Lansare online site Cartonescu.ro

Cresterea galopanta a comertului online face ca industria ambalajelor sa devina esentiala atat pentru companiile care isi comercializeaza produsele prin intermediul platformelor online, cat si pentru consumatorul final.

Cresterea galopanta a comertului online face ca industria ambalajelor sa devina esentiala atat pentru companiile care isi comercializeaza produsele prin intermediul platformelor online, cat si pentru consumatorul final.

Cumparaturile online sunt, in acest moment pe un trend ascendent, iar acest lucru aduce o provocare companiilor, care trebuie sa se adapteze pentru a asigura o experienta pozitiva clientilor lor.
Piata mondiala a ambalajelor destinate comertului electronic a fost estimata la aproximativ 30 miliarde de dolari in anul 2022, cu o previzionare de crestere pana in 2026 de 50%.

Cresterea aceasta este datorata tarilor in care comertul electronic este in stadii incipiente de dezvoltare, de exemplu Africa, Orientul Mijlociu, Asia si America de Sud / Centrala. Un factor decisiv in cresterea industriei ambalajelor, il reprezinta conexiunea via internet din ce in ce mai accentuata intre consumatorii world-wide, dar si accesul mult mai facil la dispozitive mobile cu functionalitati performante. Aceste aspecte au ajutat cresterea numarului de comenzi plasate online si implicit la cresterea cererii de ambalaje, care sa deserveasca expedierea acestor comenzi la consumatorul final. Nu e de mirare de ce azi gasim in universul digital, platforme online care contin toate produsele vandute in magazinele fizice de vanzare cu amanuntul. Marii jucatori ai comertului cu amanuntul au inceput sa laseze magazine online in care sa isi vanda produsele, tocmai pentru a se adapta acestui trend global.

Piata de ambalaje destinate e-commerce este impartita in trei mari domenii: materiale plastice, carton ondulat, hartie, benzi, produse destinate trimiterilor postale/curier. In linii mari, segmentele targetate de industria ambalajelor se refera la industria produselor alimentare si a bauturilor, produsele de ingrijire si cosmetice si electronice si electrocasnice de larg consum, produse pentru uz casnic, mobilier acestea fiind cele mai mari si mai active consumatoare de astfel de produse.

Ambalajele destinate protejarii coletelor vor inregistra cea mai mare crestere. In ceea ce priveste segmental targetat, se prevede cea mai mare crestere in domeniul bunurilor electronice si al produselor de larg consum.
Cu un mediu concurential tot mai accentuat, comerciantii trebuie sa gaseasca parghiile pentru a satisface chiar si cei mai pretentiosi clienti, fara a renunta la eficienta si profitabilitatea propriului business. Acest lucru inseamna ca trebuie sa investeasca in produse inovatoare si echipamente eficiente care sa le asigure un flux intern optim, dar si in furnizori de incredere, care sa fie capabili sa le deserveasca nevoile de business, tocmai pentru a se detasa de concurenta si a obtine recunoasterea in acest univers digitalizat. In aceasta ecuatie, brandurile trebuie sa acorde o atentie sporita modului in care ambaleaza produsele, astfel incat sa se adapteze nevoilor si cerintelor avatarului de client online.

Atunci cand alegi un furnizor de produse de ambalare, trebuie sa ai in vedere capacitatea acestuia de a acoperi cat mai multe dintre nevoile businessului tau.

Asa cum era de asteptat, si companiile destinate acestui segment, incep sa se adapteze noilor cerinte din piata si sa vina cu produse din ce in ce mai multe si mai adaptate contextului actual.
Un astfel de furnizor de produse pentru ambalare este Cartonescu, un magazin online nascut din pasiunea pentru industrie si grija fata de oameni, fie ei clienti, angajati sau parteneri. Acesta isi doreste sa fie o solutie completa pentru fiecare client care ii paseste pragul, chiar si doar virtual. Site-ul www.cartonescu.ro aduce in atentia consumatorilor materiale si accesorii pentru ambalare, acoperind toata gama de produse de care ar putea avea nevoie o afacere in procesul zilnic de pregatire si impachetare a produselor pentru expediere. Sunt disponibile cutii din carton, atat cutii clasice cat si cutii cu autoformare, atat de folosite pentru ambalarea diverselor produse. Practic in ziua de azi, majoritatea produselor electrocasnice sau de larg consum sunt ambalate sau livrate in cutii fabricate din carton.

Un alt produs la fel de folosit si pe care il gasiti pe cartonescu.ro este folia – fie ca vorbim de folia cu bule sau de folia stretch. Folia cu bule este, practic, cel mai usor produs de ambalare din cele existente pe piata, fiind folosita cu precadere securizarea marfurilor fragile. Desi nu are o vechime foarte mare, folia stretch a castigat rapid teren, fiind mult mai usor de utilizat decat alte ambalaje destinate protectiei obiectelor. Succesul foliilor se datoreaza costurilor logistice mult mai mici fata de metodele complementare folosite.

Desi multi dintre noi asociaza cutiile de carton cu expeditia bunurilor in comertul online, multe produse sunt trimise la consumatorul final in plicuri de curierat fabricate din plastic. Pungile de curierat sunt foarte usoare, flexibile, cu o rezistenta crescuta la intindere si rupere si protejeaza continutul de murdarie, praf, intemperii, uzura mecanica. Acestea reprezinta solutia perfecta pentru expedierea produselor care nu sunt fragile. O solutie la fel de populara pentru categoria plicurilor de curierat o reprezinta plicurile autoadezive port-document, acele plicuri din plastic transparent care se lipesc pe colete si protejeaza documentele de livrare.
Dezvoltarea accelerata a magazinelor e-commerce i-a determinat pe producatori sa apeleze la cele mai eficiente metode de ambalare. Pungile cu fermoar de tip zip-lock au capatat o utilizare larga fiind folosite pentru industrii producatoare din cele mai diverse, de la ambalarea pieselor mecanice sau a utilajelor, pana la produse de laborator sau chiar alimente. Accesoriile complementare produselor de ambalare nu sunt uitate, Cartonescu oferind solutii si la acest capitol, oferind benzi adezive, cuttere, accesorii de scris si nu numai.

Cartonescu a pus in centrul culturii sale de dezvoltare un motto care ii defineste viziunea: Vrem ca atunci cand un consumator ne viziteaza magazinul online, sa gaseasca aici Solutia 360 pentru afacerea sa.
Ne bucuram sa descoperim afaceri locale care pun pret pe dezvoltarea permanenta, pe intelegerea nevoile clientilor sai, afaceri care isi doresc sa se dezvolte firesc alaturi de proprii consumatori.
Nu ezitati sa vizitati magazinul www.cartonescu.ro, sigur veti gasi produse indispensabile oricarei afaceri.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
cartonescu, lansare, online


Comunicat publicat de: AMC LIGHT PACK SRL (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de AMC LIGHT PACK SRL

Cinci lucruri care vor deveni ilegale în următorii 50 de ani

Pe măsură ce temperaturile globale cresc, liderii mondiali iau măsuri împotriva celei de-a doua surse de schimbări climatice ca mărime din lume: combustibilii fosili utilizați…
Vezi profilul AMC LIGHT PACK SRL