Stabileste-ti obiectivele in procesul de recrutare

Indrazneste sa apelezi la un specialist HR pentru a analiza conditiile in care ai putea obtine un job la o anumita companie si analizeaza fiecare sfat si raspuns primit. Ce raspuns vei primi? Cel mai probabil acesta va fi diferit de la o persoana la alta, avand in vedere ca ne aflam intr-o continua dezvoltare a tehnologiei si a locurilor de munca.

Indrazneste sa apelezi la un specialist HR pentru a analiza conditiile in care ai putea obtine un job la o anumita companie si analizeaza fiecare sfat si raspuns primit.

Ce raspuns vei primi? Cel mai probabil acesta va fi diferit de la o persoana la alta, avand in vedere ca ne aflam intr-o continua dezvoltare a tehnologiei si a locurilor de munca.

Primul pas in obtinerea unui feed-back benefic este sa apelezi la o persoana care iti poate oferi informatiile de care ai nevoie.

Ce inseamna asta? Nu ganditi ca un recruiter, ci mai degraba un marketer. Produsul dvs. este experienta dvs. Iata cum ar vinde un comerciant.

Concentrati-va pe prezentare
Poate ca nu sunteti un designer grafic, dar acest lucru nu ar trebui sa stea in calea crearii unui CV detaliat cu privire la experienta pe care ati acumulta-o de-a lungul timpului.
Exista o multime de instrumente care fac designul usor pentru toata lumea – multi chiar ofera sabloane create de experti pentru a avea un CV cat mai interesant.

Si nu te opri aici. Ganditi-va la toate celelalte puncte de legatura pe care un recrutor ar putea sa le aiba cu dvs. – inclusiv profilul dvs. profesional, alte retele sociale, un blog, un portofoliu online si asa mai departe. Asigurati-va ca toate sunt evidentiate si contribuie la un brand personal benefic.

Un CV rezumat sau scrisoare de intentie nu realizeaza nimic daca oamenii potriviti nu il vad. O modalitate sigura de a iesi in evidenta este sa o puneti in mod proactiv in fata oamenilor potriviti astfel incat acestia sa-l observe.

De exemplu, exista o poveste a unui candidat care a folosit filtrele unei aplicatii de scocializare pentru a face publicitate portofoliului sau in fata directorilor creativi la agentiile pentru care dorea sa lucreze.

S-ar putea sa nu doriti sa mergeti atat de departe, dar aceasta idee de baza a fost una de succes. Gandeste-te cum poti sa te descoperi. Nu fi retinut.

Orice fraza care incepe temut, „Catre cine mai intereseaza” va gasi drumul spre cosul de gunoi imediat. Dar este greu sa ignori un mesaj atunci cand este foarte tintit si personalizat.

Incepeti prin a arata ca ati avut timp sa cunoasteti atat managerul, cat si compania. Iesiti din competitie prin gasirea unor teme, atribute, proiecte, valori sau nevoi unice pe care le aveti in comun si apoi incorporandu-le in CV-ul cu care veti aplica.

Dovedind ca ti-ai facut temele despre pozitie si compania la care doresti sa lucrezi, te va ajuta in procesul de angajare, demonstrand in acelasi timp interesul tau ridicat in aceasta oportunitate.

Obtinerea unui loc de munca in cadrul companiei la care doriti sa lucrati presupune un proces mai greu, dar rezultatul merita. Doar mentalitatea si abordarea potrivita va vor ajuta sa va atingeti obiectivele mai repede.



Comunicat publicat de: Webdesk (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Webdesk

Vacanta perfecta in Delta Dunarii

Tara noastra este o tara bogata in peisaje naturale si in forme naturale, avnd aproape toate formele de relief indragite de toti oamenii. Mare, munte,…

Cum sa iti efectuezi machiajul in sezonul cald daca porti lentile de contact

Fie ca porti ochelari sau lentile de contact, este important sa stii cat de important este sa te ingrijesti corespunzator de aplicarea optima a machiajului,…

Importanta linkuri-lor interne in procesul de optimizare SEO

Linkuri-le interne si modul in care inserezi aceste linkuri ar trebui sa fie unul dintre punctele esentiale in strategia ta SEO. Pluginul Premium Yoast te…

De ce firma dvs. are nevoie de marketing prin e-mail?

Aveti deja o afacere, dar nu „vinde” suficient? Sau doriti sa cresteti angajamentul sau sa va mentineti publicul la curent cu noutatile? Sau va ganditi…

Beneficiile paginii business de pe Facebook

Aveti nevoie de o pagina Facebook pentru afacerea dvs.? Aceasta este o intrebare retorica, deoarece raspunsul evident este DA. Tot mai multi oameni care folosesc…
Vezi profilul Webdesk