Deschiderea primului magazin Dyson aduce un concept inovator bazat pe experiențe hands-on, prezentat într-un eveniment dedicat descoperirii tehnologiei

Dyson a inaugurat sâmbătă, 11 octombrie, primul magazin din România, în centrul comercial AFI Cotroceni din București, consolidând prezența Dyson pe piața din România și reconfirmând angajamentul de a fi mai aproape de consumatori. 

 

Evenimentul a reunit numeroși influenceri, reprezentanți ai presei și pasionați de tehnologie, care au avut ocazia să descopere cele mai recente lansări Dyson de anul acesta: aspiratorul Dyson V16 Piston Animal Submarine™ și ondulatorul Dyson Airwrap Co-anda 2x™.

Dyson V16 Piston Animal Submarine™ vine echipat cu un accesoriu inovator pentru curățare umedă, capabil să îndepărteze eficient murdăria persistentă și lichidele, oferind o soluție completă pentru întreținerea pardoselilor. Astfel, experiența utilizatorilor se transformă radical: de la simpla aspirare a prafului, aceștia pot curăța, spăla și igieniza suprafețele dure, totul cu un singur aparat performant

Dyson Airwrap Co-anda 2x™, alimentat de motorul Hyperdymium™ 2, combină presiunea dublă a aerului cu accesorii inteligente 6-în-1 și tehnologie i.d. curl™, oferind uscare rapidă, bucle, îndreptare, netezire și volum pentru toate tipurile de păr, fără deteriorare termică, într-un design mai compact și mai ușor.

Evenimentul a inclus și activarea „Next Gen Challenge”, unde Maria Zvînca și Alex Grecu au testat performanțele aspiratorului Dyson V16 Piston Animal Submarine™ prin provocări interactive care au evidențiat puterea de aspirare, tehnologia anti-blocare și ușurința de utilizare în viața de zi cu zi.

Cătălin Manolache, ambasadorul Dyson din aria de Beauty în România, a prezentat într-o sesiune de styling exclusivistă versatilitatea Dyson Supersonic r™ și a noului Dyson Airwrap Co-anda 2x™, demonstrând cum fiecare aparat combină controlul precis al temperaturii cu tehnologia Coanda pentru rezultate rapide, bucle bine definite și protecția sănătății părului. Shimmer wall-ul iconic a completat perfect imaginea, devenind punctul central pentru fotografii, permițând participanților să imortalizeze experiența Dyson.

Evenimentul a oferit o experiență hands-on participanților, care au putut descoperi și testa toate categoriile de produse Dyson, Beauty, Home și Audio. Demonstrațiile realizate de experți le-au permis invitaților să experimenteze direct performanța și inovațiile brandului, într-un spațiu dedicat descoperirii tehnologiei.

Prin această inițiativă, Dyson oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a explora și testa cele mai recente produse ale brandului, într-un mediu care reflectă viziunea sa asupra viitorului și inovației.

 

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Tommy Hilfiger și Retromobil Club România prezintă Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger 2025

Pe 15 noiembrie 2025, în Brașov, a avut loc evenimentul Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger care a adunat la start 15 vehicule istorice la…

FoodKit lansează Upgrade Health, prima linie de produse ready meals din România fără sare și zahăr adăugate

FoodKit, start-up-ul românesc cunoscut pentru linia sa de produse ready meal, lansează pe piață gama de produse Upgrade Health. Cu o varietate de 24 de…

Remisia diabetului – o realitate medicală. Ziua Mondială a Diabetului aduce direcții clare în remisia diabetului de tip 2

Dietele VLCD cu formule complete din punct de vedere nutrițional, dar cu un conținut scăzut de calorii și care înlocuiesc în totalitate mesele, sunt cea…

Postul Crăciunului fără carențe: ce mâncăm corect și cine ar trebui să evite postul alimentar

Postul Crăciunului, una dintre cele mai importante perioade de post din an, este pentru mulți români un moment de purificare spirituală, dar și o provocare…

Mixit a dat startul reducerilor de Black Friday: peste 30 de produse delicioase la prețuri speciale și noi surprize din 14 noiembrie

Mixit, brandul care transformă gustările sănătoase în experiențe pline de savoare, dă startul campaniei de Black Friday cu peste 30 de produse disponibile la prețuri…
Vezi profilul Andrei Filip