Incasari de 2 milioane de lei si 2500 de piese de mobilier reconditionate si restaurate

In anul 2018, SaveMob Group a continuat trendul ascendent inceput in 2013, raportand o cifra de afaceri de 2 milioane lei, de doua ori mai mare decat in 2017 si o rata a profitului net de 5% raportata la cifra de afaceri. Pe durata anului 2018 au fost reconditionate si restaurate peste 2500 de piese de mobilier vintage, cu 25% mai multe decat in 2017.

Lansat in 2013, pe parcursul celor 6 ani de activitate Grupul SaveMob a restaurat/ reconditionat peste 10.000 de obiecte vechi, mobilier vintage, obiecte de patrimoniu aduse de persoane fizice si persoane juridice, cladiri vechi, obiecte de cult, antichitati etc.

SaveMob Group in 2018

Volumul investitiilor Grupului SaveMob s-a dublat de la an la an, in perioada 2013 – 2018 compania investind in mod continuu in tehnologie, materiale de cea mai buna calitate importate din Italia, accesorii pentru mobilier, retentie de personal si promovare.

In 2019, grupul SaveMob va aloca un buget situat intre 240.000 lei – 340.000 lei pentru mai multe obiective de investiţii, din care cea mai mare pondere revine investitiilor in maşini si utilaje, promovare, precum si cheltuielilor legate de atragerea si perfectionarea personalului.

Conceptul SaveMob a fost gandit ca o afacere de durata care s-a dezvoltat in mod progresiv, de la an la an. Dincolo de valoarea sentimentala a mobilierului mostenit, este important ca lumea a inceput sa inteleaga calitatea reala a mobilei vechi si apeleaza din ce in ce mai des la servicii profesioniste de restaurare si reconditionare. Combinatia dintre mobilierul vechi din lemn masiv, bine uscat si lucrat cu migala si materialele de cea mai buna calitate importate din Italia folosite de specialistii nostri, creeaza un produs final care va rezista multe alte generatii de acum incolo. Pentru noi, o piesa de mobilier uzata, stricata sau cu aspect invechit, este un diamanat neslefuit, un ”copil” care are nevoie sa fie alintat, rasfatat si ingrijit pentru a-si recastiga farmecul de odinioara. in plus, si pentru mesterii lemnari restaurarea de mobila este un domeniu foarte atractiv, pentru ca iti permite sa fii creativ, sa gasesti solutii pentru a reconditiona o piesa care uneori are sute de ani.”, a declarat Ing. Mihai Save, Managing Director SaveMob Group.

Pentru anul 2019, compania estimeaza o crestere cu 50% a numarului de obiecte reconditionate in atelierul grupului SaveMob, precum si o crestere cu 30% a ponderii serviciilor de restaurare profesionala a obiectelor de patrimoniu.

Obiectivele de business ale companiei vizeaza extinderea pe pietele Uniunii Europene, investitii in formarea si angajarea ucenicilor in domeniul reconditionarii si restaurarii de mobilier, precum si promovarea domeniului de activitate si cresterea gradului de interes al publicului pentru mobilierul vintage.

Despre SaveMob Group

Creat in 2013 si situat in Bucuresti, pe Bd. Timisoara nr. 104 E, SaveMob Group cuprinde 3 companii cu domenii diferite de activitate: SaveMob – cel mai mare atelier de restaurare/ reconditionare mobilier si obiecte de patrimoniu, Engineer Moving – servicii profesioniste de mutare si transport obiecte din patrimoniul cultural si Depozitare-ieftina.ro – servicii de demontare, ambalare, transport si depozitare mobila in boxe speciale.

In perioada 2013-2018, SaveMob Group a lucrat pentru zeci de mii de clienti, a efectuat peste 15.000 de mutari realizate profesionist, a asigurat servicii de depozitare pentru sute de clienti si a restaurat/ reconditionat peste 10.000 de obiecte.

Contact si detalii suplimentare:

Ing. Mihai Save
Program: 8:00 – 16:00
Luni – Vineri

WhatsApp: 0730 238 240

Email: office@savemob.ro

Adresa atelier: Bd. Timisoara, nr. 104E, Sector 6, Bucuresti

www.savemob.ro

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
SaveMob, Mihai Save, restaurare mobilier, mobila vintage


Comunicat publicat de: Russenart Communications (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Russenart Communications

Tendintele anului 2020 in organizarea evenimentelor private: Atmosfera relaxata, culori sobre si decoruri interioare somptuoase

Daca in anul 2019 s-a pus accentul pe culorile puternice, precum burgundy, culori care impresioneaza si ies in evidenta, in 2020 se pune accentul pe…

De ziua ta, doamna: Concert de dragoste si primavara la Magic Ballroom!

Am început pregătirile pentru a sărbători impreuna o zi speciala!  Pe 7 Martie, incepand cu ora 20.00, ne distrăm împreună la Magic Ballroom by Hop…

Super Party de Ziua Femeii la The President

Centrul de Evenimente The President va invita in data de 7 martie 2019, incepand cu ora 19, sa sărbătorim împreuna Ziua Femeii!

Business Center The President găzduiește cea mai noua cafenea TED'S

Cea mai nouă cafenea TED’S se deschide pe 17 decembrie 2019, în cadrul Business Center The President, un ansamblu imobiliar construit pe bulevardul Dacia nr.…

Petreceri corporate la Magic by Hop Garden

Fie ca doresti un eveniment cu servire la masa sau cu standing bufet si open bar, putem pregati evenimentul dorit! Doar selecteaza locatia dorita din…
Vezi profilul Russenart Communications