Tommy Hilfiger remixează tradiția și prezintă campania „A Hilfiger Holiday”

Campania Holiday 2025 reimaginează stilul festiv împreună cu ambasadoarea globală a brandului JISOO într-o colecție de momente colorate, perfecte pentru a fi oferite cadou, și o abordare a garderobei moderne pentru vreme rece.

Tommy Hilfiger prezintă campania „A Hilfiger Holiday” („O sărbătoare Hilfiger”) ce o include pe actrița, cântăreața și figura globală a stilului, JISOO, pentru a celebra cea mai așteptată și minunată perioadă a anului.

Bazându-se pe o tradiție de a da o nouă interpretare tradițiilor, campania surprinde sezonul sărbătorilor în plină desfășurare. Este vorba despre aterizări în zăpadă, cățeluși înfășurați în panglici și oaspeți surpriză care trag un scaun. JISOO intră în campanie purtând ținute sofisticate cu tematică de iarnă, creând stiluri confortabile, feminine și discret încrezătoare, completate de strălucirea sărbătorilor și calitatea unei vedete mondiale. Rezultatul constă în sărbătorile în cea mai plină formă a lor – calde, elegante și întotdeauna într-o notă veselă cu acel Tommy twist.

„Sărbătorile în familia Hilfiger erau pline de agitația și entuziasmul a nouă copii, mulți oaspeți și jocuri fără sfârșit”, a spus Tommy Hilfiger. „Această campanie surprinde același sentiment. Este vorba despre a sărbători din suflet și a-ți aduce propriul stil și personalitate în fiecare moment. Și nu ar fi sărbători fără vizita unui membru foarte iubit al familiei Tommy — JISOO aduce energia iconică a culturii pop în acest moment, cu o strălucire festivă.”

Colecția Holiday 2025 TOMMY HILFIGER reimaginează clasicele din patrimoniul american, adăugând elemente noi și neașteptate ținutelor tradiționale de sfârșit de an. Texturile luxoase pun în valoare tricourile rugby, jachetele varsity și pantalonii chino plisați, în timp ce paltoanele din lână bogată, tricotajele cu model houndstooth și ansamblurile din tweed aduc un plus de eleganță stilului prep. Emblema Tommy devine un simbol al sezonului pe pulovere, căciuli și eșarfe, în timp ce „Tommy’s Cable Knit Shop” oferă o listă de dorințe sub forma unor tricotaje gata de oferit cadou în culori precum purpuriu, muștar, smarald, dar și emblematicele culori roșu, alb și albastru. Piesele pentru ocazii speciale echilibrează eleganța atemporală cu strălucirea nouă, de la jachete de smoking din catifea și fuste midi plisate la jachete pentru femei cu nasturi aurii și accesorii cu paiete. Reimaginând piesele preferate ale stilului preppy, colecția aduce un suflu nou cadourilor, ținutelor elegante și tuturor celorlalte momente vestimentare ale sezonului.

În spiritul autentic Tommy, campania Holiday 2025 va prinde viață prin activări dinamice în orașe cheie din întreaga lume. Fiecare dintre acestea începe cu un sunet surprinzător al soneriei – o aluzie jucăușă la oaspeții neașteptați și la plăcerea de a apărea pe neașteptate. De la experiențe personalizate ale brandului la colaborări creative, promoții și evenimente inspirate de sezon, „A Hilfiger Holiday” invită pe toată lumea să se bucure de interpretarea Tommy a culturii prep cu minuni festive.

Colecția Holiday 2025 TOMMY HILFIGER va fi disponibilă pe ro.tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației din social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Grapefruit la 26 de ani: pionierat în UX, inovație prin AI și parteneriate care trec testul timpului

Agenția de digital Grapefruit aniversează 26 de ani de activitate, perioadă în care a evoluat constant alături de partenerii săi și a rămas fidelă unei…

Tommy Hilfiger și Retromobil Club România prezintă Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger 2025

Pe 15 noiembrie 2025, în Brașov, a avut loc evenimentul Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger care a adunat la start 15 vehicule istorice la…

FoodKit lansează Upgrade Health, prima linie de produse ready meals din România fără sare și zahăr adăugate

FoodKit, start-up-ul românesc cunoscut pentru linia sa de produse ready meal, lansează pe piață gama de produse Upgrade Health. Cu o varietate de 24 de…

Remisia diabetului – o realitate medicală. Ziua Mondială a Diabetului aduce direcții clare în remisia diabetului de tip 2

Dietele VLCD cu formule complete din punct de vedere nutrițional, dar cu un conținut scăzut de calorii și care înlocuiesc în totalitate mesele, sunt cea…

Postul Crăciunului fără carențe: ce mâncăm corect și cine ar trebui să evite postul alimentar

Postul Crăciunului, una dintre cele mai importante perioade de post din an, este pentru mulți români un moment de purificare spirituală, dar și o provocare…
Vezi profilul Andrei Filip