Damson Idris a purtat TOMMY HILFIGER în weekendul cursei British Grand Prix

Ambasadorul TOMMY HILFIGER pentru bărbați a fost la Silverstone pentru a sărbători lansarea teaser-ului pentru mult așteptatul său film F1™ realizat în colaborare cu Apple Original Film, în care joacă și Brad Pitt.

Tommy Hilfiger anunță că actorul în ascensiune de la Hollywood și ambasadorul global al brandului de îmbrăcăminte pentru bărbați, Damson Idris, a purtat TOMMY HILFIGER la British Grand Prix, care a avut loc pe Circuitul Silverstone în Northamptonshire, pe 7 iulie 2024. Pentru a spori entuziasmul deja prezent în acel weekend, trailerul pentru mult așteptatul film despre curse de Formula 1™, F1, a fost lansat în ziua cursei de Grand Prix. Filmul, în care Damson joacă alături de câștigătorul premiului Oscar® Brad Pitt, urmărește echipa fictivă APX GP, în timp ce fostul pilot interpretat de Pitt se întoarce pe circuit.

Damson a purtat un pulover bleumarin cu fermoar, fit lejer, peste un tricou polo galben cu detaliu logo brodat și a introdus în ținută pantaloni chino plisați, din twill vopsit, și pantofi negri chunky din piele, toate produsele făcând parte din colecția Vara 2024 TOMMY HILFIGER.

Damson a fost însoțit de trei membri ai familiei sale, care pentru această ocazie au fost, de asemenea, îmbrăcați din cap până în picioare în TOMMY HILFIGER. Shakira, nepoata lui Damson, a purtat o cămașă din poplin cu nasturi și blugi albi cu talie medie și a completat ținuta cu o geantă mică de umăr din paie și sandale înalte cu platformă, toate din colecția Primăvara 2024 TOMMY HILFIGER. Raheem, nepotul lui Damson, a purtat un tricou polo cu dungi albastre și albe din colecția 1985, împreună cu pantalonii chino Denton și adidași albi cu flag-ul specific brandului, toate din colecția Primăvara 2024 TOMMY HILFIGER. Hakeem, de asemenea nepotul lui Damson, a purtat o cămașă din bumbac organic albastru deschis cu dungi, împreună cu pantaloni chino kaki și adidași din piele, toate din colecția Primăvara 2024 TOMMY HILFIGER.

De la înființarea sa în 1985, brandul TOMMY HILFIGER a fost un lider în parteneriatele cu celebrități, asociindu-se cu persoane emblematice și moderne din divertisment și sport, inclusiv Shawn Mendes, Lewis Hamilton, Gigi Hadid, Zendaya, Thierry Henry, Rafael Nadal și Kim Soo-Hyun. Tommy Hilfiger stabilește acum un nou precedent în spațiul de divertisment ca singura companie globală de modă care colaborează cu Apple Studios pentru a sponsoriza filmul care urmează să apară. Acest spirit de colaborare se extinde și la prezența brandului în lumea digitală, unde se conectează cu comunitățile din metavers care interacționează cu moda într-un mod nou și captivant.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

 UNDE:    British Grand Prix, Circuitul Silverstone

CÂND:   7 Iulie, 2024

Credit Foto: Tommy Hilfiger

Despre SARKK

 SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

 TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

 

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Diagnosticarea corectă și planul preliminar de tratament pe care le stabilim la prima interacțiune, reprezintă baza tratamentelor de succes - dr. Teodorina Secară

Zâmbetul este, fără îndoială, una dintre cele mai puternice forme de comunicare. Dincolo de estetică, el reflectă echilibrul și sănătatea întregului organism.

ParkLake și ECOTIC marchează Ziua Internațională a Deșeurilor Electrice prin ateliere eco-educative și prin amplasarea Caravanei ECOTIC

În perioada 9–12 octombrie 2025, ParkLake Shopping Center găzduiește, alături de ECOTIC, o serie de acțiuni dedicate conștientizării importanței colectării separate a deșeurilor electrice și…

Alba Larsen aduce stilul pe pistă, purtând Tommy Jeans la Grand Prix Singapore

Tommy Hilfiger anunță că pilotul F1 ACADEMY® și ambasadoarea brandului, Alba Larsen, a purtat TOMMY JEANS la Grand Prix Formula 1® din Marina Bay, Singapore,…

Antiaging, inovație și tradiție: succesul primei ediții a Congresului „Sănătatea Pielii”

Începutul de săptămână a fost marcat de prima ediție a Congresului Sănătatea Pielii, organizat de Asociația DAR în parteneriat cu Fundația Ana Aslan, Societatea Română…
Vezi profilul Andrei Filip