Un student român în finala europeană a competiției P&G “CEO Challenge”

13 tineri studenţi, reprezentând 4 universități din România, au fost selectați pentru a participa în prima rundă a competiției CEO Challenge. Dintre aceștia unul va face parte din echipa calificată în finala europeană de la Geneva.
Alături de reprezentanți din alte țări din Europa de Sud-Est, precum Grecia, Serbia și Bulgaria, studenții au avut sarcina de a-și asuma rolul de „Chief Executive Officer” și de a veni cu soluții pentru un scenariu de afaceri. În urma prezentărilor susținute, juriul format din angajați ai P&G a ales una dintre echipe pentru următoarea etapă a competiției. Membrii acesteia vor avea șansa de a călători la Geneva, la centrul de design de brand al P&G, pentru a concura alături de tineri din întreaga Europă. Echipa câștigătoare include un student din România, unul din Bulgaria și unul din Grecia.

Competiția „CEO Challenge”, aflată deja la a doua ediție, își deschide porțile către studenți din întreaga Europă. Inițiativa urmărește să-i ajute pe aceștia să-și dezvolte abilitățile și cunoștințele, oferindu-le oportunitatea de a-și exersa gândirea analitică și de a lucra în echipă pentru a rezolva o provocare de business. Evenimentul din acest an este ușor diferit, deoarece fiecare echipă este formată din studenți din țări diferite, cu scopul de a promova cooperarea într-un mediu multicultural.

Cel mai important premiu pe care l-au câștigat toți participanții constă în bogăția de cunoștințe obținute pe parcursul competiției prin colaborarea cu angajații P&G, precum și în experiența dobândită în timpul exercițiului de a transforma o idee într-un plan de afaceri concret.

Concurenții din acest an au declarat că „CEO Challenge a arătat valoarea spiritului de echipă, deoarece, în doar câteva ore, oameni din diferite țări, cu limbi materne diferite, au fost nevoiţi să învețe să lucreze unul cu celălalt pentru a atinge un obiectiv comun”. În același timp, ei au avut ocazia să vadă modul în care P&G investește în dezvoltarea continuă a angajaţilor săi, aceasta fiind unul dintre pilonii săi de creștere.

CEO Challenge este o iniţiativă din cadrul programului “Împreună Construim Viitorul Tău ” (“Together We Build Your Future”), prin intermediul căreia P&G sprijină activ dezvoltarea personală și profesională a tinerilor. Aceasta cuprinde, printre altele, conferințe interactive, accesul la cursuri de pregătire inovatoare destinate angajaţilor P&G, precum și participarea P&G în foruri academice și la evenimente de resurse umane.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=JGKCmgT53Ps&feature=youtu.be

 

P&G contribuie la îmbunătățirea vieții a aproximativ 5 miliarde de consumatori din întreaga lume prin portofoliul său de mărci de calitate. Cele mai cunoscute mărci ale companiei sunt Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. P&G este prezent în peste 70 de țări.



Comunicat publicat de: BDR Associates (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de BDR Associates

Adient TRIM Pitești produce conceptul de tapiţerie detaşabilă „Zip Collection“ pentru noul Renault Captur Facelift

Adient, liderul global în producţia de scaune auto, continuă, la Piteşti, fabricarea unui concept inovator de tapiţerie auto pentru noul model Renault Captur. Denumită „Zip…

Baylab 2017 – modelăm viitorul copiilor din România!

Peste 7000 de copii din 5 oraşe descoperă o altă faţă a învăţării Ştiințelor Vieţii • Cea de-a patra ediţie a Baylab, Laboratorul de Ştiinţe…

Uniunea Română a Producătorilor de Cosmetice şi Detergenţi (RUCODEM) sărbătoreşte 20 de ani de activitate

Uniunea Română a Producătorilor de Cosmetice şi Detergenţi (RUCODEM), organizaţie neguvernamentală, apolitică şi non-profit, aniversează 20 de ani de activitate. Formată, în prezent, din 22…

PIRELLI A LANSAT UN PNEU INTELIGENT LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA, CARE INTERACȚIONEAZĂ CU ȘOFERUL

Așa cum a fost și în cazul pneurilor radiale Cinturato din anii 1950 și cele cu profil ultra subțire P Zero din 1980, Pirelli intră…

PIRELLI ȘI LAMBORGHINI AU REUȘIT UN NOU RECORD PE PISTA DE LA NURBURGRING CU MODELUL HURACAN PERFORMANTE ECHIPAT CU PNEURI P ZERO TROFEO R

Utilizând pneuri special dezvoltate Pirelli P Zero R, Lamborghini a doborât recordul pe tur la Nurburgring în Germania. Pirelli a echipat noul Lamborghini Huracan Performane…
Vezi profilul BDR Associates