Ruvix își lanseză canal de YouTube. 3 motive pentru care ar trebui să îl urmărești

În ultimii ani tot mai multe branduri au înțeles că video marketingul a încetat să mai fie o opțiune și a devenit un adevărat „must have”. Motivul? Cifrele și ceea ce spun acestea. De exemplu, un studiu Diode Digital recent a arătat că zona de online video are o eficiență de 600%, comparativ cu alte metode de promovare precum direct mailing-ul sau print-ul. Pe de altă parte, aproximativ 45% dintre internauți spun că vizionarea unui video de brand le-a influențat decizia de achiziție.

În acest context, nu e de mirare că toate companiile încearcă să introducă zona de video în modul în care fac business. Este și cazul Ruvix, magazin online de cadouri si tricouri personalizate care și-a lansat de curând propriul canal de YouTube.

Trei motive pentru care să urmărești Ruvix pe YouTube

Dacă ești familiarizat cu tricourile personalizate Ruvix, atunci știi deja că ele sunt departe de-a fi plictisitoare. Așadar, ne propunem să îți oferim și noi trei motive la fel de „neplictisitoare” pentru a urmări canalul Ruvix.

  • „E o ofertă de nerefuzat

Probabil că asta ți-ar spune personajul lui Marlon Brando din „Nașul” dacă ar trebui să îți vorbească despre serialul „Print Mafia”, o producție 100% marca Ruvix.

Ce e „Print Mafia”? E un reality show plin de întâmplări amuzante care îi are în prim-plan chiar pe oamenii Ruvix. Așa că, dacă vrei să te distrezi și să cunoști un pic mai bine membrii echipei, dă un play și un subscribe la „Print Mafia”.

  • E perfect pentru cei care vor să știe mai mult

Probabil că nu e bine să fii prea curios și e la fel de probabil ca proverbul american „Curiosity killed the cat” să aibă o sămânță de adevăr, însă doar în contextul de mai jos:

Ruvix iubește oamenii curioși, așa că le-a pregătit și o rubrică video specială: „How it’s made”. În primul episod poți să vezi, de exemplu, cum ia naștere o mască reutilizabilă personalizată. Și, desigur, dacă îți plac modelele din video, poți să intri și tu pe Ruvix și să comanzi una.

  • It’s fun!

Da, știm, există multe canale „fun” în hățișul www. Diferența e că Ruvix e „fun” în felul ăla în care ești și tu. Dacă ai răsfoit măcar o dată site-ul Ruvix, atunci probabil că te-au amuzat tricourile cu mesaje ca „Walk on my hand” sau „My mustard jumps”, iar asta înseamnă că îți va plăcea mai mult ca sigur și seria „Lookbook”, în care Ruvix îți prezintă cele mai noi și amuzante produse din site.

Ruvix, de la o simplă idee la proiect de succes

Într-o societate în care romgleza a devenit a doua limbă vorbită, după cea oficială, Ruvix s-a gândit că dacă ne place să spunem „intrăm în meeting“ sau „ratăm un deadline“, atunci probabil că vom zâmbi și când vedem un tricou cu mesaje personalizate ca „walk on my hand“ sau „my mustard jumps“.

„La început a fost foarte greu, nu ştiam cum se poate imprima un tricou, nu cunoşteam furnizori de materii prime sau de utilaje, nu aveam mari cunoştiţe de editare grafică.“, au spus fondatorii Ruvix într-un interviu acordat Business Magazin. Cu toate acestea, afacerea a prins aripi repede şi au reuşit să-şi recupereze investiţia şi să intre pe profit după doi ani.

Alexandru Ciobică, absolvent al Facultăţii de Informatică, Cristian Rădulescu, absolvent al Facultăţii de Management şi Elena Matei, absolventă a Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice, secţia Publicitate, sunt fondatorii Ruvix şi au început această aventură în lumea antreprenorială pentru că și-au dorit să demonstreze că pot lua de la zero o idee și o pot aduce la stadiul de proiect finit.

Acum, în magazinul online Ruvix se găsesc tricouri cu tot felul de mesaje şi imagini imprimate, dar şi căni sau alte obiecte care pot fi personalizate. Nici segmentul business-to-business (B2B) nu este ignorat: compania are servicii şi pentru firmele ce doresc să îşi facă vizibil mesajul, fie că vorbim de mesaje corporate, fie că vorbim de mesaje informale. Tocmai de asta Ruvix le oferă companiilor materiale promoţionale și personalizarea serigrafică (o metodă de imprimare potrivită pentru tiraje mari din acelaşi model) a acestora.

Dacă te-am făcut curios/curioasă, intră pe canalul de YouTube Ruvix și vezi și singur/singură cât de faini sunt oamenii din spatele brandului tău preferat.


Alte comunicate publicate de Wow Agency

Instalator Bucuresti – interventii rapide in sectorarele 1, 2, 3, 4, 5, 6 si Ilfov

Serviciile propuse de C&S Service Instalatii SRL: interventii rapide in lucrari de instalatii sanitare, instalatii termice, instalatii gaze si instalatii electrice. Tot ce ai nevoie…

Prowest, o gamă variată de blaturi de bucătărie la prețuri corecte

Prowest – blaturi de bucatarie de inalta calitate. Mobilier de bucatarie si baie cu pret corect.

AdMarks Media: agenția SEO și de marketing online de care ai nevoie

Marketingul online – viitorul promovării oricărei afaceri. Evoluția tehnologiei și a umanității conduc către o realitate în care lumea digitală se întrepătrunde perfect cu cea…

Wow Agency in topul studiourilor de videochat din Bucuresti

Wow Agency este, inainte de toate, un studio de videochat legal, care pune pret pe seriozitate si profesionalism, atunci cand dezvolta parteneriate cu modelele de…
Vezi profilul Wow Agency