Ziua Mediului Înconjurător (5 iunie): GLAMI a lansat primul motor de căutare dedicat modei sustenabile - GLAMI.eco

După cum a dezvăluit proiectul GLAMI Fashion (Re)search, sustenabilitatea este un subiect de interes pentru cumpărătorii români – aproape jumătate au declarat că sunt interesați de moda sustenabilă atunci când fac achiziții online. Preocuparea pentru sustenabilitate în România urmează tendințele deja existente în Europa, unde apar mai multe branduri de modă care încearcă să producă articole de îmbrăcăminte și accesorii cu grijă pentru Pământ și cei din jur. Unele dintre aceste magazine online pot fi găsite pe www.glami.eco, o nouă destinație online pentru moda sustenabilă.

www.glami.eco este o inițiativă a motorului de căutare de modă GLAMI (platformă care s-a născut în 2013 și a fost lansată în România în 2017). Este un proiect demarat de o echipă tânără și pasionată, convinsă că moda sustenabilă este calea de urmat.

Proiectul GLAMI.eco a fost lansat ca o continuare a inițiativelor axate pe sustenabilitate pe care GLAMI le-a introdus pe platformele locale, printre care și www.glami.ro, care au inclus: filtre de materiale și modă sustenabilă, un ghid al materialelor, o mai bună evidențiere a mărcilor locale și a poveștilor lor.
Ca urmare a reacțiilor pozitive din partea utilizatorilor, GLAMI a decis să creeze GLAMI.eco, dedicat exclusiv modei sustenabile. „GLAMI este o platformă care reunește 3.000 de magazine online și peste 45 de milioane de vizitatori pe lună în 15 țări, așa că am văzut o ocazie de a promova schimbarea mediului înconjurător într-un mod responsabil. Avem deja peste 250 de branduri sustenabile într-un singur loc, pe GLAMI.eco și suntem siguri că acesta este doar începutul”, spune Tomáš Hodboď, CEO GLAMI.

Platforma www.glami.eco este un proiect independent, un motor de căutare de modă sustenabilă conectat la branduri și magazinele online, dar fără niciun compromis. Pentru înregistrarea pe www.glami.eco, trebuie respectate o serie de criterii: materiale, producție, condiții de muncă, transparență a producției și certificări (de exemplu: certificarea ecologică GOTS, de comerț echitabil, BlueSign).

Moda sustenabilă în România

Consumatorii români sunt interesați să cumpere articole de modă sustenabilă; cu toate acestea, au nevoie de mai multe informații despre ce înseamnă sustenabilitatea și cum pot identifica brandurile sustenabile – aproape jumătate dintre cumpărătorii români nu știu ce face un articol vestimentar să fie sustenabil.

Jumătate dintre respondenții la studiul GLAMI Fashion (Re)search despre moda sustenabilă consideră că au un comportament sustenabil deoarece cumpără produse de o calitate mai bună.

72% dintre români acordă o atenție deosebită materialelor eco din care sunt fabricate produsele, iar 89% consideră că materialele sunt unul dintre principalii factori din sectorul modei sustenabile și ar dori să afle mai multe despre avantajele și dezavantajele lor. Acesta este motivul pentru care GLAMI a lansat un ghid dedicat materialelor pentru utilizatori, care poate fi găsit aici: https://www.glami.ro/ghidul-materialelor/.

Un alt semn că românii sunt dispuși să plătească mai mult și sunt interesați de articole de modă sustenabilă este că sunt, de asemenea, deschiși să plătească mai mult pentru ambalaje biodegradabile – 34% dintre respondenți au răspuns da.

Un top 3 al celor mai populare produse sustenabile include rucsacuri și genți din poliester reciclat, genți din piele vegană și lenjerie și tricouri din bumbac organic. Unele dintre cele mai populare branduri sustenabile disponibile pe www.glami.ro sunt Patagonia, Cream, Ragwear, Armedangels, Kings of Indigo.

Regăsiți aici raportul complet GLAMI despre Sustenabilitate în România: https://www.fashion-research.ro/sustenabilitate

E-shopping personalizat, o premieră în România

Lansat în 2017, GLAMI.ro oferă cumpărătorilor online de modă o destinație unică pentru shopping și posibilitatea de a accesa sute de mii de produse, dar și de a găsi rapid produsele potrivite nevoilor, gusturilor și bugetului lor.
Pe GLAMI.ro ofertele de modă sunt clasificate în mod corespunzător, astfel încât utilizatorul își găsește întotdeauna brandurile preferate.
Primul motor de căutare e-fashion din România are peste 300 de magazine partenere înregistrate pe www.glami.ro și peste 700.000 de produse de la +12.000 de mărci.
La nivel mondial, platformele GLAMI sunt vizitate de peste 45 de milioane de utilizatori în fiecare lună.
În cele 15 țări în care GLAMI funcționează, există +7 milioane de utilizatori care urmăresc activ conținutul de social media pe canalele GLAMI.
_ * _

Pentru alte informații și solicitări, vă rugăm contactați:

Andreea Paleologu

Brand & PR Specialist

E: andreea.paleologu@glami.ro

M: +40732 710 894

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
glami, cautare, fashion, moda, sustenabil


Comunicat publicat de: Sag Media Communications (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Sag Media Communications

Care sunt cei mai doriți candidați din sectorul IT în 2020

Anul acesta stă sub semnul impactului generat de criza coronavirus, așadar asistăm la adaptări, dar și la schimbări de situație surprinzătoare în toate sectoarele, iar…

O noua functionalitate de inteligenta artificiala (AI) pe www.glami.ro a dublat rata de conversie pentru magazinele partenere

In octombrie 2019, GLAMI.ro a lansat cautarea folosind imagini pe versiunile sale mobile si apoi pe desktop, o noua tehnologie AI care face cumparaturile online…

BIANO, motor de cautare online home & deco, a lansat cautarea folosind fotografii in premieră pentru Romania

In premiera pentru segmentul home & deco online din Romania, BIANO, motorul de cautare lansat de grupul MITON in tara noastra acum 2 ani, a…

HR Tips & Tricks: Telemunca și pandemia coronavirus – cum vă adaptați la work-from-home și cum evitați provocările acesteia pentru compania dvs.

La nivel global, companiile au implementat și au în plan aplicarea de noi măsuri de siguranță a angajaților, odată cu revenirea acestora în cadru organizat.…

Cum să îți menții bucătăria curată și lipsită de virusuri: 2 inovații Franke pentru tine

Sănătatea este cel mai de preț bun al nostru, iar în această perioadă suntem cu toții îndemnați să o protejăm și să #stamacasa. Așa că…
Vezi profilul Sag Media Communications