Bayer România lansează LIFE & Science Talks, o punte între două sisteme: învăţământul universitar şi mediul de afaceri

#Cultura / Educatie #Bucuresti Vizualizari: 199

Bayer România lansează LIFE & Science Talks, o serie de conferinţe lunare, în care specialiştii din cadrul Bayer România şi studenţi ai facultăţilor din domeniul Ştiinţelor Vieţii, au ocazia de a se întâlni şi a discuta despre principalele teme de interes pentru viitorii absolvenţi. Totul, la sediul din Bucureşti, unde participanţii pot experimenta, pentru câteva ore, ce înseamnă să faci parte dintr-o companie de talia Bayer.

INOVAŢIE & EDUCAȚIE

«Cel mai bun transfer de cunoştinţe este de la un actual profesionist, la un viitor profesionist. LIFE & Science Talks este, practic, o punte între două sisteme – învăţământul universitar şi mediul de afaceri. Prin acest proiect vrem să oferim studenţilor informaţii atractive, de ultimă oră, care să le permită să îşi facă o imagine cât mai clară despre domeniul în care urmează să profeseze. Este o componentă esenţială, prea puţin valorificată până în prezent. LIFE & Science Talks este un prim pas spre generaţii mai bine informate şi conectate la realitatea mediului de lucru» spune Ruxandra Pirojoc, Director de Comunicare Bayer România şi Bulgaria.

 

Proiectul LIFE &Science Talks a debutat pe 31 ianuarie 2017 cu o prezentare despre inovaţia în agricultură, susţinută de către Sorin Daraban, Marketing Manager în cadrul Diviziei Bayer Crop Science.

 

Există succes fără etică?

Pe 22 februarie, studenţi la Știinţe Agronomice şi Medicină Veterinară, Medicină și Farmacie şi de asemenea Drept au putut afla despre standardele de etică şi complianţă care fac din Bayer o companie de succes de peste un secol, despre rigorile existente atât la nivel global cât şi pentru fiecare angajat în parte, dar şi riscurile pe care nerespectarea acestora le presupune. Mentor le-a fost Mihai G. Popa, Country Head of Law, Patents and Compliance în cadrul Bayer România: «Performanţele şi inovaţia Bayer în domeniul Ştiinţelor Vieţii sunt recunoscute la nivel global, însă nu de fiecare dată ne dăm seama de exigenţele pe care compania trebuie să le respecte în cele mai mici detalii. A face parte dintr-o companie precum Bayer aduce cu sine nu doar satisfacţii şi provocări profesionale, ci şi responsabilităţi pe măsură, pentru că viziunea companiei este strâns legată de integritate. Cred că prezentarea oferă studenţilor un punct de vedere <din interior> ce le va fi util în viitorul parcurs profesional».

LIFE & Science Talks face parte din seria proiectelor educaţionale derulate de către Bayer în România, cu scopul de a trezi interesul elevilor şi studenţilor faţă de învăţare şi ştiinţă, ca premisă pentru o viaţă mai bună.  Sistemul educaţional din România oferă studenţilor o bază teoretică solidă. Companiile analizează însă din perspectivă practică abilităţile potenţialilor angajaţi. Cum se pot întâlni cele două viziuni, aparent diferite? Prin platforme precum LIFE & Science Talks, iniţiată de Bayer România.

Bayer: Ştiinţă pentru o viaţă mai bună

 

Bayer este o companie globală cu principale competenţe în domeniul Ştiinţelor Vieţii ─ medicină şi agricultură. Produsele şi serviciile sale sunt concepute în beneficiul oamenilor, pentru a îmbunătăţi calitatea vieţii acestora. În acelaşi timp, Grupul îşi propune să creeze valoare prin inovaţie, creştere şi performanţe economice înalte. Bayer este dedicat principiilor dezvoltării sustenabile şi responsabilităţilor sale sociale şi etice, în calitate de cetăţean corporativ. În anul fiscal 2015, Grupul avea aproximativ 117.000 de angajati şi a înregistrat vânzări de 46,3 miliarde EUR. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,6 miliarde EUR, iar cele cu proiectele de cercetare şi dezvoltare (R&D) la 4,3 miliarde EUR.

 

Persoane de contact:

Ruxandra Pirojoc

E-Mail: ruxandra.pirojoc@bayer.com

Petruţa Petcu

E-Mail: petruta.petcu@bdr.ro

Notă pentru editori:

Imagini la rezoluţie optimă pentru imprimare pot fi descărcate de pe www.news.bayer.com.

 

 

Declaraţii anticipative

Acest document poate include declaraţii anticipative în baza presupunerilor şi estimărilor actuale realizate de Grupul Bayer sau echipa de management a subgrupului. Diferite riscuri cunoscute şi necunoscute, incertitudini şi alţi factori pot conduce la diferenţe semnificative între rezultatele viitoare efective, situaţia financiară, dezvoltarea sau performanţele companiei şi estimările indicate în prezentul document. Printre aceşti factori se numără factorii prezentaţi în rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe website-ul Bayer la www.bayer.com. Compania nu-şi asumă nicio răspundere pentru a actualiza aceste declaraţii anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau evoluţiile viitoare.



Comunicat publicat de: BDR Associates (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de BDR Associates

Adient TRIM Pitești produce conceptul de tapiţerie detaşabilă „Zip Collection“ pentru noul Renault Captur Facelift

#Auto / Moto   #Arges Vizualizari: 149
Adient, liderul global în producţia de scaune auto, continuă, la Piteşti, fabricarea unui concept inovator de tapiţerie auto pentru noul model Renault Captur. Denumită „Zip…

Un student român în finala europeană a competiției P&G “CEO Challenge”

#Cultura / Educatie   #Bucuresti Vizualizari: 142
13 tineri studenţi, reprezentând 4 universități din România, au fost selectați pentru a participa în prima rundă a competiției CEO Challenge. Dintre aceștia unul va…

Baylab 2017 – modelăm viitorul copiilor din România!

#Cultura / Educatie   #Bucuresti Vizualizari: 130
Peste 7000 de copii din 5 oraşe descoperă o altă faţă a învăţării Ştiințelor Vieţii • Cea de-a patra ediţie a Baylab, Laboratorul de Ştiinţe…

Uniunea Română a Producătorilor de Cosmetice şi Detergenţi (RUCODEM) sărbătoreşte 20 de ani de activitate

#Industrie   #Bucuresti Vizualizari: 280
Uniunea Română a Producătorilor de Cosmetice şi Detergenţi (RUCODEM), organizaţie neguvernamentală, apolitică şi non-profit, aniversează 20 de ani de activitate. Formată, în prezent, din 22…

PIRELLI A LANSAT UN PNEU INTELIGENT LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA, CARE INTERACȚIONEAZĂ CU ȘOFERUL

#Auto / Moto   #Bucuresti Vizualizari: 229
Așa cum a fost și în cazul pneurilor radiale Cinturato din anii 1950 și cele cu profil ultra subțire P Zero din 1980, Pirelli intră…
Vezi profilul BDR Associates