Expertul în social media, Desirée Banugo: ”Cel mai bun plan de social media este să înțelegi scopul fiecărei platforme”

Expertul în social media, Desirée  Banugo, se va afla pentru prima dată la București, în data de 10 iunie, pentru a susține un curs intensiv de Content writing în digital și social media, în cadrul unui program de training susținut de International School of Communication în parteneriat cu agenția Creative Business Management.

Pentru prima dată pe piața din România, participanții vor putea beneficia de experiența trainerului internațional, care a desfășurat numeroase campanii de marketing și social media pentru companii de renume internațional. Pe lista sa de clienți se regăsesc: Lloyds Banking Group, IBM, Yahoo!, Shell, DeBeers, Jaguar, Vodafone și British Film Institute, iar partenerii agenției includ Tequila, TMP, Wunderman & Rapp.

Înainte de venirea sa în România, Desirée  Banugo a oferit câteva sfaturi utile pentru companiile care își doresc să devină influente pe rețelele de socializare.

Înainte de a fi prezentă în social media, o companie trebuie să aibă o strategie bine definită, să își cunoască audiența și să răspundă așteptărilor acesteia. Multe companii cheltuie sume considerabile pentru campanii de social media, dar fără a construi relații cu proprii urmăritori.

Un scop bine definit

Prezența unei companii în social media trebuie să se încadreze în strategia generală de business. Este necesar să se stabilească scopul pentru care este creat contul respectiv, fie că este pentru a distribui știrile companiei, pentru a genera vânzări sau pentru a implica colaboratorii, cumpărătorii și urmăritorii. Expertul în social media, Desirée  Banugo, are un sfat util pentru companiile care își doresc să fie prezente în social media: ”Cel mai bun plan de social media este să înțelegi scopul fiecărei platforme și al contului respectiv. Asigură-te că scopul contului și așteptările sunt îndeplinite de fiecare dată când un urmăritor sau un fan interacționează cu acesta”.

Timpul alocat este flexibil

În ceea ce privește timpul necesar administrării unui cont, trainerul este de părere că nu există un răspuns general la această întrebare. ”Timpul necesar administrării profilurilor de social media depinde foarte mult de formatul postărilor. De exemplu, generarea unui conținut mai lung precum mini blogurile impune un timp mai mare față de cel pentru forme de conținut scurt precum meme”. De asemenea, în crearea de conținut vizual este o diferență semnificativă între postările cu imagini pentru care este necesar un timp mai redus, față de conținutul video care necesită timp de editare și de încărcare mai mare.

Cum comunică un influencer

Pentru a-și crea o reputație impecabilă și a fi percepută ca o autoritate în domeniul de activitate, comunicare unei companii trebuie să fie despre și pentru public. ”Influencerii au două elemente cheie de atins: 1) trebuie să își cunoască foarte bine audiența și 2) să adauge valoare pieței la scara de zece ori mai mare a produselor sau serviciilor furnizate pentru a soluționa problemele și a garanta calitatea”, spune trainerul ISOC.

Întreaga comunicare trebuie să fie centrată pe audiență, ceea ce ar trebui să conducă la o rată a implicării crescută și la o relaționare bună cu membrii comunității, alți influenceri sau urmăritori.

Desirée  Banugo are o vastă experiență în marketingul internațional și social media. În decursul carierei sale a proiectat și gestionat campanii de lansare în peste 30 de țări, în aproximativ 20 de industrii diferite.


Alte comunicate publicate de Creative Business Management

”Ascensiunea”, jurnal de drumeție pentru familiile pasionate de munte

”Ascensiunea” este primul jurnal de drumeție dedicat familiilor cu copii, care va fi lansat la începutul acestei luni și este realizat de hotel Carmen în…

Ela Crăciun, în grila de vară a Itsy Bitsy FM

Mama blogger Ela Crăciun va intra, în această vară, în familia Itsy Bitsy FM, prin lansarea unui nou proiect radio cu titlul “Jurnal de sarcină”.…

4 zile de comunicare strategică organizate de International School of Communication la București

Cea de-a patra ediție a Strategic Communication Training, organizată de International School of Communication (ISOC) în parteneriat cu Creative Business Management, s-a încheiat ieri. Timp…

Scutim de TVA cursurile de copywriting

În prezent conținutul este indispensabil pentru succesul unei afaceri, fie că ne referim la pagini de vânzare, bloguri, cataloage de produse, aplicații mobile, bannere sau…

Cum faci Social Media Marketing "like a PRO"

Social Media Marketing se adreseaza tuturor celor care doresc sa atraga clienti noi sau sa comunice mai eficient cu clientii existenti prin intermediul platformelor social…
Vezi profilul Creative Business Management