FoodKit lansează Upgrade Health, prima linie de produse ready meals din România fără sare și zahăr adăugate

FoodKit, start-up-ul românesc cunoscut pentru linia sa de produse ready meal, lansează pe piață gama de produse Upgrade Health. Cu o varietate de 24 de produse care se vor roti permanent în meniu, noua gamă aduce inovație și creativitate în industria locală.

Pe o piață în continuă creștere și care își dorește din ce în ce mai multă diversitate, reprezentanții FoodKit au observat o cerință crescută pentru produse sănătoase și care nu doar să țină consumatorii în formă, dar să le și permită să poată ține regim, atunci când este nevoie. De aici și până la primul research nu a mai fost decât un pas.

„Am observat că nu există un serviciu care livrează mâncare pentru acest segment de piață: oameni cu regimuri speciale, fără sare, fără zahăr. Astfel, alături de o echipă de specialiști, am gândit un meniu mediteranean cu produse care să corespundă acestor criterii esențiale, cu ingrediente atent alese, care să nu conțină multe grăsimi sau să aibă un indice glicemic mare, dar care să creeze un echilibru nutrițional la fiecare masă,” a spus Mihai Pîslă, CEO FoodKit.

De ce tocmai regimul mediteraneean? Declarată de Organizația Mondială a Sănătății drept cea mai bună dietă de urmat pentru oricine vrea să aibă un stil de viață sănătors, ea este recomandată în mod special persoanelor cu care se confruntă cu probleme cardiace, diabet, obezitate, precum și celor care vor să își schimbe stilul de viață.

Mai mult de atât, dieta mediteraneană se bazează pe un consum abundent de legume, fructe, cereale integrale, leguminoase, nuci, semințe și ulei de măsline extravirgin, limitând în același timp produsele procesate, dulciurile, carnea roșie și grăsimile saturate. Acest stil de alimentație a fost asociat cu multiple beneficii pentru sănătate, inclusiv o reducere a riscului de boli cardiovasculare, precum infarctul și accidentul vascular cerebral. Dieta încurajează, de asemenea, un stil de viață activ și social.

Crearea Upgrade Health a beneficiat de consilierea și sfatul profesionist oferite de doctorul Alexandru Covaciu și de medicul diabetolog Teodora Panescu, aleși cu mare atenție în urma unor colaborări anterioare și a expertizei vaste în domeniu deținute de ambii specialiști.

„Credem foarte mult în evoluția acestui sector de business în România și ne bucurăm să fim primii care putem oferi această gamă nișată, pentru o categorie de public care până în acest moment este neglijată de industrie. Suntem convinși că vom crește organic și ne vom dezvolta produsele oferite, ținând cont și de feedbackul oferit de consumatori,” a adăugat Mihai Pîslă, CEO FoodKit.

Gama Upgrade Health este disponibilă pentru comandă online și livrare în toată țara la adresa https://www.uhealth.ro/, urmând în viitorul apropiat să fie listată și în retail, în cele mai importante supermarketuri.
Despre FoodKit

FoodKit a fost lansat în 2019 de către Mihai Pîslă și Alexandru Popescu, doi antreprenori din București, pornind de la o idee simplă, dar cu mare potențial. Cu pasiunea de a crea mese sănătoase accesibile oamenilor ocupați și cu dorința de a face o schimbare, anul 2020 le-a adus deja o creștere rapidă și o serie de învățături importante. Câștigatori ai Premiului EIT Food Innovation și participanți la „Imperiul Leilor”, fondatorii au dus povestea brandului nou în radio, notorietatea brandului începând deja să evolueze.

Extinderea a continuat în 2022 odată cu reușirea listării în Mega Image, un milestone major pentru FoodKit. De asemenea, au avut oportunitatea de a călători în Cehia, unde au și obținut prima investiție de la partenerii locali. Aceste realizări au ajutat la consolidarea FoodKit pe piață și la învățarea unor lecții valoroase despre navigarea prin provocările internaționale.

Anul 2024 s-a încheiat cu stabilirea unui parteneriat cu FAYN și obținerea ueni noi runde de investiții, care va susține extinderea și inovația continuă. Mai mult de atât, compania a realizat schimbări majore în meniu și ambalaj, îmbunătățind experiența clientului și aducând noi opțiuni delicioase pe piață. 2025 a adus și el o serie de evenimente importante, inclusiv workshop-uri de design thinking, prima participare la un eveniment de vânzare de produse FoodKit și momente cheie în bucătăria FAYN și în noua locație logistică.

 

 

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Tommy Hilfiger și Retromobil Club România prezintă Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger 2025

Pe 15 noiembrie 2025, în Brașov, a avut loc evenimentul Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger care a adunat la start 15 vehicule istorice la…

Remisia diabetului – o realitate medicală. Ziua Mondială a Diabetului aduce direcții clare în remisia diabetului de tip 2

Dietele VLCD cu formule complete din punct de vedere nutrițional, dar cu un conținut scăzut de calorii și care înlocuiesc în totalitate mesele, sunt cea…

Postul Crăciunului fără carențe: ce mâncăm corect și cine ar trebui să evite postul alimentar

Postul Crăciunului, una dintre cele mai importante perioade de post din an, este pentru mulți români un moment de purificare spirituală, dar și o provocare…

Mixit a dat startul reducerilor de Black Friday: peste 30 de produse delicioase la prețuri speciale și noi surprize din 14 noiembrie

Mixit, brandul care transformă gustările sănătoase în experiențe pline de savoare, dă startul campaniei de Black Friday cu peste 30 de produse disponibile la prețuri…

Copiii și părinții au dăruit din inimă la Happy Cinema Colosseum – un nou succes semnat de Asociația „Lumini pentru Viitor”

Asociația „Lumini pentru Viitor” a reușit să aducă zâmbete și emoție printr-un eveniment plin de bucurie organizat la Happy Cinema Colosseum, unde copii și părinți…
Vezi profilul Andrei Filip