De ce site-ul concurentei are mai multi vizitatori?

Nimic nu este mai frustrant decat sa vezi ca site-ul concurentei tale este mai bine pozitionat pe Google. Si mai frustrant este insa sa nu intelegi cum a reusit sa ajunga la performanta asta care ii confera automat mai multi clienti si profit.

De aceea ne-am gandit sa iti dam o mana de ajutor. Pentru inceput trebuie sa stii ce inseamna seo. Este acronimul de la Search Engine Optimisation si consta in actiuni care fac ca un site sa poata fi descoperit usor de Google si alte motoare de cautare pe baza de cuvinte cheie si fraze care sunt relevante pentru continutul respectivului site. Altfel spus, seo asigura controlul calitatii site-ului tau. Doua dintre cele mai importante metode seo sunt optimizarea seo on-page si optimizarea off-page.

Ce inseamna SEO on-page?

Termenul se refera la o serie de practici care se aplica direct asupra paginii web pentru a se imbunatatii ranking-ul site-ului, adica pozitia  in cadrul ordonarii rezultatelor cautarii in lista generata de motoarele de cautare.

Printre cele mai importante actiuni de optimizare seo on page a site-ului se regasesc: realizarea unui continut cat mai relevant si stabilirea cuvintelor cheie, optimizarea media (imagini si video), optimizarea link-urilor, realizarea unui design SEO friendly, alegerea unui server cu o reputatie buna si optimizarea codului, adaugarea meta tag-urilor si folosirea strategica a tag-urilor Heading, scrierea stilurilor in fisiere specifice, realizarea unei singure intrari in site, implementarea uneltelor Google Webmaster Tools si Google Analytics sau crearea fisierelor robots.txt, sitemap.xml

Ce inseamna SEO off-page?

Spre deosebire de seo on-page, in aceasta etapa sunt utilizate actiuni care se desfasoara in afara site-ului. Printre cele mai importante operatiuni sunt: realizarea de link building, Social Media Marketing (tehnici si metode prin care un vizitator poate fi transformat in client – prin intermediul retelelor de socializare, cum ar fi serviciul de sharing Youtube, Facebook, Twitter) sau social bookmarking (marcaje sociale sau semne de carte sociale).

Optimizarea off page este o activitate ampla, in continua desfasurare care poate aduce foarte mult trafic organic. Are ca scop obtinerea de referinte de pe site-uri cu page rank ridicat catre site-ul optimizat. Procesul de optimizare off page este unul de durata deoarece indexarea site-ului in motoarele de cautare se realizeaza in timp, concurenta, la randul ei, dezvoltand campanii de optmizare, iar timpul necesar realizarii este direct proportional cu popularitatea cuvintelor cheie.

Date de contact:
Nume: Andrei Dracsineanu
Email: andrei@digitalmetrics.ro




Comunicat publicat de: Digital Metrics SRL (click penttu a vizualiza profilul)