Pandorra Story Style comunică povestea iconică CALVIN KLEIN în România

#MyCalvins este unul dintre hashtag-urile stylish care este din ce în ce mai prezent în zona de content creator din România.

Motivul este că agenția full-service Pandorra Story Style a început din 2021 să facă cunoscută povestea CALVIN KLEIN publicului din România, devenind agenția de relații publice a inconic-ului brand vestimentar, distribuit în România de SARKK SA.

Iubitorii unui stil atemporal, uber urban chic se bucură de o rețea extinsă a magazinelor CALVIN KLEIN în România, existând deja 5 magazine cu preț complet (în București, Iași, Timișoara și Cluj) și un outlet situat în Fashion House Outlet Centre.

Estetica minimalistă și modernă specifică brand-ului american devine cunoscută publicului român în urma parteneriatului dintre Pandorra Story Style și CALVIN KLEIN, agenția oferind servicii de corporate PR și consumer PR, precum: gestionarea relației cu media locale tipărite și online, inclusiv distribuirea de comunicate de presă și organizarea întâlnirilor de presă; dezvoltarea strategiilor locale de comunicare și supravegherea implementării acestora pentru susținerea colecțiilor Calvin Klein.

,,Anul 2021 cu siguranță a fost unul out of the box pentru toate industriile, astfel că includerea în portofoliu a unui nou partener precum renumitul brand vestimentar, Calvin Klein, ne-a adus în fața unei provocări minunate pe care am acceptat-o cu bucurie. Ne dorim ca prin modelul de business, pe care îl abordăm față de orice client pandorrian, care include profesionalism, creativitate, dedicare și mult drag de a spune povestea clientului with a twist, să reușim să conectăm într-un mod autentic consumatorul cu acest brand avangardist, incitant și seducător.”  – Monica Măgureanu, fondator & owner Pandorra Story Style.

 

Despre Pandorra Story Style

Cu peste 10 ani de experiență în domeniu, Pandorra Story Style este o agenție full service ce pune în prim-plan povestea brandului, a companiei, a clientului, căutând continuu noi modalități de exprimare a mesajelor clienților săi, dar și construirea și menținerea unor relații și parteneriate puternice cu presa, bloggerii și influencerii din România. De-a lungul timpului, a dezvoltat campanii de comunicare, relatii publice și a organizat evenimente pentru clienți din domenii diverse, precum companii de IT & C, electrocasnice, pharma, asigurări, turism, dar și companii aeriene și centre comerciale mari.

O parte dintre clienți: Tommy Hilfiger România, Sabon România, ECCO, ParkLake Shopping Center, Legrand, Consolight, Sphera Group, Megagen, Lindab, PORR Romania, Sensodays.ro.

Povestea Pandorra se găsește pe www.pandorrastyle.ro.

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate. 

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Calvin Klein, Inc.

CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.

Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global



Comunicat publicat de: Ioana Marinescu (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Ioana Marinescu

A fost lansat proiectul „Anca știe” - cel mai nou program de învățare interactivă, axat pe schimbări climatice și eficiență energetică

Sistemul Național de Reciclare a Bateriilor (SNRB) a lansat miercuri, 15 septembrie, cel mai nou program de învățare interactivă, axat pe schimbări climatice și eficiență…

Jack Harlow a purtat TOMMY HILFIGER La 2021 MTV VIDEO MUSIC AWARDS

Tommy Hilfiger anunță că rapper-ul Jack Harlow, multi premiat cu discuri de platină, nominalizat la GRAMMY, a purtat TOMMY HILFIGER la Video Music Awards 2021…

Lewis Hamilton a purtat item-uri din colecția TommyXRomeo la Formula One™ Dutch Grand Prix 2021

Tommy Hilfiger anunță că Lewis Hamilton, cel care a câștigat de șapte ori campionatul mondial FIA Formula One ™, a purtat TOMMY HILFIGER la Formula…

Tommy și Dee Hilfiger au participat la GALA MET 2021

Jack Harlow și Jeremy O. Harris au fost prezenți ca invitați din partea lui Hilfiger, purtând outfit-uri custom made TOMMY HILFIGER.

Avantajele jucăriilor din bumbac organic pentru copii

Mulți părinți se uită mai mult la alimentația copilului și devin mai puțin interesați atunci când vine vorba de cumpărarea jucăriilor organice. 
Vezi profilul Ioana Marinescu