Piata de call center in Romania o oportunitate foarte mare

Ce reprezinta call center-ul la noi? Avem o piata activa in domeniu operator call center in Romania in special Bucuresti cu un potential urias de crestere de la an la an.

Ce reprezinta call center-ul la noi? Avem o piata activa in domeniu operator call center in Romania in special Bucuresti cu un potential urias de crestere de la an la an. Acest lucru este influentat, in primul rand, de maturizarea pietei, atat cererea cat si oferta. In legatura cu cererea in zona Bucuresti-ului sunt foarte multe companii care au inteles ca trebuie sa externalizeze serviciile de call center, iar aceste companii privesc acest lucru ca pe un potential profit si imbunatatire a afacerii. Observam ca foarte multi clienti sunt in cautarea de parteneriate stategice pe termen lung ceea ce este un mare plus pentru piata romaneasca.
Call center-urile locale din zona Bucuresti-ului sunt cautate foarte mult de clienti internationali, ceea ce inseamna imbunatatirea semnificativa a imaginii Romaniei. Sunt atrasi de profesionalismul nostru, pretul foarte bun si nu in ultimul rand ca suntem vorbitori fluenti de limbi straine, iar tehnologia folosita de noi este foarte performanta. In special noi suntem orientati in primul rand catre rezultate si oameni implicati ceea ce ne asigura un potential de crestere destul de mare in industria locala. Tot in privinta cererii observam o tendinta semnificativa de crestere atat la nivel inbound, cat si la nivel outbound, iar potentialul de dezvoltare pe aceste segmente este foarte bun.
In legatura cu oferta, sunt multe firme care se specializeaza pe anumite laturi sau pe anumite axe, tipologii de servicii. In acest domeniu factorul uman este foarte important, iar investitia in oameni este din ce in ce mai importanta, care intradevar este vocea brandului pentru care lucrezi zi de zi. Daca dispui de o echipa de oameni bine pregatiti si bine motivata nu poti avea decat succes in activitatea de call center.
In concluzie, un raport echilibrat intre calitate si un pret bun poate fi motorul cresterii pietii de call center din Romania.
Daca vorbim de diferentele dintre piata din Vest si cea din Est, la nivel de operator call center, pretul este factorul important care face diferenta, dar nu numai.
Deci, Romania se mentine pe un palier ascendet in piata de call center, iar personalul este din ce in ce mai valoros.

Date de contact:
Nume: Gita Viorel
Functie: Administrator
Email: contact@best-call.ro
Telefon: 0722888282


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
call center, operator call center, call center Bucuresti


Comunicat publicat de: PFA Ticuleanu Alexandru (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de PFA Ticuleanu Alexandru

Q test SA si protectia muncii

#Resurse Umane   #Bucuresti Vizualizari: 172
Exista anumite reglementari legislative in privinta SSM, pe care orice agent economic trebuie sa le respecte; HG 1425/2006, privind Normele Metodologice de aplicare ale legii…

Bijuterii pietre semipretioase de la Belladonna

#Afaceri / Comert Online   #Cluj Vizualizari: 180
Piata de vanzari bijuterii online se dezvolta din ce in ce mai mult in ultima perioada, pe masura ce o parte insemnata din business-uri migreaza…

Certificat energetic o necesitate

La vanzarea unui imobil se intocmeste certificatul de performanta energetica in conformitate cu legile din Romania in vigoare, nu se mai poate vinde un imobil…

SEO in 2017 pentru Google

#Arhitectura / Design   #Iasi Vizualizari: 303
Probabil ca, la fel ca si in anii anteriori, si in 2017 trebuie sa ne asteptam la noutati in ceea ce priveste modalitatile de implementare…

Servicii de rent a car in Bucuresti de la masinideinchiriatieftin.com

Este stiut daca ai nevoie rapid de o masina in zona Ilfov apeleaza la serviciile unei firme de rent a car Bucuresti sau din zona…
Vezi profilul PFA Ticuleanu Alexandru