KIKO MILANO sărbătorește deschiderea celui de-al patrulea magazin din România, în Băneasa Shopping City

KIKO MILANO, brandul de machiaj numărul 1 din Italia, reprezentat exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, își continuă expansiunea dinamică și își consolidează prezența pe piața de beauty din România prin deschiderea cu succes a celui mai nou magazin al său din Băneasa Shopping City, una dintre cele mai prestigioase destinații de cumpărături din țară.

Marea deschidere a avut loc miercuri, 22 octombrie, și a reunit unii dintre cei mai îndrăgiți influenceri, reprezentanți ai presei, creatori de conținut și vedete din România. Atmosfera a fost vibrantă și plină de energie, invitații având ocazia să exploreze noul magazin, să pozeze în fața fundalului KIKOLEIDOSCOPE și să își personalizeze celebrul 3D Hydra Lipgloss cu propriul nume, luând acasă un suvenir unic din această seară specială.

Noul magazin reflectă estetica inconfundabilă KIKO MILANO: modernă, elegantă și primitoare. Conceput pentru a oferi o experiență completă de beauty, spațiul le permite clienților să descopere cu ușurință întreaga gamă de produse – de la machiaj la îngrijirea pielii, îngrijirea părului, parfumuri și colecțiile în ediție limitată care au făcut din KIKO un brand iubit în întreaga lume.

„Suntem cu adevărat bucuroși să continuăm expansiunea KIKO MILANO în România prin deschiderea noului nostru magazin din Băneasa Shopping City. Acest moment marchează un pas important în călătoria începută în 2024, când ne-am propus să aducem mai aproape de consumatorii români creativitatea, calitatea și spiritul frumuseții italiene. Fiecare nouă deschidere este o celebrare a comunității noastre și o dovadă a misiunii KIKO de a face frumusețea de calitate și în tendințe accesibilă tuturor. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm acest capitol plin de entuziasm împreună.” a declarat Goldie Panovlepi, Commercial Director KIKO MILANO East Europe.

Odată cu această nouă deschidere, KIKO MILANO operează acum patru magazine la nivel național: în ParkLake Shopping Center, Mega Mall și AFI Cotroceni din București, precum și în Iulius Mall din Cluj-Napoca.

Fiecare locație reflectă angajamentul brandului față de excelență, inovație și exprimare personală, oferind o experiență de retail captivantă și personalizată, ghidată de Beauty Advisers KIKO MILANO.

În toate locațiile sale, KIKO MILANO îi invită pe iubitorii de frumusețe să se bucure de serviciile sale exclusive Make Up & Go: șase sesiuni expres gratuite, disponibile fără programare. Acestea includ consultanță de îngrijire a pielii, machiaj pentru ochi, buze, ten, sprâncene și machiaj în tendințe, oferind clienților o experiență personalizată și unică, inspirată de stilul și creativitatea italiană.

 

 

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Grapefruit la 26 de ani: pionierat în UX, inovație prin AI și parteneriate care trec testul timpului

Agenția de digital Grapefruit aniversează 26 de ani de activitate, perioadă în care a evoluat constant alături de partenerii săi și a rămas fidelă unei…

Tommy Hilfiger și Retromobil Club România prezintă Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger 2025

Pe 15 noiembrie 2025, în Brașov, a avut loc evenimentul Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger care a adunat la start 15 vehicule istorice la…

FoodKit lansează Upgrade Health, prima linie de produse ready meals din România fără sare și zahăr adăugate

FoodKit, start-up-ul românesc cunoscut pentru linia sa de produse ready meal, lansează pe piață gama de produse Upgrade Health. Cu o varietate de 24 de…

Remisia diabetului – o realitate medicală. Ziua Mondială a Diabetului aduce direcții clare în remisia diabetului de tip 2

Dietele VLCD cu formule complete din punct de vedere nutrițional, dar cu un conținut scăzut de calorii și care înlocuiesc în totalitate mesele, sunt cea…

Postul Crăciunului fără carențe: ce mâncăm corect și cine ar trebui să evite postul alimentar

Postul Crăciunului, una dintre cele mai importante perioade de post din an, este pentru mulți români un moment de purificare spirituală, dar și o provocare…
Vezi profilul Andrei Filip