Parfumuri: psihologia mirosurilor placute

Parfumurile vorbesc cel mai mult la nivel subliminal. Exista o intreaga stiinta bazata pe parfumuri.

In anul 2004, Linda Buck si Richard Axel au primit premiul Nobel in psihologie datorita studiului lor revolutionar asupra simtului mirosului. Cercetarile lor sunt pline de termeni medicali de o complexitate sporita, dar linia de baza este ca au adus dovezi stiintifice ca parfumul poate stimula mintea constienta, poate stabiliza si poate modifica starea emotionala.

Psihologia parfumurilor. Ce trebuie sa stii daca vrei sa cumperi parfumuri la preturi reduse de Black Friday?

Parfumurile pot avea superputerci, dar trebuie sa stii sa alegi mireasma potrivita. Psihologia parfumurilor sugereaza ca exista patru factori care ne obliga sa cumparam un anumit parfum. In primul rand, femeile sunt atrase instantaneu de miros, in timp ce barbatii sunt atrasi instantaneu de imaginea sa.

Al doilea factor care declanseaza un impuls de achizitie in randul femeilor este reactia emotionala la miros. Parfumurile au tendinta de a calatori in timp, de a trezi amintiri placute din trecut. Ele pot fi revelatoare pentru purtator. De aceea, femeile care pornesc intr-o aventura de achizitie parfumuri black friday, isi vor imagina, de obicei, o noua versiune auto-imbunatatita in viitor.

Al treilea aspect care dicteaza sentimentul atractivitatii spre un parfum este imaginea sa. Intregul pachet este important aici: sticluta cu parfum, designul sau creativ, ceea ce scrie pe ambalaj si chiar celebritatea asociata cu acel parfum special.

In ultimul rand, dragostea pentru un anumit parfum poate fi declansata de ingredientele pe care el le contine. Oamenii de stiinta inca incearca sa-si dea seama cum functioneaza amalgamul olfactiv de ingrediente in drumul spre inima si creierul uman.

Parosmia este o tulburare a simtului mirosului, in special preceptia mirosurilor care nu sunt prezente, ceea ce inseamna ca persoanele care au tulburarea acestea experimenteaza adesea acel efect de Fata Morgana parfumata, o halucinatie a mirosului. Aceste persoane nu pot profita de mirosul deplin al parfumurilor.

Cu toate acestea, chiar daca toti oameni au pete oarbe olfactive, ceea ce inseamna ca nu putem detecta anumite mirosuri chiar daca viata noastra depinde de acest lucru, exista persoane care nu pot detecta un singur ingredient olfactiv. Chiar si asa, multi aleg sa poarte un parfum, bazandu-se probabil pe expertiza altcuiva.

Black friday parfumuri: ce parfumuri cumperi pentru cineva?

Conform Psihologiei Parfumului, in mod constient, preferam parfumurile care sunt similare cu mirosurile semnaturii noastre biologice. Prin urmare, chiar daca am putea crede ca unei femei i-ar placea parfumul care i se potriveste, atunci cand alegem noi parfumul, credem in mod inconstient ca trebuie sa aiba mirosul ei.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Comunicat publicat de: login promotion (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de login promotion

Cum poti avea apa potabila fara sa fi nevoit sa platesti facturi

Apa de la reteaua orasului sau a comunei in care locuiesti devine din ce in ce mai greu de consumat

Oja semipermanenta Neon – cum se aplica, cum se indeparteaza, ce beneficii are

Stiti ce este oja semipermanenta Neon? Daca doriti sa stiti avantajele si dezavantajele sale, nu ratati acest articol!

Galeata cu pop rotativ – un sistem eficient de spalare la domiciliu

Va introducem in noua lume de curatare a casei dvs. cu un – mop rotativ cu pedala – un sistem eficient de spalare la domiciliu.

6 cele mai profitabile afaceri pentru anul 2020

Daca in anul 2020 ati luat decizia de a incepe propria afacere, dar totusi nu stiti care este domeniul cel mai profitabil, acest articol este…
Vezi profilul login promotion