Nestlé și „Alliance for YOUth”continuă să ofere tinerilor joburi și traininguri în 2017

Luni, 27 noiembrie – Nestlé România anunță continuarea demersurilor din cadrul programului „Alliance for YOUth”, inițiat din dorința de a contribui la ameliorarea situației privind șomajul la nivel european. Alături de partenerii din „Alliance for YOUth”, Nestlé și-a îndeplinit promisiunea de a oferi peste 90.000 de locuri de muncă și oportunități de dezvoltare pentru tineri, la nivel global, doar în anul 2017. Programele dedicate continuă și în 2018, compania angajându-se ca până în 2030 să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități economice și de carieră.

Cea mai recentă activitate dedicată tinerilor a avut loc între 20 și 24 noiembrie, cu ocazia Săptămânii Europeane a Competențelor Profesionale. Nestlé România a suținut workshopul „De la CV la interviul de angajare. Tips and tricks pentru reușită”, la care au participat 20 de tineri entuziaști. Aceștia au vizitat sediul companiei, au avut oportunitatea de a discuta cu echipa de HR Nestlé Romania, ocazie cu care au aflat informații care îi ajută să aibă un start bun în carieră, atât prin crearea unui CV relevant, cât și prin înțelegerea modului în care este indicat să se prezinte la un interviu de angajare. Workshopul Nestlé a avut loc simultan cu alte evenimente dedicate competențelor profesionale, atât în România – prin activități derulate de o parte din partenerii „Alliance for YOUth” (Nestlé, Catalyst, CHEP și Nielsen), cât și în alte 23 de țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord.

Iata ce spun tinerii care au participat la workshopul organizat cu ocazia Săptămânii Europeane a Competențelor Profesionale:

Sunt în căutarea unui job, așadar am identificat o oportunitate atât în a-mi analiza CV-ul și în a înțelege mai bine cum să mă prezint la un interviu de angajare, dar și în a înțelege cum funcționează lucrurile la un loc de muncă real, la birou, din perspectiva unui intern.”, spune Florina, participant la workshopul organizat de Nestlé România.

“Evenimentul a fost foarte folositor pentru a ințelege cât mai ușor eventualele cerințe ale angajatorilor. Ce tricks trebuie să știm în organizarea CV-urilor a fost partea mea preferată, asta pentru că am înțeles cum poate fi perceput de către angajator un CV și cât de importantă este o informație oferită scurt și la obiect.”, povestește Sorina, Nestlé România trainee.

Tinerii care nu au avut posibilitatea sau nu au aplicat încă pentru participarea la activități similare organizate la nivel local, pot avea în vedere activitățile care vor avea loc anul viitor, în cadrul programului „Alliance for YOUth”. Nestlé România se implică în mod constant și activ în dezvoltarea profesională a tinerilor români, iar anul viitor va organiza cea de-a doua ediție a SUMMER’S COOL, școală de vară dedicată tinerilor care doresc să-și descopere și exerseze talentul în domeniul business-ului.

Programul SUMMER’S COOL se adresează tinerilor studenţi şi absolvenţi și constă într-o serie de workshopuri pe teme de business, organizate sub forma unor ateliere interactive ce îmbină teoria cu practica. Prima ediție a școlii de vară a avut loc anul acesta și a reunit 20 de tineri sosiți din București, Viena și Manchester. Participanții au fost selectați din arii educaționale diferite dintr-un total de 70 de aplicanți, pentru a participa timp de 6 zile la cele 9 workshop-uri oferite de SUMMER’S COOL.

Primii trei ani de la lansarea „Alliance for YOUth” în România au fost extraordinari. În această perioadă s-a oferit tinerilor accesul la peste 16.000 de job-uri, 660 de stagii de practică plătită pentru un interval de 3-12 luni și 250 de evenimente de dezvoltare personală și profesională. Mai mult, Nestlé a intrat recent în Top 5 International „Happy Trainees”, fiind prima companie din industria alimentară inclusă în topul internațional al studiului Choosemycompany/Happy Trainees 2017. Este o mândrie să fim printre angajatorii preferați ai tinerilor, iar pe viitor ne propunem să dezvoltăm și mai mult această direcție, tinerii de astăzi fiind liderii de mâine”, a declarat Jackie Avery, director de Resurse Umane, Nestlé România.

„Alliance for YOUth” este un demers inițiat de către Nestlé cu scopul de a dezvolta o serie de proiecte care să le ofere tinerilor posibilitatea de a se angaja, de a face stagii de practică plătite și de a-și lărgi sfera oportunităților în carieră, având în vedere rata îngrijorătoare de șomaj în rândul acestora. Angajații companiilor partenere sunt ambasadorii „Alliance for YOUth”, fiind încurajați să ofere tinerilor sfaturi practice despre carieră. De asemenea, partenerii acestui program sunt membri activi ai Alianței Europene pentru Ucenicie a Comisiei Europene, o platformă ce reunește actori cheie din societatea civilă: guverne, companii și parteneri sociali care oferă formare profesională pentru tineri.

Despre „Alliance for YOUth

„Alliance for YOUth”, program lansat de Nestlé în 2014, are ca principal obiectiv dezvoltarea unor serii de inițiative profesionale, pentru a oferi tinerilor experienţă de muncă semnificativă şi stagii de pregătire. Companiile care fac parte din program își mobilizează, de asemenea, angajaţii pentru a ieşi în comunitate şi a-i ajuta pe tineri să se pregătească pentru locul de muncă, prin oferirea de sfaturi practice, informații cu privire la CV şi pregătire pentru interviul de angajare. Partenerii „Alliance for YOUth”sunt membri activi ai Alianţei Europene pentru Ucenicie a Comisiei Europene, promovând programele de ucenicie şi stagiu din poziția de ambasadori activi ai formării vocaţionale în Europa.

Printre partenerii la nivel european se numără compania de recrutare Adecco, asigurătorul AXA, grupul internațional din domeniul alimentar Cargill, grupul logistic DS Smith, furnizorul de energie ENGIE, compania de consultanță EY, compania care deține și operează rețeaua de socializare Facebook, firma de parfumuri și arome Firmenich, compania Google, retailerul METRO GROUP, producătorul de alimente și băuturi Nestlé, grupul de companii de măsurare a audiențelor Nielsen, agenția de comunicare Publicis Groupe, firma de tehnologie Salesforce, compania de produse chimice şi materiale avansate Solvay, platforma de socializare Twitter şi firma internațională de avocatură White & Case. Până în prezent, peste 200 companii din Europa s-au alăturat „Alliance for YOUth”.

La nivel local, printre parteneri se numără: Adeco, Cargill, Catalyst, CHEP, DS Smith, Engie, EY, FM Logistic, Google, g7, Metro, Nielsen, Publicis, SC Spar Business Ideas Provider SRL. Alături de acești parteneri, Nestlé a pornit la drum cu obiective ce au fost cu mult depășite, programul devenind o adevărată mișcare socială.

 



Cuvinte cheie:
Nestle, Alliance for YOUth, job, workshop, cariera, tineri


Comunicat publicat de: McCann PR (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de McCann PR

Metropolitan Life anunță o creștere de 6,3% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2017

București, 28 august 2017 – Metropolitan Life anunță o creștere de 6,3% a primelor brute subscrise în primele șase luni ale anului 2017, comparativ cu…
Vezi profilul McCann PR