Sedona si-a organizat activitatile de vanzare cu sistemul ERP de la Senior Software
Distribuitorul de aparatura fiscala Sedona ALM a trecut de la o serie de aplicatii neintegrate la un sistem care acopera cu succes toate segmentele de business: vanzari, contabilitate, gestiune si logistica. Lipsa accesului in timp real la date de interes, implicarea unui numar mare de resurse in activitatile curente, informatii de business dispersate in diverse programe neintegrate sunt cateva dintre provocarile depasite de companie, cu ajutorul solutiei ERP de la Senior Software.
Cu o cifra de afaceri de circa 17 milioane RON, compania Sedona distribuie comerciantilor din Romania si nu numai, o gama variata de echipamente fiscale, accesorii si consumabile. Avand in vedere provocarile constante intalnite, pentru manageri a devenit o prioritate implementarea unui soft modern, care sa permita gestionarea integrata a tuturor zonelor de business si sa sustina ritmul de crestere al afacerii. Dupa o analiza detaliata a solutiilor disponibile pe piata, Sedona a ales sa implementeze sistemul SeniorERP – soft ERP pentru managementul resurselor companiei de la Senior Software.
“Nevoia de integrare si de urmarire centralizata a fost factorul decisiv ce a dus la implementarea solutiei de la Senior Software. In trecut, noi nu aveam o gestiune corespunzatoare a stocurilor, iar evidenta contabila era tinuta intr-un program extern, prin urmare erau necesare transferuri de date intre sisteme. In plus, activitatea noastra era ingreunata de blocajele pe care le intampinam in integrarea programului de gestiune cu alte aplicatii interne. O alta problema o reprezenta lipsa serviciilor de consultanta si asistenta in folosirea softului anterior.
Costurile prezentate de Senior Software erau in concordanta cu serviciile oferite. Asadar, am renuntat la vechiul soft ERP si, in prezent, folosim o solutie potrivita nevoilor noastre”, a specificat Alexandru Lembrau, Owner – Sedona ALM.
Componenta CRM din solutia software ERP i-a permis distribuitorului sa isi organizeze mai bine activitatea de vanzare, sa obtina vizibilitate crescuta asupra activitatilor angajatilor si sa imbunatateasca relatia cu clientii. In plus, agentii pot transmite in timp real comenzile de vanzare din teren, ceea ce a dus la scurtarea timpilor de procesare a acestora. Si activitatea din depozit a fost simplificata considerabil cu ajutorul functiilor WMS pentru depozit din sistemul ERP. Aceasta componenta de logistica din SeniorERP ii ofera clientului control asupra stocului si asupra operatiunilor, permitand totodata optimizarea spatiului de depozitare.
Cu ajutorul sistemului SeniorERP, Sedona isi gestioneaza integrat resursele si operatiunile, inclusiv cele financiar-contabile si de gestiune a stocurilor, si poate urmari toate informatiile de interes intr-o baza unica de date. Solutia ii asigura distribuitorului un flux continuu de date corecte, actualizate in timp real, permitand astfel conectarea proceselor si cresterea operativitatii in activitatile zilnice. Prin intermediul rapoartelor din SeniorERP, managerii companiei au posibilitatea de a stabili rapid directiile potrivite de business in vederea cresterii profitabilitatii.
”Principalul beneficiu rezultat din colaborarea cu Senior Software este ca dispunem de o solutie software completa, ce include o gama larga de functionalitati, adaptate particularitatilor noastre de business si care acopera cu succes toate fluxurile din companie. Cu SeniorERP gestionam intr-un singur program toate operatiunile de contabilitate, logistica, vanzari si nu numai. Sistemul a simplificat intregul proces de receptie marfa, eliminand discrepantele dintre stocul scriptic facturat de furnizori si cel faptic receptionat.
La fel de important este pentru noi faptul ca sistemul are o interfata intuitiva, fiind usor de utilizat de intregul personal al companiei, dar si ca accesul se poate face pe baza de roluri stabilite intern. Aceste aspecte au determinat eliminarea erorilor de operare si cresterea productivitatii personalului, fiecare angajat dispunand de acces rapid strict la acele functionalitati de care are nevoie ca sa isi indeplineasca cu succes sarcinile alocate. Un alt plus il reprezinta rapoartele pe care le obtinem cu SeniorERP, de unde putem observa cu usurinta informatiile de interes, astfel putem concepe rapid strategiile potrivite de business”, a completat Alexandru Lembrau.
In cadrul strategiei sale de dezvoltare, compania isi propune sa isi consolideze pozitia pe piata, prin diversificarea portofoliului de produse si cresterea numarului de angajati, obiective ce vor fi realizate si sustinute cu solutiile integrate de la Senior Software.
Despre Sedona ALM
Sedona este furnizor de sisteme fiscale POS all-in-one pentru comerciantii din Romania, dar si din alte tari din cadrul UE. Din 2002, compania a inceput sa comercializeze case de marcat, extinzandu-si treptat gama de produse si servicii oferite. In prezent, portofoliul companiei mai include si: imprimante fiscale, cititoare coduri de bare, cantare electronice, masini de numarat si verificat bancnote, programe si aplicatii pentru dispozitive mobile si nu numai.
Despre Senior Software
Senior Software este furnizor si dezvoltator de sisteme software performante pentru managementul integrat al afacerilor. Fondata in 2003, compania a realizat peste 500 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in 5 locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi, Timisoara), avand o echipa de peste 200 de angajati.
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.
Senior Software, Sedona ALM, SeniorERP, CRM, WMS, automatizare, management resurse, distribuitor, aparatura fiscala, gestiune, vanzari, ERP
Comunicat publicat de: Senior Software (click pentru a vizualiza profilul)