Cum să construiți gradul de conștientizare a mărcii

Conștientizarea mărcii poate părea un concept abstract. Cum îi faci pe oameni să conștientizeze marca ta? Ce face un brand să iasă în mintea oamenilor? Nu ar trebui produsul să vorbească de la sine? Cum poate un brand să convingă într-adevăr clienții că produsul lor este cea mai bună opțiune?

Acest articol a fost scris de Sorin, CEO Manager SorinDesign. Dacă doriți să faceți următorul pas în afacerea dvs., vă încurajăm să vizitați SorinDesign.Ro, propulsat de SorinAlmaDesign.

Conștientizarea mărcii poate părea un concept abstract. Cum îi faci pe oameni să conștientizeze marca ta? Ce face un brand să iasă în mintea oamenilor? Nu ar trebui produsul să vorbească de la sine? Cum poate un brand să convingă într-adevăr clienții că produsul lor este cea mai bună opțiune?

Adevărul este că oamenii nu sunt doar consumatori. Vor conexiuni și relații, iar asta se extinde la mărcile de la care aleg să cumpere. 65% din afacerea unei companii provine de la clienți existenți. Însă, pentru a intra în legătură cu clienții fideli care revin în continuare, trebuie mai întâi să îi conștientizați că există marca dvs. Cum? Cu un brand memorabil este o narațiune pe care oamenii o vor aminti data viitoare când își vor scoate portofelele.

Creați conștientizarea mărcii cu cele 3 componente ale unei povești convingătoare:

Scrierea unei povești de marcă convingătoare este ca și cum ar coace un tort. Chiar dacă vă schimbați unele dintre ingrediente pentru a obține diferite arome de tort, alte ingrediente, cum ar fi ouăle, uleiul vegetal, făina și căldura, rămân aceleași.

Fiecare poveste convingătoare, indiferent de ce este vorba, are și câteva ingrediente constante. Acestea includ expunerea, informațiile de care cititorul are nevoie pentru a obține contextul pentru poveste, un conflict și rezolvarea conflictului respectiv.

Crearea conștientizării mărcii cu o poveste convingătoare nu înseamnă să scrieți un roman întreg – așa cum puteți vedea în designul logo-ului Consultant Financiar creat de SorinDesign, o imagine poate spune o poveste întreagă.

Să aruncăm o privire mai atentă asupra modului în care funcționează diferite elemente de povestire în marketingul pentru conștientizarea mărcii:

Explicați pe deplin cum a fost scenariul înainte ca marca dvs. să creeze soluția care aduce beneficii cumpărătorului. Faceți clientul să se simtă cunoscut și recunoscut. Recunoașteți publicului țintă că lucrurile care au fost înainte nu trebuie să fie așa cum sunt lucrurile în viitor.

Care este conflictul?

Explicați care este fricțiunea în această situație. Ce este împiedicarea lucrurilor să se afle în statul în care ar trebui să se afle?

Care este rezoluția?

Cum oferă acest brand soluția de care are nevoie un consumator și cum o fac mai bine decât orice brand concurent? Acesta este momentul pentru a arunca marca ca cavaler în armuri strălucitoare în poveste.

Vorbiți despre soluțiile clare și concise pe care le oferă marca dvs. și arătați cum ameliorează durerea cumpărătorilor acoperită în expoziție.

Produsele nu sunt doar produse, oamenii vor să știe că la un nivel fundamental lucrurile pe care le simt sunt valabile, obișnuite și pot fi rezolvate. Crearea gradului de conștientizare a mărcii începe prin a arăta oamenilor că există o soluție la luptele lor, iar loialitatea față de marcă începe atunci când experimentează, pentru ei înșiși, că marca dvs. este echipată în mod unic pentru a oferi acea soluție.

Crearea conștientizării mărcii în spații aglomerate

Potrivit Forbes, americanul mediu vede 4.000 până la 10.000 de reclame pe zi. Având în vedere că multe reclame care traversează viziunea clienților dvs. în fiecare zi, atragerea creativă a atenției lor nu au fost niciodată mai importante.

Oamenii caută intenționalitatea în mărcile care le plac. Care este rotația unică a poveștii tale? Este o promisiune de 100% sustenabilitate?

A fost fondată de un subdog cu o viziune? Poate că este filosofia că toată lumea ar trebui să aibă o pereche bună de șosete? Povestea ta nu trebuie să fie o epopee – trebuie doar să atragă atenția (și să păstreze!)

Cu atât de mult conținut disponibil la îndemâna tuturor, cheia aici este să te gândești la ce ar trebui să se îndepărteze oamenii după ce au citit poveste convingătoare. Cunoașterea răsucirii importante ajută la ancorarea mărcii la marketingul de conștientizare a mărcii și la menținerea consecvenței.

Mai multe companii de succes au creat campanii permanente, memorabile de conștientizare a mărcii. Odată ce un brand este considerat „stabilit”, asta nu înseamnă că eforturile de conștientizare a mărcii se opresc.

De fapt, înseamnă opusul – lumea are așteptări pentru acea marcă, iar pentru ca marca să rămână relevantă, trebuie să îndeplinească în continuare acele așteptări.

Conștientizarea mărcii nu este un ghișeu unic, este un proces în continuă evoluție pentru a ajunge la oameni noi, a spune povestea mărcii și a construi o relație de durată.

De exemplu, Coca-Cola, una dintre cele mai recunoscute mărci din lume, cheltuie în medie aproximativ 4 miliarde de dolari în fiecare an pentru publicitate între 2015 și 2020. La fel ca Coca-Cola, puteți crea conștientizarea mărcii prin crearea cu povestea și crearea campaniilor de conștientizare a mărcii care ajung la datele demografice ideale ale mărcii dvs.

In articolele urmoatoare com reveni cu cele  Cinci moduri de a construi gradul de conștientizare a mărcii

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
web design ploiesti,webdesign ploiesti,firma web design ploiesti,


Comunicat publicat de: SorinDesign (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de SorinDesign

Un ghid pentru construirea încrederii clienților prin puterea designului

Deci, ați dezvoltat un produs revoluționar care a adunat o tracțiune excelentă înainte de lansare. De asemenea, ați găsit probabil o echipă strălucitoare care crede…

Cinci moduri de a construi gradul de conștientizare a mărcii

O poveste convingătoare comunică misiunea și valorile mărcii dvs. Dar povestea respectivă nu contează dacă nu o primești în fața publicului țintă.

Tipuri de branding și cum să le utilizați

La fel cum există multe tipuri diferite de mărci, există o mulțime de tipuri diferite de branding acolo. Branding-ul nu este unic; cele mai eficiente…

Cele 8 tipuri de branding si cum le puteti utiliza

Deci, ce tipuri de branding ar trebui să faceți? Există mai multe tipuri de branding care merită explorate în profunzime. Iată cele 8 tipuri de…

Cele 6 ingrediente cheie ale unei campanii de marketing viral

Când spui că ceva „a devenit viral”, spui că s-a răspândit rapid de la persoană la persoană – ca un virus. Scriind acest lucru la…
Vezi profilul SorinDesign
 

Stiri din Prahova

#Ziarul Incomod - Bisericile au fost exceptate de la orice restricții și preoții pot ține slujbe fără mască 5

Bisericile, mănăstirile și toate unitățile de cult religios sunt exceptate de la orice restricție care se aplică începând de luni în…
9317167

#Ziarul Prahova - Noile restricții care vor intra în vigoare de luni în România, decise de Comitetul Național pentru Situații de Urgență 3

  Comitetul Național pentru Situații de Urgență (CNSU) a decis  noile restricții care vor intra în vigoare de luni, 25 octombrie a.c., …
9316624

#Ziarul Incomod - DOCUMENT OFICIAL Lista completă a noilor restricții care vor intra în vigoare de luni în România 3

Comitetul Național pentru Situații de Urgență (CNSU) a votat noile restricții care vor intra în vigoare în România de luni. Documentul…
9316557

#Ziarul Incomod - Lista restricțiilor care ar putea intra în vigoare începând de luni 3

Comitetul pentru Situații de Urgență discută, vineri, propunerile de restricții care ar urma să intre în vigoare începând de luni, 22…
9315967

#Ziarul Incomod - Maratonul vaccinarii pe stadionul “Ilie Oană” ? 29-31 octombrie 2021 4

Primăria Municipiului Ploiești anunță un nou maraton de vaccinare anti-Covid-19. Acțiunea se va desfășura pe stadionul “Ilie Oană” din…
9315302

#Ziarul Incomod - Accident pe Centura de Vest a Ploieștiului 7

Două autoturisme au fost implicate, vineri, în jurul orei 11.00, într-un accident care s-a produs pe Centura de Vest a Ploieștiului, în zona…
9314633

#Ziarul Incomod - FOTO+VIDEO: Au început lucrările de refacere a pavajului dintre Galerii și Casa Sindicatelor 7

Primăria Ploiești a demerat lucrările de refacere a pavajului în zona dintre Galeriile Comerciale și Casa Sindicatelor.  Investiția fusese…
9314632

#Ziarul Incomod - FOTO+VIDEO: Poliția Prahova continuă acțiunile de combatere a răspândirii Covid-19 6

Peste 60 de polițiști din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova și 20 de jandarmi ai Inspectoratului de Jandarmi Județean Prahova…
9314631

#Ziarul Incomod - De ce a rămas spitalul covid Târgu Cărbunești fără oxigen: Instalația nu fusese încărcată la timp 6

Potrivit ultimelor informații, instalația de oxigen a spitalului covid din Târgu Cărbunești s-a oprit, vineri dimineață, din cauză că era…
9314630

#Ziarul Incomod - Șofer beat urmărit de polițiști în Ploiești. Bărbatul de 31 de ani avea un comportament ?deviant? 6

Polițiștii de la Biroul Rutier Ploiești au urmărit un trafic un șofer care se comporta bizar la volan, pe strada Alexandru Vlahuță. După ce…
9314629
Vezi toate stirile din Prahova