață, despre redescoperire și redefinire, despre închisorile în care ne aflăm.

Ștefan Bogdan este un tânăr artist, student în anul II în cadrul Universității de Artă Bucuresti, care își dorește ca prin participarea lui la campania „Schimbă viitorul prin artă” să semnaleze tuturor că a sosit timpul pentru o schimbare radicală. „Plasticul a devenit o problemă la nivel european iar faptul că știm deja această problemă, ne oferă ocazia de a o evidenția prin artă.”

Adrian Piorescu Oprea este un sculptor, care recent și-a obținut diploma de Licență și Master în cadrul Universității Nationale de Arte București, secția Sculptură. Motivația lui de a face parte din acest proiect este aceeași care îl inspiră și în creațiile artistice personale, aceea de a face privitorii să conștientizeze efectele ireversibile aduse în mediul natural de către ființa umană și datoria morală pe care omul o are față de natură și totodată pentru semenii din specia sa.

Sergiu Chihaia, absolvent al Universității Naționale de Arte București, este în prezent cadru didactic titular la departamentul Modă, în cadrul aceleiași instituții. Participă cu lucrările sale la expoziții naționale și internaționale, iar în 2014 a câștigat premiul UAP pentru Arte Decorative – Textile în cadrul proiectului Arte în București, ediția a V- a. Este sculptor, textilist și designer iar în focul creatiei, le îmbină pe toate, devenind scenograf desăvârșit.

In perioada următoare, cei patru artiști vor lucra pentru realizarea sculpturilor din plastic reciclat în spațiul amenajat în incinta ParkLake. Vă invităm să urmăriți evoluția campaniei „Schimbă viitorul prin artă” pe pagina Facebook a centrului comercial @ParkLakeShoppingCenter.

În siguranță #nudoaracasă

În contextul actual, ParkLake Shopping Center, a dezvoltat și adoptat măsuri sporite de igienă și siguranță, pentru a oferi în continuare o experiență de shopping cât mai sigură și plăcută clienților săi. Astfel, a verificat și certificat procesele curente de igienă și curățenie în parteneriat cu SGS, liderul mondial în domeniul inspecției, verificării, testării și certificării, obținând astfel Standardul de Evaluare SGS pentru Igienă și Dezinfectare. Acest lucru confirmă respectarea strictă a protocoalelor și reglementărilor de ultimă generație aplicabile, asigurând în acest fel sănătatea și siguranța tuturor persoanelor care trec pragul centrului comercial.

În plus, ParkLake Shopping Center a dezvoltat o serie de programe speciale, adaptate contextului actual, sub conceptul în siguranță #nudoaracasă. Printre acestea se numără implementarea sistemului de monitorizare a traficului din interiorul centrului comercial și informarea publicului cu privire la starea acestuia prin intermediul website-ului www.parklake.ro, precum și instalarea sistemelor de măsurare a temperaturii la toate intrările în centrul comercial, accesul la dispensere cu gel dezinfectant în toate zonele comune principale (intrări în mall, zona de restaurante, coridoare, s.a.), stabilirea unui flux clar de circulație în mall, precum și implementarea unor noi sisteme de semnalistică și informare menite să transmită vizitatorilor măsurile de protecție și conduita recomandate în interiorul centrului comercial.

 Despre ParkLake Shopping Center

ParkLake Shopping Center este un proiect unic, care îmbină într-un mod armonios natura și shoppingul. Designul modern combină elemente inspirate de cei trei piloni, Parc – Natură − Familie și oferă oportunități excelente de petrecere a timpului liber în cadrul spațiilor de relaxare, de joacă, precum și locuri în care se poate practica sport sau se poate petrece ziua lucrând.

Proiectat după cele mai înalte standarde internaționale, înconjurat de natură și situat în apropierea Parcului Titan, ParkLake oferă cea mai bună selecție de branduri disponibile pe piață și servicii de înaltă calitate într-un mediu eco-friendly și o atmosferă încântătoare.

Mai multe informații despre ParkLake Shopping Center găsiți la: www.parklake.ro.

Despre La Fântâna

La Fântâna este cel mai important furnizor de servicii de hidratare cu apă și cafea pentru companii și gospodării din România și un actor important în serviciile de cafea pentru industria ospitalității.

Companie multinațională născută și crescută în România, La Fântâna și-a făcut o tradiție din a sprijini inițiative culturale din domenii precum muzica, arhitectura, arta plastică sau literatura.

În 2021, La Fântâna a demarat, în paralel cu lansarea unui serviciu național de livrare de apă de izvor în sticle reutilizabile, o campanie de conștientizare a excesului de ambalaje de unică folosință de tip PET care ajung în natură.

Implicarea La Fântâna în inițiativa „Schimbă viitorul prin artă” este parte a acestei campanii.

Despre Eco Serv Recycle

ECO SERV RECYCLE este o companie tânără cu personal tânăr și calificat în domeniul calității mediului, având ca scop colectarea selectivă a deșeurilor generate atât de personele juridice cât și de persoanele fizice, precum și capacitatea de a oferi consultanță pe probleme de mediu firmelor aflate în incapacitatea de a obține anumite informații privind acest capitol atât de important pentru viața noastră și copiilor noștrii și anume MEDIUL ÎNCONJURĂTOR.

ECO SERV RECICLE – a fost înființată din dorința de a soluționa necesitatea colectării deșeurilor nepericuloase și periculoase de pe teritoriul țării conform normelor, legilor și standardelor europene existente în vigoare.

 

 



Comunicat publicat de: Ioana Marinescu (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Ioana Marinescu

Colier din argint personalizat cu nume - detaliul care complimentează orice piesă vestimentară

Colierul Nomine se integrează perfect în orice ținută, iar pentru stilul casual este acel detaliu care complimentează orice piesă vestimentară. Fiind un lanț minimalist, acesta…

TOMMY HILFIGER a lansat campania Toamnă 2021, “PASS THE MIC” , cu Yara Shahidi, Anthony Ramos, Jack Harlow, Wizkid, Kim Soo-Hyun and DJ Cassidy

Tommy Hilfiger anunță lansarea campaniei Toamnă 2021, “Pass the Mic”, cu Yara Shahidi, Anthony Ramos, Jack Harlow, Wizkid, Kim Soo-Hyun și DJ Cassidy.

Didactica Publishing House organizeaza primul Festival online de joaca si lectura: 10 ore de povești, teatru și experimente științifice

Peste 2.000 de titluri cu reduceri de 40-70%, 10 ore de povesti si momente de joaca – sunt surprizele primului Festival de joaca si lectura…

A fost lansat proiectul „Anca știe” - cel mai nou program de învățare interactivă, axat pe schimbări climatice și eficiență energetică

Sistemul Național de Reciclare a Bateriilor (SNRB) a lansat miercuri, 15 septembrie, cel mai nou program de învățare interactivă, axat pe schimbări climatice și eficiență…
Vezi profilul Ioana Marinescu