Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.

Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”

Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:

  • Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
  • Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
  • Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
  • O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.

 

În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.

Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.

 

 

 

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Tommy Hilfiger și Retromobil Club România prezintă Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger 2025

Pe 15 noiembrie 2025, în Brașov, a avut loc evenimentul Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger care a adunat la start 15 vehicule istorice la…

FoodKit lansează Upgrade Health, prima linie de produse ready meals din România fără sare și zahăr adăugate

FoodKit, start-up-ul românesc cunoscut pentru linia sa de produse ready meal, lansează pe piață gama de produse Upgrade Health. Cu o varietate de 24 de…

Remisia diabetului – o realitate medicală. Ziua Mondială a Diabetului aduce direcții clare în remisia diabetului de tip 2

Dietele VLCD cu formule complete din punct de vedere nutrițional, dar cu un conținut scăzut de calorii și care înlocuiesc în totalitate mesele, sunt cea…

Postul Crăciunului fără carențe: ce mâncăm corect și cine ar trebui să evite postul alimentar

Postul Crăciunului, una dintre cele mai importante perioade de post din an, este pentru mulți români un moment de purificare spirituală, dar și o provocare…

Mixit a dat startul reducerilor de Black Friday: peste 30 de produse delicioase la prețuri speciale și noi surprize din 14 noiembrie

Mixit, brandul care transformă gustările sănătoase în experiențe pline de savoare, dă startul campaniei de Black Friday cu peste 30 de produse disponibile la prețuri…
Vezi profilul Andrei Filip