KIKO MILANO își extinde amprenta în România cu un nou Pop-Up Store în AFI Cotroceni

KIKO MILANO, brandul de machiaj nr.1 în Italia și parte a portofoliului Fais Group, își continuă expansiunea strategică în România prin deschiderea unui nou pop-up store în AFI Cotroceni, una dintre cele mai vibrante destinații de retail din București.

Odată cu această ultimă deschidere, KIKO MILANO operează acum trei magazine în capitala României, marcând o creștere constantă și concentrată în piața dinamică de beauty. Primul magazin a fost lansat în ParkLake Shopping Center, urmat de o a doua locație în Mega Mall, ambele câștigând rapid o bază de clienți fideli datorită combinației semnăturii mărcii de colecții bazate pe trenduri, ingrediente de calitate și prețuri accesibile.

Pop-up-ul AFI Cotroceni consolidează și mai mult prezența KIKO MILANO în centre-cheie de retail, sporind vizibilitatea și accesibilitatea pentru și mai mulți pasionați de frumusețe din oraș.

Noul magazin pop-up oferă o selecție curată a celor mai bine vândute produse de machiaj și îngrijire a pielii, inclusiv colecții de sezon și alte produse preferate fanilor brandului. Spațiul a fost conceput pentru a reflecta valorile de bază ale KIKO de incluziune, creativitate și auto-exprimare, oferind vizitatorilor o experiență de cumpărături interactivă și captivantă.

Această lansare marchează o nouă etapă importantă în strategia de creștere a mărcii pentru piața din România și își consolidează și mai mult angajamentul de a pune la dispoziție produse de înfrumusețare de înaltă calitate, inovatoare și accesibile unui public mai larg. Expansiunea KIKO MILANO în România face parte din misiunea sa mai largă de a împuternici frumusețea la nivel global.

Cu o abordare axată pe client, KIKO MILANO pune un accent deosebit pe crearea de experiențe captivante în magazin. De la consultații personalizate la demonstrații de machiaj și previzualizări exclusive ale colecțiilor viitoare, brandul își propune să transforme fiecare vizită într-o călătorie memorabilă a frumuseții.

Privind în perspectivă, KIKO MILANO intenționează să își continue expansiunea regională, identificând noi oportunități de retail în zonele urbane cheie din România. Scopul este clar: de a deveni o destinație de frumusețe pentru consumatorii români care caută stil, calitate și inspirație – toate sub un singur brand.

 

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Suplimentele alimentare naturale – aliați esențiali în accelerarea procesului de slăbire

Într-o lume în care stilul de viață activ, ritmul alert și tentațiile alimentare sunt la ordinea zilei, procesul de slăbire poate deveni o adevărată provocare.…

Adrian Dragomirescu, noul Mare Maestru al Marii Loji Naționale din România

Recent, la Palatul Ghica din București, s-a desfășurat Conventul Ordinar al Marii Loji Naționale din România (MLNR), un eveniment de referință pentru viața masonică din…

Damson Idris, îmbrăcat în Tommy Hilfiger la premiera F1® filmul din Mexico City

Ambasadorul brandului TOMMY HILFIGER a sărbătorit premiera mexicană a mult-așteptatului „F1™ Filmul”, alături de coprotagoniștii Brad Pitt, Javier Bardem și Kerry Condon.

Intuiția – busola interioară între știință și simțire profundă

Într-o lume dominată de rațiune, cifre și decizii bazate pe dovezi, intuiția rămâne un mister fascinant, o voce tăcută care pare să știe mai mult…

DJ Khaled și Sam Hartman, îmbracați în Tommy Hilfiger în timpul unui weekend SailGP plin de aventură în New York

Tommy Hilfiger i-a invitat pe muzicianul DJ Khaled și pe starul fotbalului american Sam Hartman la un weekend plin de acțiune în jurul New York…
Vezi profilul Andrei Filip