5 strategii emergente de marketing digital de incercat in 2022

Intrucat liderii sunt pe cale sa vada beneficiile deciziilor de marketing din acest an, isi dau seama curand ca este timpul sa incepem sa planificam strategii de marketing pentru 2022.

Din fericire, pe masura ce redresarea economica castiga teren, speram ca specialistii in marketing vor gasi un buget mai generos cu care sa lucreze. Dar, care ar fi cel mai bun mod de a aloca acesti bani?

Cu fiecare industrie care trece de la navigarea intr-o criza globala de un an (si de numarare), este esential sa fim atenti la ceea ce s-a schimbat in comportamentul utilizatorilor si in consumul media. Dornici de un an mai putin haotic 2022, specialistii in marketing se pregatesc sa incerce sa execute aceste strategii promitatoare de marketing.

1. Utilizati mai multe videoclipuri

Se pare ca lista sfaturilor de marketing din ultimul deceniu au condus catre discutii legate despre videoclipuri. Cu toate acestea, unele companii si marci ezita sa incorporeze marketingul video in mixul de marketing. Odata cu cresterea traficului pe platformele: TikTok si Instagram, anuntand faptul ca sunt o platforma video, cresterea videoclipurilor este iminenta.
Peste 85% dintre consumatori ar dori sa vada mai multe videoclipuri de la marci si cel putin 67% dintre marci doresc sa isi mareasca cheltuielile video in 2022.

Dincolo de videoclipurile scurte pentru retelele de socializare , unele marci valorifica puterea continutului original in forma mai lunga pentru a le ajuta sa construiasca afinitatea marcii. Investitiile in streaming live sau videoclipuri explicative pot ajuta marcile sa-si construiasca un public fidel si sa-si educe publicul despre marca, produsele si serviciile lor.

2. Investiti in crearea unei imagini de marca puternice

Brandingul a fost intotdeauna un element important al marketingului si al afacerilor in general. Dar, concentrarea pe povestire si construirea unei imagini de marca solida este ceea ce ii va face pe consumatori sa revina. In 2022, crearea unei imagini de marca solida necesita o abordare de marketing in doi pasi sau hibrida.

Primul pas este sa utilizati publicitatea digitala pentru a va prezenta brandul acolo. Este esential sa retineti ca publicitatea digitala va deveni mai scumpa in timp, aceasta fiind un fapt dovedit. O concurenta mai mare determina factori de licitare ale Google in spirala, care pot fi adesea prea scumpe pentru marcile mici. Totusi, acest lucru va merita intotdeauna investitia atunci cand se face corect, motiv pentru care este cel mai bine sa lucrati cu un agent de marketing profesionist.

Apoi, trebuie sa gasiti modalitati de a continua sa cresteti organic. Cresterea gradului de constientizare a marcii prin continut organic prin videoclipuri, continut web care ofera valoare, podcast-uri saptamanale, buletine informative si alte forme de contact organic va va ajuta. Puneti deoparte resursele, timpul si banii potriviti pentru a va concentra exclusiv pe traficul organic; acest lucru va spori gradul de constientizare a marcii si va va sprijini eforturile de marketing generale.

3. Optimizati cautarea vocala

Incepand cu 2019, cresterea tehnologiei vocale a devenit un fapt constant in mintea fiecarui comerciant. Cautarea vocala include de la asistenti vocali precum Siri, Alexa, Asistent Google pana la Chatbots.

Marcile care se concentreaza pe continut mai usor de utilizat (mai putin invaziv) vor prospera in acest spatiu. Oferirea de continut clar si valoros, care raspunde la ceea ce utilizeaza cautarea vocala a consumatorilor, ii va face castigatori in acest spatiu virtual.

Optimizarea pentru cautarea vocala inseamna concentrarea eforturilor dvs. pe cuvinte cheie de conversatie si crearea de continut bazat pe persoane care sa raspunda la intrebarile oamenilor. Pentru ca acest lucru sa se intample, trebuie sa gasiti o echipa de specialisti in marketing cu experienta SEO pentru a va ajuta sa optimizati markup-urile schemei, cuvintele cheie si organizarea site-ului.

4. Concentrarea pe SEO local

Agent Promovator nu este un concept nou, dar este lider local in marketingul digital si detine informatii actualizate pe masura ce consumatorii devin mai orientati spre local. In timp ce pietele online au deschis usile consumatorilor in timpul blocarii, pe masura ce restrictiile incep sa dispara, consumatorii doresc solutii locale pentru a-si satisface nevoile.
Cu agent promovator, marcile pot ajunge la mesaje directionate prin text, e-mail, retele sociale sau notificari in aplicatie catre consumatorii din zonele apropiate localizate la nivel local.

In plus, SEO local poate ajuta la cresterea eforturilor de crestere a vizibilitatii la nivel local. Concentrarea timpului pentru optimizarea listelor de afaceri ale hartilor, crearea unui cont Compania mea pe Google si crearea de continut bazat pe evenimente sau povesti locale sunt esentiale pentru optimizarea SEO locala. Solicitarea de recenzii de la clienti fericiti si optimizarea pentru cautarea vocala a indicatiilor si a orelor de functionare va vor ajuta sa castigati jocul SEO local.

Nu ratati ocazia de a utiliza – de obicei gratuit – resurse precum Google My Business pentru a va imbunatati SEO-ul local si a oferi valoare potentialilor dvs. clienti.

5. Nu

neglijati marketingul B2B. Continutul business-to-business este adesea neglijat, deoarece majoritatea companiilor se concentreaza doar pe consumatori. Cu toate acestea, marketingul B2B poate fi extrem de profitabil pentru majoritatea companiilor. In principal, deoarece cautarile B2B se bazeaza pe intentie.
Atunci cand o companie ofera continut educational cu privire la solutii specifice, se creeaza increderea marcii si este probabil ca cineva sa fie mai interesat sa discute cu un reprezentant pentru a afla mai multe despre serviciile dvs.

Incorporarea de bloguri educationale, carti albe, teste si continut de forma lunga care abordeaza o anumita problema poate ajuta la sustinerea clientilor potentiali si la cresterea increderii publicului. De fapt, aproape 68% dintre marketerii B2B folosesc marketingul de continut pentru a-si construi increderea.

Pe masura ce marcile continua sa lupte pentru atentia consumatorilor in aceste vremuri incerte, marketerii vor gasi strategii diferite. Tinand cont de aceste tendinte de marketing, veti putea sa va mentineti inaintea curbei si sa va atingeti obiectivele.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
agent promovator, agent seo, audit seo gratuit, consultant de marketing, consultant marketing, consultant marketing online, consultant online, consultanta de marketing, consultanta in marketing, consultanta marketing, consultanta marketing online, mario grigorescu, seo consultant, startegii marketing digital 2022, strategii de marketing online, strategii marketing, strategii marketing 2022, strategii marketing digital


Comunicat publicat de: Agent Promovator srl (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Agent Promovator srl

Continutul Instagram apare acum in Google Search: Ce inseamna acest lucru pentru marketeri si marci

Incepand cu 10 iulie 2025, Instagram nu mai este doar un loc pentru postari ordonate si Reels-uri. Platforma Instagram a lansat oficial o noua caracteristica…

22 de sugestii SEO AI pentru agentiile de marketing in 2025

In peisajul in evolutie rapida al optimizarii motoarelor de cautare, inteligenta artificiala a aparut ca un instrument transformator pentru agentiile de marketing digital. Cu indicatiile…

Ghidul pentru TikTok marketing in 2025

Daca sunteti ca mine si doriti sa explorati TikTok Marketing in 2025 Continuati sa cititi pentru ca va voi dezvalui tot ce am descoperit recent.

Ce este optimizarea generativa a motoarelor (GEO) si cum modeleaza viitorul SEO

Inteligenta Artificiala remodeleaza deja modul in care oamenii gasesc si consuma informatii online, iar schimbarea are loc mai repede decat isi dau seama multi lideri…

Este SEO inca relevant in era inteligentei artificiale? O noua cercetare spune ca da!

„In era inteligentei artificiale, SEO devine arta de a construi punti intre intentia umana si raspunsul perfect. Nu mai e vorba doar de algoritmi, ci…
Vezi profilul Agent Promovator srl