Invitații au purtat ținute din colecția Tommy Hilfiger APXGP în timpul premierei filmului „F1® THE MOVIE” la București

Tommy Hilfiger a sărbătorit lansarea globală a filmului „F1® The Movie” produs de Apple Original Films printr-un eveniment exclusivist de tipul „cinema takeover” la IMAX, în centrul comercial AFI COTROCENI din București, pe 24 iunie 2025.

Proiecția privată a pus în lumină The APXGP Collection, o colecție capsulă în ediție limitată creată în parteneriat cu filmul „F1® The Movie”.

Invitați din presă și personalități publice au luat parte la această experiență de mare viteză, printre care Aris și Alexia Eram, Andreea Raicu, Florin Ristei, Diana Enciu, Bogdan Ciudoiu, Silviu Țolu și Alina Tănasă. VIP-urile s-au bucurat de momente speciale oferite de brand, inclusiv o experiență foto F1®, fiind îmbrăcați în piese-cheie din colecția APXGP și cele mai noi apariții din colecția de vară a brandului.

Colecția capsulă este inspirată de echipa fictivă APXGP din film, cu piese remarcabile precum geaca roșie matlasată, inspirată de cea purtată de Joshua Pearce, personajul interpretat de Damson Idris, ambasador al brandului TOMMY HILFIGER. Această sinergie între viteză și stil reflectă influența tot mai mare a Formulei 1 dincolo de circuit, unde piloții devin noi lideri de stil, iar moda din paddock influențează tendințele globale.

Colecția APXGP este disponibilă acum pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin partenerii selectați.

Prietenii brandului sunt invitați să se alăture conversației folosind #TommyHilfiger și canalele sociale @TommyHilfiger, @F1Movie și @AppleTV.

UNDE: Imax, AFI Cotroceni
CÂND: 24 iunie 2025

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

Despre „F1® Filmul”

Un film semnat de Apple Original Films și realizatorii filmului „Top Gun: Maverick” vine „F1® Filmul”, cu Brad Pitt în rolul principal și regizat de Joseph Kosinski. Produs de Jerry Bruckheimer, Kosinski, Lewis Hamilton – de şapte ori campion mondial de Formula 1®, Pitt, Jeremy Kleiner, Dede Gardner și Chad Oman, filmul are premiera la cinema din 27 iunie.

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Diagnosticarea corectă și planul preliminar de tratament pe care le stabilim la prima interacțiune, reprezintă baza tratamentelor de succes - dr. Teodorina Secară

Zâmbetul este, fără îndoială, una dintre cele mai puternice forme de comunicare. Dincolo de estetică, el reflectă echilibrul și sănătatea întregului organism.

ParkLake și ECOTIC marchează Ziua Internațională a Deșeurilor Electrice prin ateliere eco-educative și prin amplasarea Caravanei ECOTIC

În perioada 9–12 octombrie 2025, ParkLake Shopping Center găzduiește, alături de ECOTIC, o serie de acțiuni dedicate conștientizării importanței colectării separate a deșeurilor electrice și…

Alba Larsen aduce stilul pe pistă, purtând Tommy Jeans la Grand Prix Singapore

Tommy Hilfiger anunță că pilotul F1 ACADEMY® și ambasadoarea brandului, Alba Larsen, a purtat TOMMY JEANS la Grand Prix Formula 1® din Marina Bay, Singapore,…

Antiaging, inovație și tradiție: succesul primei ediții a Congresului „Sănătatea Pielii”

Începutul de săptămână a fost marcat de prima ediție a Congresului Sănătatea Pielii, organizat de Asociația DAR în parteneriat cu Fundația Ana Aslan, Societatea Română…
Vezi profilul Andrei Filip