Investiție de 50 de mii de euro în American Alternative School, singura școală pe modelul flip education din România

Success Academy, cel mai puternic program de dezvoltare personală, leadership și antreprenoriat pentru copii și adolescenți, din România, în parteneriat cu Mizzou Academy (USA), lansează American Alternative School (AmSchool) – școala gimnazială și liceul cu programă americană și diplome recunoscute internațional, cu o investiție de 50.000 euro.

,,În contextul actual, nevoia de a studia într-un sistem normal, atractiv pentru elevi, ce pune accent pe utilizarea gândirii, și nu doar pe memorare, este mai mult decât justificată. Școala de stat eșuează acum pentru că, deși copiii sunt diferiți, le uniformizează educația. Sistemul nu se adaptează la noile generații. În loc să încurajeze cooperarea, îi menține într-o zonă de competitivitate extremă, fără recompense și cu focus pe pedeapsă. Profesorii nu știu să fie apropiați de elevi. Se impun prin frică și nu știu să estimeze și să antreneze potențialul fiecăruia. Școala eșuează pentru că lucrează ȋn clase supradimensionate, deși știm foarte bine că tinerii sunt performanți în echipe de 4-7.

Ne-am dat seama că este nevoie de “O școală normală la cap”, care îi sprijină pe elevi să fie ei înșiși, fără frica de a fi certați. Este un parcurs de învățare partenerial între copil și profesor”, spune Ovidiu Atanasiu, fondatorul American Alternative School/AmSchool.

Cursurile AMSchool au următoarea structură: Școală Generală (clasele VI-VIII) și Liceu (clasele IX-XII). Sistemul de educație dezvoltat în cadrul University of Missouri de către College of Education oferă modele noi, moderne și eficiente de predare/învățare.

1 din 2 bucureșteni nu are ȋncredere ȋn sistemul de educație de stat, ȋn timp ce 71% dintre locuitorii Capitalei sunt de părere că ȋnvățământul românesc are nevoie de o reformă majoră, potrivit unui sondaj Avangarde, publicat luna trecută. Percepția publică este susținută și de datele oficiale venite de la Ministerul Educației, care arată că doar 77% dintre absolvenții de liceu de anul acesta s-au înscris la examenul de Bacalaureat, interesul fiind mult mai scăzut decât ȋn 2020 (82,4%).  Ȋn acest context, tot mai mulți români, ȋn special cei din Capitală și marile orașe, se orientează către școlile și liceele private, care vin cu un alt mod de învățare și cu alte oportunități.

5,3% din populația școlară a României este ȋnscrisă ȋn astfel de unități private, iar acest procent crește, de la an la an, conform INS. Se estimează că piața instituțiilor private de ȋnvățământ preuniversitar a ajuns la 1.000 de unități, dar, cu toate acestea, majoritatea școlilor vânează doar elite sau nu oferă diplome recunoscute internațional.

,,Tinerii au nevoie să obțină o diplomă recunoscută la nivel internațional, care să le permită accesul la cele mai importante universități din lume. Părinții care solicită acest lucru sunt tot mai mulți. Promisiunea noastră este că ne vom însoți studenții până în momentul în care sunt admiși la facultatea pe care și-o doresc, indiferent unde se află aceasta. Trebuie să ieșim din logica locală, îngustă și să începem să gândim global”, completează Ovidiu Atanasiu, fondatorul American Alternative School/AmSchool.

Modelul ,,flip education”, ȋn premieră ȋn România

Modelul ,,flip education” pornește de la elev spre profesor, iar accentul cade pe comunicare, colaborare și performanță. Practic, se inversează rolurile și responsabilitatea ȋnvățării. Prin planificare și obiective clare, tinerii sunt responsabili de propriul lor proces de învățare, iar profesorii au rolul de a-i sprijini necondiționat pentru ca ei să-și atingă obiectivele. Din această perspectivă, profesorul devine trainer, coach și mentor pentru studenții săi. 

,,Nu lăsăm pe nimeni în urmă, acesta este primul nostru principiu. Nu există copii care nu vor să învețe, ci doar metode greșit aplicate și/sau instructori neimplicați. De aceea am format o echipă completă care să se asigure de succesul tuturor studenților noștri”, adaugă Ovidiu Atanasiu, fondatorul American Alternative School/AmSchool.

Particularitățile AMSchool

AmSchool este o școală 100% ,,nouă” ce înglobează cele mai moderne practici educaționale din prezent:

  • Singura școală ,,flip education” din România;
  • Școală fără teme, fără meditații și fără after school;
  • Elevii studiază ȋn clustere de 5-7 copii, nu ȋn clase de 30;
  • Studenții sunt evaluați continuu și ghidați spre traseele profesionale, indiferent de clasa în care se află;
  • Suport personalizat pentru fiecare copil;
  • Spații deschise de învățare (open space learning);
  • Profesori cu funcție de mentori;
  • Echipă de suport formată din traineri, coachi și consilieri educaționali, cu toții implicați în susținerea performanței copiilor;
  • Singura școală din România adaptată 100% la copii, la interesele și talentele lor;
  • Singura școală din România care își însoțește studenții până în momentul în care sunt admiși la facultățile pe care și le doresc.

******************************************************************************

American Alternative School (AmSchool) este prima inițiativă în cadrul parteneriatului dintre Success Academy (România) și University of Missouri – College of Education (USA). AmSchool este o alternativă la sistemul clasic de învățământ din România și deschide poarta tinerilor către un sistem de educație coerent, actual și pragmatic.

Structurat pe 6 ani de studiu și creat pe modelul academiilor de corporație, Success Academy este cel mai puternic program de dezvoltare personală, leadership și antreprenoriat pentru copii și adolescenți, din România.

 

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
AMSchool, American Alternative School, flip education


Comunicat publicat de: TUDOR COMMUNICATION SRL (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de TUDOR COMMUNICATION SRL

Acțiune umanitară ȋn Kenya, organizată de echipa Karpaten Turism ȋmpreună cu un grup de turiști

Echipa Karpaten Turism ȋmpreună cu un grup de turiști au organizat o acțiune umanitară la Școala primară Mwamanga Primary School, din Kwale, Kenya. 30 de…

IVECO lansează proiecte internaționale pentru decarbonizarea transporturilor și sustenabilitatea mediului înconjurător

IVECO a lansat programul „IVECO Ambassador”, prin intermediul căruia militează pentru decarbonizarea transporturilor. Prin acest program, clienții și partenerii, care împărtășesc aceleași valori cu brandul,…

IVECO anunță producția camionului Eurocargo cu numărul 600.000

IVECO a anunțat, pe 21 iulie, că producția camioanelor Eurocargo a ajuns la 600.000 de unități. Fabrica din Brescia, unde lucrează 1.600 de angajați IVECO…

Altex România lansează Altex Travel, în parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism

Altex în parteneriat cu una dintre cele mai mari agenții touroperatoare din România, Karpaten Turism, lansează un nou serviciu, Altex Travel, prin care clienţii au…

Inovație în comerțul online românesc, cu comisioane de procesare a plăților la jumătate și decontări mai rapide

Magazinele online au acum comisioane de procesare a plăților de 0,5 %, la peste jumătate față de media actuală practicată de procesatorii de plăți cu…
Vezi profilul TUDOR COMMUNICATION SRL