GLAMI, motorul de căutare online de modă, previzionează o creștere anuală de peste 45% în 2020

Start-up-ul ceh GLAMI, prezent pe piața din România din 2017, a înregistrat o creștere de 125% a veniturilor la sfârșitul lui 2019 pe piața locală, România trecând pe locul 2 în topul celor 15 țări în care este prezent. Anul acesta, GLAMI țintește o creștere anuală de peste 45% în venituri pentru parteneri, comparativ cu anul anterior.

Până la sfârșitul lui 2019, GLAMI.ro a adus venituri de peste 160 de milioane de lei partenerilor de pe piața locală, potențate și de vânzările din perioada sărbătorilor de iarnă 2019, cu 60% mai mari față de 2018.
GLAMI are la acest moment peste 250 de parteneri activi înregistrați pe platformă și peste un milion de produse listate, de la 25 de magazine partenere la data lansării, în iunie 2017, creșterea la nivel de număr de parteneri fiind de 80% de la an la an.

Rezultatele vin ca urmare a funcționalităților noi implementate, inclusiv cele de pe parcursul lui 2019, la nivelul platformei GLAMI.ro, printre care căutarea folosind imagini, cea care a dus la rezultate peste așteptări în ceea ce privește traficul antrenat către parteneri.
În plus, până la sfârșitul primului trimestru al acestui an, va fi dată spre folosință utilizatorilor și funcția GLAMI reviews, iar update-uri la nivelul platformei, precum video-uri de prezentare în stil augmented reality (AR), pe lângă tool-urile de inteligență artificială (AI) deja utilizate, sunt luate în calcul de echipa de dezvoltatori.

Ioana Oprea, Marketing Manager GLAMI România: “Vom lansa secțiunea de Reviews în februarie-martie 2020 și credem că va fi de un real ajutor pentru utilizatorii noștri. Vrem să construim o comunitate de încredere în jurul partenerilor noștri și cu această opțiune vrem să facem disponibilă părerea cumpărătorilor despre anumite produse sau magazine. Asta va duce la o creștere a vânzărilor, precum și la o comunicare mult mai transparentă.”

Elena Cobianu, Business Development Manager GLAMI România: “Creșterea GLAMI este legată și de trendurile din piață și este vizibilă în noile tehnologii adoptate de industria e-commerce: chatbots, inteligența artificială, AR, precum și de îmbunătățirile făcute în logistică și livrări.”

Robert Johnson, Country Manager GLAMI România: “Focusul principal pentru echipa GLAMI România în 2020 este menținerea tendinței de creștere pentru partenerii noștri actuali, pe lângă aducerea pe platforma GLAMI a celor câteva magazine mari rămase, astfel încât să oferim cumpărătorilor o destinație completă de shopping.”

GLAMI, cel mai mare motor de căutare online de modă

GLAMI a fost recunoscut oficial drept cel mai mare motor de căutare online de modă, în cadrul ceremoniei Deloitte’s Technology Fast 50 2019. Între 2015 și 2018, GLAMI  a înregistrat o creștere a veniturilor de 820% .

Companiile trebuie să îndeplinească o serie de criterii care ar trebui considerate adecvate pentru clasamentul principal Fast 50, respectiv să aibă un venit operațional de cel puțin 50.000 € pe an (2015, 2016, 2017) și de cel puțin 100.000 € (2018), să dețină tehnologii proprii vândute clienților și sediul central într-o țară din Europa Centrală.

 

_ * _

Pentru interviuri, alte informații și solicitări, vă rugăm contactați:

Andreea Paleologu

Brand & PR Specialist

E: andreea.paleologu@glami.ro

M: +40732 710 894

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
glami, catalog fashion, catalog moda, catalog moda online


Comunicat publicat de: Sag Media Communications (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Sag Media Communications

Care sunt cei mai doriți candidați din sectorul IT în 2020

Anul acesta stă sub semnul impactului generat de criza coronavirus, așadar asistăm la adaptări, dar și la schimbări de situație surprinzătoare în toate sectoarele, iar…

O noua functionalitate de inteligenta artificiala (AI) pe www.glami.ro a dublat rata de conversie pentru magazinele partenere

In octombrie 2019, GLAMI.ro a lansat cautarea folosind imagini pe versiunile sale mobile si apoi pe desktop, o noua tehnologie AI care face cumparaturile online…

BIANO, motor de cautare online home & deco, a lansat cautarea folosind fotografii in premieră pentru Romania

In premiera pentru segmentul home & deco online din Romania, BIANO, motorul de cautare lansat de grupul MITON in tara noastra acum 2 ani, a…

Ziua Mediului Înconjurător (5 iunie): GLAMI a lansat primul motor de căutare dedicat modei sustenabile - GLAMI.eco

După cum a dezvăluit proiectul GLAMI Fashion (Re)search, sustenabilitatea este un subiect de interes pentru cumpărătorii români – aproape jumătate au declarat că sunt interesați…

HR Tips & Tricks: Telemunca și pandemia coronavirus – cum vă adaptați la work-from-home și cum evitați provocările acesteia pentru compania dvs.

La nivel global, companiile au implementat și au în plan aplicarea de noi măsuri de siguranță a angajaților, odată cu revenirea acestora în cadru organizat.…
Vezi profilul Sag Media Communications