Tommy Hilfiger prezintă campania cu Stray Kids care anunță primăvara 2025 drept sezonul pentru exprimarea personalității

Formația de K-pop revine pentru a treia campanie a brandului care îmbină moda, muzica cu un puternic sentiment de optimism.

Tommy Hilfiger se bazează pe parteneriatul său cu superstarurile globale Stray Kids, anunțându-i drept imaginea campaniei de primăvară 2025. Grupul K-Pop prezintă o viziune nouă a stilului preppy într-o serie de portrete care evidențiază individualitatea neînfricată a fiecărui membru și puterea incontestabilă pe care o împărtășesc împreună.

„Fiecare campanie cu TOMMY HILFIGER se simte natural,” au transmis cei de la Stray Kids. „Ce iubim la acest parteneriat este faptul că Tommy ne provoacă să fim noi înșine prin energia noastră, stilul nostru și prin felul în care ne conectăm ca grup. Ședința foto s-a desfășurat ușor și natural, ca și cum am pășit într-un spațiu care ne reflectă cu adevărat. Abia așteptăm ca fanii noștri să ne vadă în această ipostază, purtând aceste piese clasice și cool în still preppy.”

„Primăvara lui 2025 este momentul nostru de a revigora și celebra creativitatea familiei noastre globale Tommy”, a declarat Tommy Hilfiger. „Stray Kids au devenit unul dintre cele dinamice grupuri prin ambiția lor neobosită și prin viziunea unică. Prin această campanie, ne dorim să le oferim libertatea de a se exprima liber, în stilul lor authentic. Este o celebrare a optimismului tinerilor și a puterii de a visa, prin prisma culorilor roșu, alb și albastru.”

O celebrare a iubirii de o viață a lui Tommy Hilfiger pentru stilul de viață nautic, colecția de primăvară 2025 îmbină stilul preppy classic cu elemente maritime îndrăznețe. Influențele navigației apar în dungi Breton și Ithaca pe cămășile tradiționale, în timp ce un bomber universitar emblematic este decorat cu logo cu șnur. Blazerele ușoare din in și tricourile polo vibrante captează spiritul vieții pe malul apei, iar imprimeurile cu lanțuri și steaguri adaugă o notă jucăușă siluetelor rafinate. Este New American Prep – unde moștenirea Ivy League întâlnește stilul maritim simplu.

Formația de K-pop Stray Kids își continuă ascensiunea fulminantă cu lansarea pieselor ATE și HOP, cele mai recente adăugiri la discografia lor de top. În turneul lor mondial, dominATE, vor vizita locații din America Latină, America de Nord și Europa, consolidând și mai mult celebritatea lor internațională. Membri de lungă durată ai familiei Tommy, Stray Kids au fost anterior imaginea campaniilor TOMMY HILFIGER Fall 2023, Spring 2024 și Fall 2024, aducându-și energia neînfricată și stilul îndrăzneț cu fiecare colaborare.

Colecția de Primăvară 2025 este disponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media utilizând #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @RealStrayKids.

Despre SARKK

 SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

  Despre TOMMY HILFIGER

 TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

 

 

 

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Diagnosticarea corectă și planul preliminar de tratament pe care le stabilim la prima interacțiune, reprezintă baza tratamentelor de succes - dr. Teodorina Secară

Zâmbetul este, fără îndoială, una dintre cele mai puternice forme de comunicare. Dincolo de estetică, el reflectă echilibrul și sănătatea întregului organism.

ParkLake și ECOTIC marchează Ziua Internațională a Deșeurilor Electrice prin ateliere eco-educative și prin amplasarea Caravanei ECOTIC

În perioada 9–12 octombrie 2025, ParkLake Shopping Center găzduiește, alături de ECOTIC, o serie de acțiuni dedicate conștientizării importanței colectării separate a deșeurilor electrice și…

Alba Larsen aduce stilul pe pistă, purtând Tommy Jeans la Grand Prix Singapore

Tommy Hilfiger anunță că pilotul F1 ACADEMY® și ambasadoarea brandului, Alba Larsen, a purtat TOMMY JEANS la Grand Prix Formula 1® din Marina Bay, Singapore,…

Antiaging, inovație și tradiție: succesul primei ediții a Congresului „Sănătatea Pielii”

Începutul de săptămână a fost marcat de prima ediție a Congresului Sănătatea Pielii, organizat de Asociația DAR în parteneriat cu Fundația Ana Aslan, Societatea Română…
Vezi profilul Andrei Filip