Ciucaș a curățat și amenajat 23 de Poieni Ciucaș pentru Relaxarea Adevărată în Natură Curată

București, 26 iulie 2024 – Cu un total de 23 de Poieni Ciucaș în 19 județe, brandul acoperă aproape jumătate din județele țării, odată cu încheierea cu succes a ediției din 2024 a Caravanei Ciucaș.

De la lansarea inițiativei în 2019, Ciucaș a amenajat 23 de spații de relaxare, oferind comunităților locuri ideale pentru relaxare și picnicuri responsabile pentru a se bucura de peisajele naturale, reafirmând în același timp angajamentul brandului față de natură prin platforma „Natură curată, relaxare adevărată”

Anul acesta, Ciucaș a inaugurat patru noi spații de relaxare, dintre care unul este tip eco-camp pe malul Lacului Bicaz.

Poiana din Bicaz – Un exemplu de eco-camp inovator

Poiana situată pe malul Lacului Bicaz este un element de noutate în cadrul proiectului „Natură curată, relaxare adevărată”, fiind prima poiană de tip eco-camp. Aceasta oferă vizitatorilor un set-up clasic cu foișoare, mese și bănci, grătare și o stație de colectare a deșeurilor, dar aduce și elemente suplimentare pentru a asigura o experiență de camping responsabil. Poiana este dotată și cu o vatră pentru foc de tabără, iluminat solar și cabine de duș, integrând astfel confortul modern cu respectul pentru mediu. Aceste facilități permit vizitatorilor să se bucure de natură într-un mod responsabil, oferind totodată oportunități pentru activități recreative și sociale în aer liber.

Poienile Ciucaș inaugurate anul acesta  au fost vizitate de Caravana Ciucaș. Aceasta a pornit călătoria prin țară pe 15 iunie la Pietrele lui Solomon, județul Brașov, și a continuat cu opriri la Șoimuș, județul Hunedoara, pe 16 iunie, la Bucovăț, județul Dolj, pe 22 iunie, la Ostroveni, județul Vâlcea, pe 23 iunie. Punctul de sosire al caravanei a fost la Bicaz, județul Neamț pe 13 iulie.

La fiecare oprire a caravanei, participanții s-au bucurat de o gamă variată de activități relaxante și experiențe memorabile. Jocurile interactive, premiile surpriză și berea rece Ciucaș au fost doar câteva dintre ingredientele ce au făcut ca fiecare eveniment să fie o experiență de neuitat. Atmosfera a fost întotdeauna completată de muzica live și de voia bună adusă de Văru’ Săndel, ambasadorul Ciucaș.

De la începutul acestei inițiative, autoritățile locale au fost parte integrantă a procesului, oferind un sprijin constant și esențial în amenajarea și promovarea Poienilor Ciucaș. Partenerii de business și comunitățile locale s-au implicat activ în fiecare etapă a proiectului, contribuind la succesul și la impactul pozitiv al inițiativei. Împreună, ne-am unit forțele pentru a sprijini dezvoltarea armonioasă a regiunilor vizitate, demonstrând angajamentul comun pentru protejarea mediului și promovarea unui stil de viață responsabil.

Astfel, caravana Ciucaș nu este doar un eveniment, ci și o platformă de colaborare și de îmbunătățire continuă a relațiilor comunitare, susținându-ne reciproc în eforturile de a crea spații de relaxare și de a aduce oamenii mai aproape de frumusețea naturii.

„Ciucaș, liderul pieței de bere din România, a fost mereu aproape de natură. Platforma noastră de comunicare, ‘Natură curată, relaxare adevărată’, reflectă esența brandului Ciucaș, care promovează relaxarea autentică în mijlocul naturii. Prin aceste spații de relaxare, ne dorim să aducem Ciucaș mai aproape de consumatori, oferindu-le locuri speciale unde se pot relaxa, pot face un grătar și se pot bucura de o bere rece Ciucaș la umbra foișoarelor. Caravana Ciucaș nu este doar un eveniment, ci o experiență autentică, oferind amatorilor de picnic și grătare ocazia de a se bucura de frumusețea naturii într-un mod inedit și relaxant. Fiecare poiană pe care am amenajat-o este gândită sa ofere vizitatorilor o atmosferă unică, în care să se poată relaxa și să se conecteze cu mediul înconjurător. Evenimentele din cadrul caravanei au scopul de a inaugura aceste noi spații de relaxare, aducând voie bună prin Văru’ Săndel și activități distractive pentru toți participanții”, a declarat Veronica Păniță, Senior Brand Manager Ciucaș.

Inițiativele Ciucaș reprezintă un angajament profund față de natură și comunitățile locale din România. Prin amenajarea și deschiderea Poienilor Ciucaș în întreaga țară, Ciucaș nu doar că oferă oportunități unice de relaxare în mijlocul naturii, dar și promovează un stil de viață sustenabil și responsabil. În viitor, Ciucaș își propune să continue să extindă și să îmbunătățească rețeaua sa de Poieni, contribuind astfel la un mediu mai curat și la o comunitate mai conectată cu natura.

Descoperă locurile de relaxare curățate și amenajate de Ciucaș accesând pagina dedicată www.bereciucas.ro/natura-curata

Despre Ciucaș

Ciucaș, parte din portofoliul Ursus Breweries, este berea preferată a naturii. De peste 130 de ani, Ciucaș este berea făcută după legile naturii, care susține modul de viață trăit într-un spirit optimist, prețuind momentele de relaxare în armonie cu natura. Prin această susținere păstrăm intacte valorile Ciucaș și ceea ce reprezintă acesta pentru consumatorii săi. Astfel, fiecare pas pe care-l facem, fie că este vorba de comunicare, promoții sau activități, este o reflecție a ceea ce reprezintă Ciucaș: autenticitate, armonie și relaxarea în mijlocul naturii.



Cuvinte cheie:
ciucas, caravana ciucas, natura curata, relaxare adevarata, poiana ciucas


Comunicat publicat de: HighlightPr (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de HighlightPr

Ciucaș continuă misiunea „Natură curată, relaxare adevărată” și deschide noi poieni și în 2025

București, 11 iunie 2025 – Într-o perioadă în care tot mai mulți oameni își caută echilibrul în mijlocul naturii, Ciucaș duce mai departe promisiunea „Natură…

Radiografia sănătății orale la copii, studiu DENT ESTET 4 KIDS: 1 din 2 copii ajunge la primul control pentru tratarea unei probleme dentare

După aproape două decenii de eforturi susținute în educația orală timpurie, rezultatele încep să se vadă: frica de dentist este înlocuită tot mai des de…

Studiu Shopfully - Promoțiile, în centrul atenției: Românii caută reduceri, europenii privesc cu pesimism viitorul economic

Criza economică digitalizează cumpărăturile: cum se informează românii înainte de a merge în magazin 58% dintre europeni nu cred că vor avea mai mulți bani…

Inflație și loialitate: cum pot retailerii să-și păstreze clienții când prețul dictează regulile

De Cătălin Pațachia – Country Manager Romania at Shopfully. Ce este mai important atunci când facem cumpărături, obiceiul sau prețul? Până nu demult, mulți consumatori…

„You. Intensified.” cu Syoss – Relansarea din 2025 deschide un NOU capitol intens în povestea a brandului

Anul 2025 marchează un nou început pentru Syoss: inspirat de expertiza acumulată în peste 45 de ani de îngrijire a părului și originile japoneze, brandul…
Vezi profilul HighlightPr