65% dintre români preferă să interacționeze cu primăriile folosind telefonul mobil și doar 35% prin web

Contribuabilii români încep să acceseze serviciile online ale primăriilor, iar în topul preferințelor de utilizare a acestora, se regăsesc plata impozitelor sau a taxelor și efectuarea programărilor în cadrul instituțiilor de stat, conform studiului realizat de Integrisoft Solutions, furnizor de aplicații software, cu experiență de peste 15 ani în administrația publică locală.

În topul domeniilor de interes pentru accesarea serviciilor publice online, în afară de plata taxelor și a impozitelor locale, se află activitățile legate de diverse utilități din administrațiile publice (35%) sau alte sesizări (19% dintre respondenți). Cu procente mai mici, urmează interacțiunile online legate de evenimente locale, situații legate de urbanism și diverse alte domenii. Marea majoritate a respondenților (42%) interacționează în general cu o singură primărie și doar 14% soluționează diverse probleme accesând servicii online de la mai mult de 3 instituții locale. Acest lucru denotă că cei care au cele mai multe interacțiuni cu instituțiile publice încă nu folosesc sau nu știu de existența acestor servicii. 

„Odată cu implementarea modulelor software în instituțiile publice, noi oferim consultanță și pachete de promovare a acestor module către comunitatea locală, pentru a ne asigura că despre facilități află cât mai multe persoane. Nu toate instituțiile statului au un departament specializat în comunicare și relații publice și ne-am dat seama că uneori eforturile primăriei pot rămâne fără rezultate vizibile, dacă softurile achiziționate nu sunt și folosite de cetățeni, din cauza faptului că aceștia nu află despre existența acestora”, a declarat Florian Simionescu, CEO Integrisoft Solutions.

În ceea ce privește modul în care sunt accesate serviciile online ale instituțiilor publice, studiul a confirmat faptul că telefoanele mobile sunt preferate de către români pentru realizarea plăților (47%), efectuarea programărilor online pentru servicii publice (45%) sau interogarea stadiului documentelor în relația cu instituția (28%).

Studiul s-a derulat în luna noiembrie a acestui an și are la bază un eşantion de 1.015 persoane, femei și bărbați cu vârsta de peste 18 ani, selectați atât din mediul urban, cât și rural, de pe teritoriul României. Pentru mai multe detalii despre rezultatele detaliate, evoluția emoțiilor românilor în perioada aprilie – octombrie 2020 și concluzii, puteți accesa aici studiul integral.

————————————————————————————————————————————–

Despre Integrisoft Solutions:

Integrisoft Solutions este unul dintre cei mai reprezentativi producători de aplicații software pentru administrația publică locală, cu o experiență de peste 15 ani, care are peste 600 de implementări în 400 de instituții de mărime medie-mare, 4000 de utilizatori și este cel mai important furnizor de servicii și soluții integrate. Sistemul integrat Avansis dezvoltat de Integrisoft este utilizat în peste 40% din orașe și peste 30% din orașele municipii reședințe de județ. 

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
Integrisoft, Florian Simionescu, servicii publice online, servicii publice, Integrisoft Solutions


Comunicat publicat de: TUDOR COMMUNICATION SRL (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de TUDOR COMMUNICATION SRL

IVECO, Nikola și OGE anunță intenția de a accelera implementarea infrastructurii de alimentare cu hidrogen

IVECO, Nikola și OGE au anunțat colaborarea în scopul stabilirii unei structuri comerciale a transportului de hidrogen, printr-o rețea de conducte, de la sursele de…

Transportatorii români economisesc până la 10.000 de euro anual din folosirea combustibililor alternativi

Transportatorii din România care folosesc camioane alimentate cu combustibili alternativi economisesc între 5.000 – 7.000 euro pe an, doar din reducerea taxelor de drum, aferente…

Un nou concept de beauty, investiție de 100.000 de euro

O antreprenoare de 24 de ani din București, Alexandra Vasile, a investit în plină pandemie 100.000 de euro într-o afacere inedită pe piața din România…

Un important furnizor de soluții software își consolidează echipa de management

SOFTONE Group, membru al grupului de investiții Olympia, anunță consolidarea echipei de management a companiei prin numirea lui Panos Martinis în funcția de Director Executiv.…

Școala de Afaceri ASEBUSS și Universitatea Româno-Americană, primul consorțiu educațional privat din România, bazat pe modelul American

Singurul concept de ȋnvățământ facultate-master-MBA din România, bazat pe modelul american, care ȋși propune să crească noi generații de manageri și antreprenori bine pregătiți, este…
Vezi profilul TUDOR COMMUNICATION SRL