Tendintele anului 2019: Culori pastelate folosite in decorarea saloanelor de evenimente, in aranjamente florale si imbracamintea domnisoarelor de onoare

Daca in anul 2018 violeta naturala a fost ”floarea vedeta” a evenimentelor private, imprumutandu-si culoarea decorului si meniului, in anul 2019, desi se pastreaza tendinta florilor comestibile din farfurie, se pune accentul pe culorile pastelate (roz prafuit, lila, galben verzui) dar se folosesc si culorile puternice precum burgundy, albastru marin, verde si auriu care impresioneaza si ies in evidenta. Insa, indiferent de nuanta aleasa, trebuie sa va asigurati ca va exista o singura culoare vedeta a evenimentului (sau maxim 2 culori complementare).

In ceea ce priveste decorul, se folosesc aranjamentele florale ce par desprinse din natura si care imita copacii si plantele agatatoare, creand o atmosfera de poveste. Ajuta si faptul ca tendinta, in ceea ce priveste rochiile de mireasa, este de a se pune accentul pe rochiile simple, clasice si elegante, cu decoratiuni finute. In contrast cu acestea, tortul mirilor este amplu, impunator, impodobit cu flori si / sau fructe naturale, in functie de specificul nuntii. Florile criogenate au castigat teren in acest an, in preferintele mirilor, tot mai multi furnizori de aranjamente florale oferind criogenarea buchetului miresei ca bonus.

Si in 2019, Candy Bar-urile cu dulciuri si fructe sunt la mare cautare, atat pentru nunti, cat si pentru botezuri, fiind impodobite cu florile si culoarea vedeta a evenimentului.
O alta tendinta la moda o reprezinta platourile cu deserturi puse pe fiecare masa, in fata invitatilor, la momentul aducerii tortului.

Barurile cu specific diferit sunt alte tendinte culinare ale anului 2018 care s-au pastrat, fie ca vorbim despre Fruit Bar – un bufet de fructe ce combina fructe exotice si romanesti, frumos aranjate sau despre Cheese Bar-ul cu sortimente diferite de branzeturi.

Coltul special amenajat pentru fotografii (photo-cornerul) a ramas in tendinte, fiind completat de cabina foto (Magic Mirror) – o tendinta in voga anul acesta – la care se adauga o echipa care sa puna fotografiile pe magneti de frigider pe durata evenimentului!

Iar cum un eveniment are neaparata nevoie si de un concept grafic original si personalizat, pentru tot ce inseamna materiale printate (invitatii, plicuri, meniuri, place card-uri etc), tendinta pentru papetaria de nunta este reprezentata de modele clasice si vintage, in culorile vedeta ale nuntii!

Articol scris de Corin Romanescu,

Owner and Founder al Centrului de Evenimente The President

Despre Corin Romanescu

CEO al Centrului de Evenimente The President, Corin Romanescu activeaza de 20 de ani pe piata HORECA fiind martor al principalelor tendinte ale fiecarei perioade. in ultimii 5 ani a contribuit la organizarea cu succes a peste 1000 de evenimente corporate si private, oferind sfaturi practice si sprijin pentru sute de cupluri si zeci de companii din sectorul privat. Este Presedinte al Asociatiei pentru Combaterea Saraciei si Afectiunilor Umane si Absolvent al UTCB – Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti.

In ultimii ani Corin Romanescu s-a implicat in activitati de leadership, initiind derularea unor programe educationale, sociale si culturale, pentru sprijinirea tinerei generatii de profesionisti, precum Centrul de Educatie Practica in Organizarea Evenimentelor Private – CEPOEP. Recent, a initiat proiectul ”Sanatate prin aqua gym”, un program ce pune accentul pe o problema curenta a societatii moderne: sedentarismul, alaturi de proiectul ”Vinum Et Carmina”, un program educational axat pe sprijinirea culturii romanesti.

Despre The President

Situat pe malul Lacului Tei si inconjurat de vegetatia parcului cu acelasi nume, Centrul de Evenimente The President este special amenajat pentru evenimente private sau corporate, de diferite dimensiuni.

THE PRESIDENT dispune de un restaurant deschis zilnic pentru publicul larg, intre orele 10-24 si de 5 saloane pentru evenimente: salonul Roma cu o capacitate intre 60 si 100 de persoane, salonul Milano cu o capacitate intre 100 si 150 de persoane, salonul Verona cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta-Verona cu o capacitate intre 401 si 800 de persoane, alaturi de o terasa cu o capacitate de 400 de persoane (Terasa Venetia) si o piscina.

Serviciile oferite de The President includ meniuri all inclusive realizate de Chefi culinari, muzica si sonorizare, animatori, decoratiuni si aranjamente florale, servicii foto-video, Candy Bar (bufet de prajituri), Cheese Bar (Bufet de branzeturi), Smoke Bar (pe terasa) si Fruit Bar (Bufet de fructe).

Contact si rezervari:
Telefon: 0763550406, 0760087384, 0766 747 379

Email: office@president-events.ro

Website: www.the-president.ro

Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 145, Sector 2, Bucuresti
(in Parcul Tei – pe malul lacului)

Program: Luni-Duminica: 10-24

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
Corin Romanescu, tendinte evenimente 2019, antreprenor, The President, antreprenoriat, leadership,


Comunicat publicat de: Russenart Communications (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Russenart Communications

Centrul Diecezan Caritas Iasi 2015-2020: Peste 38 milioane de euro din fonduri europene atrasi pentru proiecte sociale

In perioada 2015 – 2020, departamentul de formare profesionala si fonduri europene al Asociatiei Centrul Diecezan Caritas Iasi, condus de directorul Radu Gelu Onisoru, a…

Pana la 2,4 milioane de euro in ajutoare de minimis acordate pentru infiintarea a 60 de noi intreprinderi in sase judete din regiunea Nord-Est

120 de locuri de munca si 60 de firme noi au fost create in judetele Iasi, Bacau, Botosani, Neamt, Suceava si Vaslui, in cadrul proiectului…

Tendintele anului 2021 in organizarea evenimentelor private: Atmosfera atipica, decoruri pline de flori si verdeata, simplitate si eleganta

Pentru ca anul 2020 a fost atipic in domeniul organizarii evenimentelor, cu perioade de ”lockdown” total si restrictii de toate felurile care si-au pus amprenta…

Hop Garden Bucuresti: Afaceri de 4,4 milioane lei in 2019, cu o crestere de 65%

Beraria Hop Garden, parte a grupului Magic by Hop Garden, a incheiat anul fiscal 2019 cu creştere de 65% a cifrei de afaceri, ajungand la…

O noua terasa racoroasa in Parcul Drumul Taberei: Grupul Magic by Hop Garden a deschis Hop Garden Parc

Sambata, 3 iulie 2020, incepand cu ora 12.00, a avut loc deschiderea Hop Garden Parc, in parcul Drumul Taberei (fost Moghioros). Investitia totala in deschiderea…
Vezi profilul Russenart Communications