Cum sa alegi agentia SEO potrivita conform specialistilor Google

In prezent, cautarile organice reprezinta 51% din traficul pe care business-urile online il primesc pe site-urile lor. Mai mult, se preconizeaza ca investitiile in servicii SEO vor creste pana la valoarea de 79 miliarde de dolari in fiecare an pana in 2020. Pentru a capitaliza o asemenea oportunitate, business-urile online apeleaza, de obicei, la o agentie SEO.

Avand in vedere ca multe agentii SEO iti promit ca vei ajunge in topul pozitiilor din Google, cum poti sti ca agentia aleasa este cea potrivita pentru businessul tau?

Optimizarea SEO este un domeniu deschis la un anumit grad de interpretare; Google nu doreste sa mai dezvaluiealgoritmii sai, asa ca de multe ori, ne bazam pe studii corelate pentru a trage concluzii in privinta tehnicilor SEO care functioneaza.

Cu toate acestea, Google a facut recent o mutare neasteptata si a lansat un videoclip in care ofera sfaturi antreprenorilor online in legatura cu alegerea agentiei SEO potrivite.

Google sustine ca o agentie SEO are nevoie de cel putin patru luni pentru a-si demonstra abilitatile, asa ca atunci cand faci o alegere trebuie sa fii sigur ca ai facut-o pe cea mai potrivita.

Conform specialistilor Google, atunci cand esti in cautarea unei agentii SEO, este recomandat sa faci o alegere tinand cont de urmatorii factori:

Bugetul de care dispui: serviciile unei agentii SEO pot costa de la cateva sute de dolari pe luna (pentru un business mic), la cateva sute de mii de dolari (pentru o corporatie multinationala de top).

Serviciile SEO de care ai nevoie: SEO tehnic, strategie SEO, creare de continut, marketing de continut, optimizare on page si off page, link building, etc.

Cultura organizationala a agentiei SEO: este compatibila aceasta cu filosofia si valorile brandului tau?

Experienta si know-how-ul agentiei: atat in materie de marketing online si optimizare SEO, cat si de business in general.

Marimea agentiei SEO: unele business-uri prefera sa lucreze cu agentii mai mici si locale, in timp ce altele le prefera pe cele mai mari, extinse la nivel international.

Reputatia agentiei: unul din cele mai importante criterii, reputatia agentiei te va ajuta sa te hotarasti si sa iei cea mai buna decizie.

De asemenea, Google recomanda ca in momentul primei intalniri cu o agentie SEO, sa ai pregatit un set de intrebari relevante pentru aceasta care te vor ajuta sa iti dai seama de potentialul agentiei ca viitor partener al business-ului tau. Iata cateva dintre cele mai utile intrebari:

1. Cum decurg, de obicei, primele 10 zile de colaborare cu un client nou?

2. Cum ati defini un backlink de calitate pentru business-ul nostru?

3. Cum va asigurati ca recomandarile tehnice pe care le faceti sunt implementate, si cum masurati impactul acestora?

4. Colaborati cu freelanceri sau toata munca are loc „in-house”?

5. Cat timp veti aloca proiectului meu?

6. Ati fost vreodata nevoiti sa refuzati un client sau sa incetati colaborarea cu unul? Care au fost motivele?

7. Ce rol considerati ca are optimizarea SEO intr-o strategie generala de business?

8. Daca vom incepe colaborarea, in cat timp vor aparea rezultate vizibile?

Este foarte important ca agentia SEO sa raspunda sincer la aceste intrebari. Este preferabil sa primesti un raspuns sincer, decat unul mincinos pe care ai prefera tu sa il auzi. Uneori pot aparea anumite neintelegeri intre o agentie SEO si client, insa aceste situatii pot fi foarte constructive daca agentia actioneaza in interesul business-ului tau.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
agentie SEO


Comunicat publicat de: iAgency (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de iAgency

Ronexprim, peste 25 de ani de excelenta pe piata romaneasca de aparate de masura si control

Ronexprim este, inca din 1991, o prezenta constanta pe piata romaneasca de aparate de masura si control, echipamente de cantarire electronica si echipamente analitice de…

Optimizarea SEO pe intelesul tuturor: cum sa "impaci" asteptarile Google si ale utilizatorilor?

Optimizarea SEO este esentiala deoarece te va ajuta sa iti pozitionezi site-ul mai bine in Google. Insa cum poti sa iti optimizezi site-ul astfel incat…

Cum afecteaza social media SEO

Content marketing-ul se ocupa cu informarea publicului, social media inseamna promovarea continutului, iar SEO se asigura ca motoarele de cautare gasesc business-ul tau? Gresit! Social…

Cele mai importante intrebari de pus atunci cand alegi o agentie SEO

Optimizarea SEO este doar unul din elementele unei strategii de marketing. Mai mult, nu exista o reteta SEO universal valabila, fiecare business avand nevoie de…

Video marketingul sau content marketingul viitorului

In ultimii 10 ani, peisajul marketingului digital a trecut prin schimbari semnificative. Utilizatorii de internet incep sa lase in umbra PC-urile si laptop-urile, optand pentru…
Vezi profilul iAgency