Minio Studio a lansat aplicația de realitate augmentată Sun Plaza

Minio Studio a realizat campania de lansare în digital, OOH și audio-vizual a aplicației Sun Plaza, prima din România care le oferă clienților o experiență de cumpărături bazată pe realitatea augmentată.  

Aplicația Sun Plaza, lansată de Centrul Comercial Sun Plaza, include jocul Sun Treasure, prin intermediul căruia clienții mallului din sudul Bucureștiului au parte de o aventură cu multe premii atunci când se plimbă pe culoarele acestuia sau intră în magazinele partenere. Sun Treasure presupune căutarea unor monede de aur care se transformă apoi în premii.

Desemnată să se ocupe de lansarea campaniei, agenția de comunicare integrată Minio Studio a reușit să păstreze stilul inedit și fresh pe care Sun Plaza l-a abordat în ultimii ani.

Dincolo de strategie, project management și creativitate, campania a fost realizată de Minio și cu ajutorul datelor biometrice. Astfel, vizualul campaniei a fost analizat in-house cu două softuri digitale predictibile, bazate pe stimuli emoționali și eye-tracking.  

De asemenea, Minio Studio a gestionat testarea aplicației în două rânduri. Peste 50 de oameni au luat parte în total la cele două acțiuni și au dat recomandări echipei după ce au testat aplicația din punct de vedere al experienței utilizatorului (UX). 

Aplicația a fost lansată prin intermediul a trei canale principale de comunicare: digital, OOH și audio-vizual.

Componenta online a fost susținută de cinci influenceri care și-au anunțat comunitățile de lansarea aplicației prin intermediul unor clipuri video postate în social media. Mimi, Andrei Zbîr, Deea Codrea, Ioana Vișănescu și Cristian Florea au căutat comorile aztece din Sun Treasure și au oferit primele impresii despre joc. Aplicația a fost de asemenea promovată prin intermediul bannerelor online și a reclamelor din rețelele sociale.

Radiourile Kiss FM și Guerilla au rulat spoturi audio despre experiența de cumpărături captivantă oferită de noua aplicație Sun Plaza.

Campania a inclus și o amplă componentă OOH, pornind de la trailer de app în cinematografe și până la comunicare contextualizată în metrou. De asemenea, mallul a fost decorat cu multiple elemente vizuale de impact, atât digitale, cât și butaforii de mari dimensiuni.

”Lansarea aplicației AR Sun Plaza a fost o campanie câștigată prin pitch și ne-am dorit-o foarte mult. Ea este reprezentativă pentru felul în care Minio lucrează: integrat, complex, cu un project-management de calitate și multă creativitate.”, a declarat Ioana Mucenic, CEO Minio Studio.

”Fiecare campanie de succes are o poveste puternică în spate, iar aplicația AR Sun Plaza ne-a oferit posibilitatea să creăm într-un mod relevant universul jocului în toate mediile de comunicare, atât online, cât și offline. Am folosit tool-uri și metode care să ne ajute să generăm content relevant, îmbinând creativitatea cu UX, CX și abordarea strategică. Am încercat să privim shopper experience dintr-o nouă perspectivă, iar acest lucru ne-a ajutat să creăm o campanie inedită și de impact.”, a spus și Ilinca Văleanu, Account Manager Minio Studio.

”Sun Plaza se bucură să poată prezenta acest concept inovator, în premieră în România. Ne dorim să fim un centru comercial care își răsplătește clienții cu experiențe inedite, `un pic altfel`. Aplicația Sun Treasure transformă o sesiune simplă de cumpărături într-o adevărată aventură, cu tehnologie AR de ultimă generație., a declarat reprezentatul Sun Plaza.

Aplicația Sun Plaza poate fi decărcată atât din Google Play Store pentru utilizatorii de Android, cât și din AppStore pentru cei care folosesc terminale iPhone.

Pentru mai multe informații legate de noua aplicație Sun Plaza, inclusiv tutoriale și lista completă de caracteristici, vizitați site-ul www.sunplaza.ro/suntreasure.

CELE DOUĂ ECHIPE DE PROIECT

MINIO STUDIO:

Ilinca Văleanu – ACCOUNT MANAGER

Teodora Mihale – JUNIOR ACCOUNT EXECUTIVE

Marius Marin – PR MANAGER

Alina Calfa – ART DIRECTOR

Ana Croveanu – DTP

Max Amza – SENIOR DTP

Mihai Bălan – SENIOR ART DIRECTOR

Marius Cioroabă – SENIOR COPYWRITER

Cosmina Chelariu – JUNIOR COPYWRITER

Cristina Ștefan – SOCIAL MEDIA EXECUTIVE

Călin Ionescu – HEAD OF ACCOUNTS

Cristiana Pană – HEAD OF STRATEGY

Paul Cotor – HEAD OF CREATIVES

SUN PLAZA:

Denisa Irimia – SOCIAL MEDIA & WEB CONTENT COORDINATOR

Elena Tudor – MARKETING SPECIALIST

Irina Studineanu – DEPUTY CENTER MANAGER

Cristina Costăchescu – MARKETING MANAGER

DESPRE MINIO STUDIO

Minio Studio este o agenție decisă să dezvolte campanii de comunicare curajoase și autentice. Pe lângă campaniile de comunicare integrate, agenția derulează și proiecte inovatoare de tehnologie. Minio Studio aduce la un loc 25 de oameni, cu expertize diferite, conduși de Ioana Mucenic, un antreprenor nativ, cu 15 ani de experiență și cu pasiune pentru calitate și inovație. Printre clienții agenției se numără companii de top, precum Avon, Carrefour, Hasbro, Jacobs Douwe Egberts, JYSK România, L’Oréal, Milupa, Miniso, Mondelēz, Novartis, Reckitt Benckiser, Rowenta, Sun Plaza, Tefal, Tymbark sau West Gate Studios.

 

DESPRE SUN PLAZA

Mallul Sun Plaza este proprietatea companiei de investiții imobiliare austriece S IMMO AG, fiind administrată de CBRE România. Sun Plaza s-a deschis în luna februarie a anului 2010, devenind imediat centrul de retail dominant din zona de sud a Bucureștiului. Are o suprafață construită de 208.000 mp, aici fiind incluse cele patru etaje, spațiile din jurul mallului și o parcare subterană de peste 2000 de locuri. Centrul Comercial Sun Plaza are peste 170 de magazine și spații de petrecere a timpului liber, precum cafenele, cinematograf, centre de bowling și biliard, locuri specializate destinate copiilor și un food court generos.

Pentru mai multe detalii:

Marius Marin – PR Manager Minio Studio

marius.marin@minio.ro

0751.265.507

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
minio studio, sun plaza, sun treasure, aplicatie, realitate augmentata, AR, lansare


Comunicat publicat de: Minio Studio (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Minio Studio

Minio Studio și Durex le-au spus îndrăgostiților când contează mărimea

Agenția de comunicare integrată Minio Studio a realizat campania Durex de promovare a noii game de prezervative Feel Thin. Brandul a lansat în spațiul public o…

Hendrick’s Orbium, noul gin extraordinar din portofoliul Alexandrion Group

Petrecere exclusivistă pentru lansarea Hendrick’s Orbium, noul gin extraordinar adus în România de Alexandrion Group. Evenimentul de lansare Hendrick’s Orbium a transformat pub-ul Dianei 4…

Minio Studio, agenția care pune campionii paralimpici în lumina reflectoarelor

Agenția de comunicare integrată Minio Studio a realizat campania ”Cunoaște-ți campionii!”, prin intermediul căreia retailerul de mobilă și decorațiuni interioare JYSK și Comitetul Național Paralimpic…

Sun Plaza reinventează shopping-ul cu o aplicație AR

Centrul Comercial Sun Plaza a devenit primul mall din România care le oferă clienților săi o aplicație bazată pe realitatea augmentată. Aplicația Sun Plaza include…

Comitetul Național Paralimpic lansează campania „Cunoaște-ți campionii!” alături de JYSK

Campania „Cunoaște-ți campionii!” își propune să aducă în fața publicului sportivii paralimpici care luptă pentru calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020, sau…
Vezi profilul Minio Studio