Alpha Power Media & Communication intră pe noi pieţe din Europa

Alpha Power Media & Communication (APMC) face încă un pas important către clienții săi în procesul de targetare a companiilor din alte țări europene, cum ar fi Marea Britanie, Franța, Germania prin implementarea variantei în limba engleză a website-ului apmc.ro. Această etapă face parte din procesul de business development care implică scalarea companiei în cele mai mari țări din Europa.

Una dintre cele mai importante strategii atunci când vorbim de customer care este aceea de a te adapta, cât de mult posibil, nevoilor și dorințelor clienților, fie că este vorba de cei existenți sau de cei doriți. Studiile în domeniu arată faptul că o companie trebuie să fie „fit for its customers”, ceea ce înseamnă că aceasta trebuie să genereze o experiență cât mai bună clientului când acesta ia contact cu brandul în offline sau în online. Una dintre metodele prin care se realizează acest lucru este reorganizarea website-ului și adaptarea conținutului: crearea unei variante în limba engleză sau în limba originară a clientului, reorganizarea strategiei de content marketing prin includerea unor postări în social media și în alte limbi, crearea unor materiale vizuale specifice etc.

Managerul unei companii trebuie să descopere și să înțeleagă, în cel mai mic detaliu, nevoile clienților săi și apoi să facă schimbările necesare pentru a asigura acestora cea mai bună experiență atunci când iau contact cu brandul. Despre importanța existenței unei strategii coerente de customer care și despre cum aceasta poate contribui la creșterea unei companii, Delia Daniu (Co-founder și Managing Partner AMPC) spune: „Întotdeauna mi-a plăcut să spun că nu suntem perfecți; dar suntem perfectibili. Este extrem de important să fim receptivi la ce își doresc clienții și să le oferim servicii peste așteptările lor. Și da, atât așteptările noastre ca antreprenori, cât și cele ale clienților se schimbă foarte des și trebuie să ținem pasul cu ele prin flexibilitate și adaptabilitate continuă!”



Comunicat publicat de: Nomade Communication (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Nomade Communication – Brand Ambassador Avocatnet.ro

Nomade Communication a devenit Brand Ambassador Avocatnet.ro – portal românesc de informații juridice, fiscale și de afaceri, deținut de compania Inteligo Media. Pe parcursul unul…

Nomade Communication – partener strategic pentru Digital Experts Hub

Agenția de comunicare și PR Nomade Communication a semnat un parteneriat strategic cu Digital Experts Hub – agenție de consultanță strategică și training în marketing…

Nomade Communication vorbește despre personal banding la Conferințele Open4Business Cluj - Napoca

Adriana Cocîrță (CEO & Owner Nomade Communication) a deschis cea de a doua zi a conferinței Open4Business organizată de către revista Transilvania Business. Prezentarea a…

Talent Reserve și FoxSalesJobs - servicii integrate de recrutare

Talent Reserve și FoxSalesJobs au dezvoltat o platformă de recrutare pentru forța de vânzări care vine în sprijinul acesteia cu resurse și informații utile din…

Customer care - un trend aflat în ascensiune în 2017

Alpha Power Media & Communication a urmărit, de-a lungul timpului, evoluția relațiilor dintre companii și clienți și prognozează faptul că în 2017 organizatiile întâlnesc cel…
Vezi profilul Nomade Communication