Lewis Hamilton și George Russell au purtat Tommy Hilfiger în weekend-ul China Grand Prix

Tommy Hilfiger anunță că piloții Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team Lewis Hamilton și George Russell au purtat piese din colecția TOMMY HILFIGER Primăvară 2024 și din colecția TOMMY JEANS International Games în weekendul China Grand Prix, 19-21 aprilie 2024.

Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumea motorsport-ului, a modei și a divertismentului, intrarea în zona padocului este privită de către fani din ce în ce mai mult ca un moment de modă extrem de interesant atât în ceea ce îi privește pe piloți, cât și pe participanții VIP.

Lewis Hamilton a purtat o jachetă windbreaker, cu imprimeu din blocuri de culoare roșu, alb și albastru, combinată cu pantaloni de jogging în aceeași paletă de culori, ambele piese provenind din colecția TOMMY JEANS International Games recent lansată.

George Russell a purtat o cămașă de rugby premium din tricot relaxat, în bleumarin, cu o pereche de blugi drepți Mercer Venice și o pereche atemporală de pantofi sport albi, toate din colecția TOMMY HILFIGER Primăvară Vară 2024.

Colecția Primăvară Vară 2024 este despre perfecționarea stilului American iconic, oferind articole esențiale relaxate în roșu, alb și albastru. Concentrându-se pe moștenirea preppy a brand-ului, colecția îmbină cu ușurință lejeritatea, optimismul și croiala elegantă. Cu un spirit sportiv, polo-ul emblematic este reimaginat de la tricou polo la rochie polo, amintind de versatilitatea și funcționalitatea sa. Pantalonii chino, cămășile Oxford și trench-ul clasic sunt reinventate cu siluete revigorate și materiale de înaltă calitate.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @TommyJeans.

UNDE:   China Grand Prix 2024; CÂND:   19-21 Aprilie, 2024

Colecția TOMMY HILFIGER Primăvară 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Craiova.

CREDIT FOTO: Mercedes- AMG Petronas F1 Team

Despre SARKK

 SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

 TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

 

 

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Diagnosticarea corectă și planul preliminar de tratament pe care le stabilim la prima interacțiune, reprezintă baza tratamentelor de succes - dr. Teodorina Secară

Zâmbetul este, fără îndoială, una dintre cele mai puternice forme de comunicare. Dincolo de estetică, el reflectă echilibrul și sănătatea întregului organism.

ParkLake și ECOTIC marchează Ziua Internațională a Deșeurilor Electrice prin ateliere eco-educative și prin amplasarea Caravanei ECOTIC

În perioada 9–12 octombrie 2025, ParkLake Shopping Center găzduiește, alături de ECOTIC, o serie de acțiuni dedicate conștientizării importanței colectării separate a deșeurilor electrice și…

Alba Larsen aduce stilul pe pistă, purtând Tommy Jeans la Grand Prix Singapore

Tommy Hilfiger anunță că pilotul F1 ACADEMY® și ambasadoarea brandului, Alba Larsen, a purtat TOMMY JEANS la Grand Prix Formula 1® din Marina Bay, Singapore,…

Antiaging, inovație și tradiție: succesul primei ediții a Congresului „Sănătatea Pielii”

Începutul de săptămână a fost marcat de prima ediție a Congresului Sănătatea Pielii, organizat de Asociația DAR în parteneriat cu Fundația Ana Aslan, Societatea Română…
Vezi profilul Andrei Filip