Cum sa scrii un articol pentru a-ti creste vizibilitatea

Ai auzit de expresia „Content is king”? Invata cum sa scrii un articol intr-un mod corect si ai parcurs deja jumatate din drumul necesar pentru a-ti creste vizibilitatea in mediul online.

In spatele moto-ului expus mai sus se ascunde intreaga esenta a cat de important este continutul in oricare strategie de promovare, fie ca vorbim de produse, servicii, evenimente si chiar in propria promovare seo.

Secolul XXI sta sub semnul marketingului. Absolut toata lumea conectata la o retea de internet si, cu atat mai mult cei care sunt activi in social media, vand ceva sau chiar pe ei insusi, intr-o forma sau alta.

Daca de cele mai multe ori vanzarea unui produs produce venituri monetare, vanzarea ta, ca proces de promovare, nu asteapta intotdeauna o recompensa financiara. Acest lucru se intampla indeosebi in cazul in care nu desfasori constient o activitate comerciala, ci mai degraba asteapti o recompensa (likes, shares, comments, image awareness) in urma ”vanzarii” propriei imagini pe retelele sociale.

Nu numai imaginea conteaza insa in procesul de self-marketing. Ceea ce „scoti pe gura” este la fel de important. Sau, in cazul unei campanii de promovare in mediul digital, ceea ce scrii.

Procesul de cu scopul de a te promova este unul complex. Este nevoie de o serie de abilitati intr-ale scrisului, care pleaca de la lucruri simple precum a scrie corect gramatical si ajunge pana la chestiuni care tin de structura articolului, urmarea unei linii narative sau anticiparea nevoilor pe care le are audienta.

Cum sa scrii un articol care sa-ti creasca vizibilitatea in mediul online?

Pentru a realiza acest lucru trebuie tii cont de o serie de criterii, precum:

  1. Stabileste o strategie de text

Fara o strategie bine pusa la punct risti sa scrii un articol care nu spune nimic. Trebuie sa ai in vedere tema articolului, audienta careia ii transmiti mesajul, cum sa scrii corect materialul pentru ca publicul sa il accepte ca fiind important. Vezi cum se scrie corect mesajul din punct de vedere structural, la urmatorul punct.

  1. Structura textului

Introducere, cuprins, incheiere. Pe langa scris corect gramatical, aceastea sunt cele mai importante elemente de continut pe care trebuie sa le contina articolul tau de promovare online.

In introducere trebuie sa atragi atentia audientei si sa propui tema articolului. Cuprinsul trateaza tema si, in unele cazuri, acolo unde prezinti o problema de exemplu, cuprinsul articolului va explica toate aspectele generate aceasta situatie de criza. O alta functie a cuprinsului este sa conduca cititorul incet catre concluzie. Vremea incheierilor de tip „in concluzie” a cam apus. Incheierea trebuie sa decurga natural din cuprins, si, de la caz la caz, trebuie sa prezinte opinia ta despre cum e corect sa se rezolve criza. O alta abordare ar fi sa lasi cititorul sa traga propria concluzie, astfel ii acorzi acestuia importanta, iar acest sentiment il va face sa se intoarca la materialele tale si pe viitor.

  1. Pastreaza linia narativa/ramai pe subiect

Cei mai multi sunt tentati sa sara de la o idee la alta, din dorinta de a arata ca detin foarte multe informatii. Aceasta situatie duce de cele mai multe ori la confuzie. Tine cont ca cititorul nu este obligat sa ramana pe articolul tau, iar cu prima ocazie cand va fi confuz in privinta a ceea ce citeste acesta va parasi materialul. Ideal este sa te straduiesti sa pastrezi o singura linie narativa, sa tratezi in cuprinsul articolului exclusiv subiectul propus in introducere, pentru ca informatia sa ramana clara, sa genereze o concluzie concreta.

  1. Anticipeaza nevoia audientei

Urmareste „subiectele fierbinti” carora publicul le acorda atentie. In cazul unui eveniment important, oamenii se apleaca asupra tuturor parerilor care propun o rezolvare a situatiei. Totodata, ai in vedere faptul ca oamenii sunt suspiciosi din fire. Trebuie sa fii atent insa la cum se scrie un text in acest caz. Evita sa faci greseli gramaticale, stabileste o structura concreta a textului. Intotdeauna vor exista doua tabere. Prin urmare, cauta sa urmaresti si alte pareri pentru a vedea care tabara este mai numeroasa si, astfel, concluzia ta sa fie cea pe care o prefera cea mai mare masa de oameni.

redactare articole - agentia digitala re7consulting ofera servicii de marketing online

Agentia re7consulting Bucuresti

Adresa: Bd. Constantin Brancoveanu, Nr. 6
Sector 4, Bucuresti

Tel.: +40 31 630 03 53

E-mail: info@re7consulting.ro

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
cum sa scrii corect, scrie corect gramatical, cum se scrie corect, scris corect gramatical, scrie correct, cum e corect, cum se scrie un text, redactare articole, elemente de continut, greseli gramaticale


Comunicat publicat de: re7consulting Romania (click penttu a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de re7consulting Romania

Evolutia pietei de marketing digital din Romania in 2018

Romania inca este pe o panta ascendenta de dezvoltare pe piata de marketing digital. Multinationalele prezente in tara noastra pompeaza sume considerabile in campanii de…

Vrei un job in industria cosmetica de lux? Sakare recruteaza!

Vrei un job in industria cosmetica de lux? Sakare te asteapta la Paris! Cum sa faci cariera la un brand de cosmetice de lux, in…

Banda cu LED, ideala pentru afacerea ta eco. Iata de ce!

Banda cu LED, solutia pentru afacerea ta eco. Banda cu LED a crescut foarte mult ca popularitate in randul afacerilor cu cafenele, restaurante sau cluburi.

Optimizarea SEO: Semnificatii si recomandari SEO

In ansamblul sau, optimizarea SEO reprezinta o serie de masuri si strategii de promovare a paginilor web, prin care detinatorul unui site sau o companie…

Corelatia dintre Social Media si SEO in promovarea online

In secolul XXI, toate companiile stiu ca promovarea online este cheia spre succes. Unele afaceri se concentreaza mai mult pe implementarea strategiilor de promovare online…
Vezi profilul re7consulting Romania