Alba Larsen aduce stilul pe pistă, purtând Tommy Jeans la Grand Prix Singapore

Tommy Hilfiger anunță că pilotul F1 ACADEMY® și ambasadoarea brandului, Alba Larsen, a purtat TOMMY JEANS la Grand Prix Formula 1® din Marina Bay, Singapore, între 3 și 5 octombrie 2025.

 

Pentru colecția sa de toamnă 2025, ce se va lansa pe 8 octombrie 2025, TOMMY JEANS oferă o reîmprospătare sezonieră care îmbină tradiția și noutatea. Toate ținutele Albei Larsen din colecția TOMMY JEANS au inclus:

Un tricou de rugby oversized de culoare bleumarin, cu steagul Tommy, asortat cu o fustă midi din tartan roșu, șosete albe și pantofi brogue negri.

Un top sport roșu cu fermoar, asortat cu blugi din denim, o geantă de umăr din tartan și încălțări sport albe.

O jachetă universitară neagră asortată cu blugi din denim, o geantă de umăr din tartan și cizme negre.

La doar 16 ani, Alba Larsen este una dintre cele mai promițătoare tinere vedete, pe care fanii o numesc „cea mai rapidă fată din lume”. În sezonul său de debut, ea concurează într-un costum, cască și mașină decorate cu culorile emblematice roșu, alb și albastru ale TOMMY HILFIGER, simbolizând rolul său de pionieră în acest sport.

Parteneriatul inovator al lui Tommy Hilfiger cu F1 ACADEMY® continuă să remodeleze peisajul sporturilor cu motor, promovând incluziunea și împuternicirea femeilor pilot într-un sport tradițional dominat de bărbați. Colaborarea pune în evidență următoarea generație de talente feminine, extinzând în același timp atractivitatea sportului către noi segmente de public și plasând femeile în prim-planul grilei de start.

Prietenii brandului sunt invitați să se alăture comunității și conversației din social media folosind #TommyJeans și @TommyJeans.

UNDE:    Marina Bay, Singapore

CÂND:    3-5 octombrie 2025

ȚINUTELE vor fi disponibile din data de 8 octombrie 2025.

Image Credits:   F1® ACADEMY

 

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Înființat inițial în New York City și impregnat de spiritul american, brandul se definește prin ADN-ul său roșu, alb și albastru, înrădăcinat în expresii vibrante, încrezătoare și curajoase. Colecțiile brandului celebrează „Prep made Modern”, combinând clasicul atemporal cu o notă fresh. Tommy Hilfiger oferă calitate și valoare premium consumatorilor din întreaga lume sub brandurile TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții și produse, inclusiv îmbrăcăminte sport pentru bărbați, femei și copii, denim, accesorii, încălțăminte și parfumuri.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2024, cu o distribuție largă în întreaga lume, inclusiv cel mai mare magazin global de referință: tommy.com.  Conectați-vă cu  TOMMY HILFIGER pe Instagram, X, TikTok, YouTube și LinkedIn.

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Tommy Hilfiger aduce “The Hilfiger Racing Club” la Seul

Un „pitstop” plin de energie i-a întâmpinat pe prietenii familiei „Tommy” pentru a sărbători o versiune reinventată a stilului clasic preppy, care îmbină viteza, stilul…

„Arborele genealogic al familiei noastre” – o carte care păstrează vie istoria familiei

Într-o lume în care totul se schimbă rapid, legăturile cu trecutul și cu rădăcinile noastre devin tot mai prețioase.

S-a lansat Bebelușino – marketplace-ul care aduce părinții și copiii mai aproape de tot ce au nevoie

S-a lansat Bebelușino, un marketplace inovator și complet dedicat părinților și copiilor între 0 și 10 ani. Noua platformă reunește într-un singur loc produse atent…

Jung Kook din trupa BTS este imaginea noii campanii Calvin Klein, prezentând cele mai noi modele de denim

Calvin Klein lansează cea mai nouă campanie pentru denim, avându-l ca protagonist pe ambasadorul brandului Jung Kook, membru al celebrei trupe BTS, reînnoind parteneriatul său…

10 ani de la Colectiv: 10 supraviețuitori alături de Andrei Găluț lansează „The Memento Project”

Acum 10 ani, formația Goodbye to Gravity se pregătea să lanseze cel de-al doilea album, Mantras of War printr-un concert.
Vezi profilul Andrei Filip