Gimo.ro redefineste conceptul de promovare al anunturilor imobiliare
GIMO.ro a urmarit inca de la lansare sa propuna pe piata de specialitate un concept modern ce tine in permanenta pasul cu trendurile si tehnologia, pentru a usura si a eficientiza promovarea anunturilor imobiliare in mediul online. In acest scop, administratorii GIMO.ro au sondat atent piata si cerintele clientilor, reusind sa realizeze o strategie de promovare eficienta, ce face uz de popularitatea retelelor de socializare si toate oportunitatile nascute din cresterea rapida a numarului de utilizatori pe internet in ultimii ani.
Schimbarile aduse de GIMO.ro
GIMO.ro incearca revolutioneze si eficientizeze strategia de promovare a anunturilor platite. S-a inceput cu o selectie atenta a site-urilor colaboratoare, de la peste 300, reducandu-se la top 40 ale celor mai bune site-uri din domeniu. Administratorii GIMO.ro sunt insa constienti ca in momentul actual si la viteza cu care evolueaza tehnologia si creste numarul de persoane conectate in permanenta la internet, postarea exclusiva pe site-uri de anunturi nu mai genereaza nivelul optim de trafic pentru rezultate vizibile.
S-au adoptat astfel modalitati de promovare moderne, ce fac uz de retelele de socializare si tehnologia disponibila in momentul actual, in baza studiilor si a sondajelor de opinie ce dezvaluie faptul ca dintre persoanele cu conexiune permanenta la internet aproximativ 80% sunt conectate si verifica periodic una sau mai multe retele de socializare. Este vorba de un trafic greu de obtinut pe domenii de sine statatoare.
Odata cu schimbarea radicala de directie in ceea ce priveste strategia de promovare a anunturilor proprietarilor, GIMO.ro s-a extins pe urmatoarele grupuri si retele de socializare:
1. LinkedIn – se profita de statutul LinkedIN ca fiind cea mai mare retea de socializare de business din lume. Pe grupurile LinkedIn se promoveaza cu succes anunturi ce au ca tinta cumparatori ce dispun de un buget peste medie si au resursele financiare necesare pentru a incheia tranzactii chiar si pe perioada de sfarsit de criza.
2. Facebook – cea mai mare retea de socializare din lume, in momentul actual Facebook, este folosit pentru promovare pe aproape orice domeniu. Administratorii www.GIMO.ro au selectat atent cele mai vizitate grupuri din nisa imobiliara si promoveaza anunturile platite direct catre publicul tinta prin intermediul acestora. In plus, GIMO.ro are propriile pagini de Facebook ce se bucura de un numar mereu in crestere de fani si vizualizari.
3. Site-urile de anunturi – pentru noua sa strategie de promovare, GIMO.ro a ales calitatea in detrimentul cantitati, astfel ca in momentul actual colaboreaza cu un numar mai mic de site-uri de anunturi, dar care se afla in toate topurile din domeniu si prin intermediul carora se poate face o promovare concentrata, direct catre publicul tinta. Numarul de vizitatori unici cumulat pe aceste 40 de site-uri de top maximizeaza sansele de incheiere a unui tranzactii in cel mai scurt timp.
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.
imobiliare
Comunicat publicat de: Pro Intersoft 2010 (click pentru a vizualiza profilul)