Minio Studio lansează ultimul episod din seria Creative Chaos – „TOP Snack”
Până acum, ai văzut cum am primit brief-ul, cum am dezvoltat strategia, cum au decurs procesul creativ și producția materialelor. A mai rămas un pas: implementarea campaniei. Așadar, iată-ne ajunși la ultimul episod din Creative Chaos: How it’s made!
După faza de producție a materialelor creative, aproape am răsuflat ușurați, însă în realitate campania abia acum începe! Provocarea a rămas: cum facem să evităm canibalizarea mesajelor într-o campanie cu 3 brand-uri? Aici au intervenit agențiile de media, care au ales mixul perfect de comunicare. Ca urmare, DTP-ul nostru, Ionuț, a realizat 16, pardon, 22 de video-uri… *fără social media. Iar Andrei, art-ul care tocmai se întorsese ambițios la Minio, s-a ocupat de materialele digitale până au ieșit fix cum ne-am dorit.
Iată rețeta haosului de care tot vorbim: 3 branduri, 2 clienți, 2 agenții de media, agenții de social media, agenții de implementare și noi, Minio Studio, strategic & creative lead.
Vrei să afli cum am controlat haosul creativ din spatele campaniei? Urmărește ultimul episod din seria Creative Chaos: How it’s made și vezi cum a livrat campania și ce am învățat din ea!
Ai ratat primul episod? Poți să îl vezi aici:
Ai ratat al doilea episod? Poți să îl vezi aici:
Ai ratat al treilea episod? Poți să îl vezi aici:
Află pe minio.ro de ce ne-am apucat de acest proiect!
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.
minio studio, creative chaos, publicitate, agentie, advertising, macromex, top snack, mondelez, gustare de top
Comunicat publicat de: Minio Studio (click pentru a vizualiza profilul)