Nomade Communication vorbește despre personal banding la Conferințele Open4Business Cluj - Napoca

Adriana Cocîrță (CEO & Owner Nomade Communication) a deschis cea de a doua zi a conferinței Open4Business organizată de către revista Transilvania Business. Prezentarea a avut drept temă brandingul personal și s-a axat pe evidențierea importanței acestuia pentru orice profesionist, fie el angajat sau antreprenor

Într-o piață profesională dinamică și concurențială, investiția în brandul personal se află într-o relație directă cu succesul sau eșecul unei afaceri sau a unei cariere. De aceea, o identitate de brand construită corect și într-un mod profesionist îi va permite angajatului să acceseze mai ușor job-ul dorit. În egală măsură, pentru antreprenori, alăturarea imaginii personale de cea a brandului dă o dimeniune umană companiei și realizează un transfer de încredere către aceasta și invers.

Revista Transilvania Business, editată la Cluj-Napoca, este o publicație națională, cu apariție lunară. Conferința Open4Business a început joi (18 mai) cu prezentarea anuarului România Rezidenţial – Ghidul locuinţei perfecte și Conferinţa Reconsider Real Estate and Logistics – From the building you live in, to the building you work in. De-a lungul următoarei zile a avut loc Conferinţa Creat în Transilvania – Redefining regional opportunities care a debutat cu un panel despre brand și branding personal și a continuat cu poveștile de succes ale unor branduri din Transilvania. Evenimentul s-a terminat sâmbătă cu Turneul de golf Transilvania Business Challenger.

Despre eveniment, Adriana Cocîrță spune: Colaborarea cu cei de la Transilvania Business a fost o plăcere încă din momentul în care am primit întrebările pentru interviul dincel mai recent număr și o bucurie atunci când am primit invitația de a deschide conferința de vineri cu o prezentare despre personal branding. Aceasta este una dintre temele mele preferate deoarece investiția în construirea unui brand personal corect și coerent reprezintă una dintre cele mai importante pe care o persoană le poate face. Imaginea impecabilă a unui profesionist îi va aduce o reputație ireproșabilă și o vizibilitate plină de beneficii.


Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Nomade Communication – Brand Ambassador Avocatnet.ro

Nomade Communication a devenit Brand Ambassador Avocatnet.ro – portal românesc de informații juridice, fiscale și de afaceri, deținut de compania Inteligo Media. Pe parcursul unul…

Nomade Communication – partener strategic pentru Digital Experts Hub

Agenția de comunicare și PR Nomade Communication a semnat un parteneriat strategic cu Digital Experts Hub – agenție de consultanță strategică și training în marketing…

Alpha Power Media & Communication intră pe noi pieţe din Europa

Alpha Power Media & Communication (APMC) face încă un pas important către clienții săi în procesul de targetare a companiilor din alte țări europene, cum…

Talent Reserve și FoxSalesJobs - servicii integrate de recrutare

Talent Reserve și FoxSalesJobs au dezvoltat o platformă de recrutare pentru forța de vânzări care vine în sprijinul acesteia cu resurse și informații utile din…

Customer care - un trend aflat în ascensiune în 2017

Alpha Power Media & Communication a urmărit, de-a lungul timpului, evoluția relațiilor dintre companii și clienți și prognozează faptul că în 2017 organizatiile întâlnesc cel…
Vezi profilul Nomade Communication