Vrem să fii în siguranță #nu doar acasă. Cu ParkLake și Glovo ai 20% discount la comenzile pentru acasă!

Începând cu data de 26 iunie, ParkLake Shopping Center a lansat în colaborare cu Glovo România o campanie care vine în sprijinul tuturor celor care doresc să aibă acces la preparatele culinare preferate din restaurantele favorite.

 Astfel, persoanele care vor comanda online de la restaurantele din centrul comercial în perioada 26 iunie – 10 iulie 2020 vor beneficia de o reducere de 20% direct în aplicația Glovo, zilnic, în intervalul orar 15:00-17:00.

În siguranță #nudoaracasă este obiectivul principal al tuturor acțiunilor întreprinse de către ParkLake Shopping Center. Acest concept se materializează în realitate prin multitudinea de programe pregătite de către ParkLake Shopping Center pentru a se adapta la contextul actual – în continuare foarte multe persoane lucrează de acasă, sunt preocupate de siguranța familiei, a căminului și de aceea toate inițiativele din următoarea perioadă vor fi direcționate spre a asigura adaptarea cât mai ușoară la constrângerile actuale.

Campania realizată împreună cu Glovo România este parte din programele dezvoltate de către centrul comercial în această perioadă pentru a fi mai aproape de comunitatea din care cu toții facem parte.

Cartofisserie, Crêpes Du Monde, McDonald’s, Mesopotamia, Oro Toro By Osho, Pep & Pepper, Pizza Bonita, Pizza Hut, Chopstix, Rigatoni Pasta Bar, Soup Up, Taco Bell, Taksim, Uncle John, au răspuns inițiativei ParkLake Shopping Center și s-au alăturat campaniei în așa fel încât să ofere prin Glovo România preparatele favorite tuturor celor interesați. Comenzile se plasează on-line și vor fi livrate în siguranță direct acasă.

Pentru cei care aleg să ne viziteze și să consume în regim take away, ParkLake Shopping Center a luat toate măsurile necesare pentru ca aceștia să se bucure în siguranță de preparatele culinare alese și de reluarea vizitelor în centrul comercial. Au fost implementate o serie de măsuri care, împreună cu celelalte programe și inițiative, sunt menite să ofere cadrul necesar pentru ca vizitatorii, comunitatea să se bucure în siguranță de vizita lor.

Parte din programele menționate este și soluția “Shopping Centre Traffic Control”. Un serviciu dezvoltat de către ParkLake pentru a informa vizitatorii potențiali despre traficul din cadrul centrului comercial. Soluția este foarte simplă și ușor de utilizat. Există o conexiune în timp real între sistemul de măsurare a traficului si website-ul ParkLake Shopping Center care oferă informații privind numărul existent al vizitatorilor încadrate în trei categorii – verde – trafic scazut/ galben – trafic moderat/ roșu – vă rugăm reveniți mai târziu. Accesând această soluție vizitatorii pot alege informat momentul la care doresc să își planifice vizita în centrul comercial.

 

 

Printre principalele măsuri implementate se mai numără și:

  • Instalarea sistemelor de măsurare a temperaturii la toate intrările în centrul comercial.
  • Instalarea sistemelor de dezinfectare automată cu raze UV a balustradelor montate pe scările rulante.
  • Instalarea dispenserelor cu gel dezinfectant în toate zonele comune principale, precum intrări în mall, toalete, zona de restaurante, coridoarele centrului comercial și încăperi destinate Mamei și Copilului.
  • Implementarea unui nou sistem de semnalistică menit să informeze vizitatorii cu privire la măsurile de protecție și conduita recomandate a fi respectate în interiorul centrului comercial.
  • Stabilirea noului flux de circulație destinat vizitatorilor pentru o mobilitate sigură în interiorul centrului comercial și pentru menținerea distanței recomandate de autorități
  • Anunțarea frecventă a măsurilor de protecție prin sistemul de sunet intern al centrului comercial, pentru a asigura înțelegerea și implementarea informațiilor de către toți vizitatorii.
  • Suplimentarea echipamentelor de curățare și întreținere pentru a asigura curățarea, dezinfectarea și ventilația corectă a tuturor zonelor.
  • Suplimentarea protocoalelor de curățare a sistemelor de ventilație și a echipamentelor de climatizare din centrul comercial.
  • Echiparea tuturor furnizorilor centrului comercial cu materialele necesare protecției individuale, precum mănuși și mască.
  • Pregătirea constantă a personalului de securitate și informații al centrului comercial pentru a garanta bunăstarea tuturor vizitatorilor și pentru a oferi îndrumări celor care au nevoie de acestea.

Detalii despre campaniile ParkLake pot fi găsite pe www.parklake.ro și pe pagina de Facebook ParkLake Shopping Center.



Comunicat publicat de: Ioana Marinescu (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Ioana Marinescu

Actrita Sabina Lisievici promovează frumusetea naturală pe plaje pustii!

După o perioada buna de stat in casa, frumoasa actrita Sabina Lisievici și-a făcut curaj și a plecat la mare. Fiind o mare iubitoare de…

Tot ce este esențial pentru o vară perfectă: noua colecție Sabon, Mango - Kiwi

Trăim o perioadă aparte și fiecare plan de vacanță, compus cât mai frumos pentru a ne bucura de vară și de cei dragi în siguranță,…

SARKK SA deschide primul magazin CALVIN KLEIN JEANS din Timișoara

SARKK SA, distribuitorul exclusiv și partenerul de franciză al CALVIN KLEIN în România, anunță deschiderea primului magazin CALVIN KLEIN JEANS din Timișoara.

S-a lansat Pop Cola- cola botanică, cu aromă naturală de plante, extract de ghimbir și nucă de cola, fără conservanți

Cel mai nou brand din portofoliu și prima gamă de băuturi răcoritoare carbogazoase marca Merlins Beverages a fost lansat pe piață la începutul acestui an…

Vitamin aqua – noua generație de băuturi răcoritoare

vitamin aqua reprezintă noua generație de băuturi răcoritoare care a atras publicul larg adept al unui stil de viață sănătos. De la lansarea din 2015…
Vezi profilul Ioana Marinescu