EDUCATIE PRIN GAMIFICARE
Proiect Erasmus de aproape 250 000 Euro pentru a crea instrumente inovatoare de educație online bazate pe gamificare
Includerea elementelor de joc în cadrul educației s-a dovedit a avea un impact pozitiv, sporind motivația și implicarea elevilor lor în procesul de învățare. Pentru a veni în întâmpinarea profesorilor din toate sectoarele de educație și în special din sectorul formare profesională în depășirea provocărilor impuse de educația în context pandemic, Uniunea Europeana a acordat finanțare pentru dezvoltarea de noi instrumente de formare online bazate pe gamificare. Acest obiectiv ambițios al proiectului denumit SPARKS, va fi realizat de parteneri din șase țări europene.
După întâlnirea inițială a proiectului, găzduită în Caserta, Italia, partenerii au început activitatea cercetării transnaționale „Învățarea bazată pe jocuri: bune practici și cerințe pentru mediile digitale”, prin identificarea, colectarea și analiza celor mai bune practici naționale în domeniul învățării bazate pe jocuri. Activitățile de cercetare vor continua cu administrarea unui survey online către un eșantion de aproximativ 250 de furnizori de educație și implementarea focus grupurilor cu profesori, formatori și cursanți în cele șase țări implicate.
În cadrul proiectului www.projectsparks.eu co-finanțat de Programul Erasmus+ al Uniunii Europene cele șase organizații, companii și ONG-uri din Italia, Spania, Portugalia, Grecia, România și Polonia, vor dezvolta un nou cadru conceptual și o platformă de e-learning care să creeze și să livreze programe de învățare online bazate pe componente de joc, dinamică și mecanică.
Urmărește pagina partenerului din Constanța pentru a fi la curent cu ultimele noutați referitoare la etapele, progresul și activitățile proiectului.
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.
Erasmus, educatie online, gamificare
Comunicat publicat de: Bexley C-Level IT (click pentru a vizualiza profilul)