Cum găsești “în 3 pași” cel mai bun Administrator de Bloc?

Administrație pentru un condominiu înseamnă profesionalism și responsabilitate. Este un job în sine ce implică cunoștințe de contabilitate, disciplină financiară, capacitatea de luare rapidă a deciziilor în cazul unor urgențe, abilități de comunicare, diplomație și .. onestitate.

Pandemia a venit cu încercări multiple atât în societate, dar și pe partea de business, pe zona economică. Impactul a fost puternic: în timp ce unele companii au avut de suferit, altele s-au dezvoltat. Antreprenorii s-au adaptat și au privit pragmatic către toți factorii care le pot inflluența evoluția, în timp ce reinventarea și flexibilitatea au fost și încă sunt conceptele cele mai uzitate. Un domeniu care nu a avut deloc de suferit în timpul pandemiei a fost cel al administrării condominiilor pentru persoane fizice rezidente.

 

Administrația făcută în mod profesionsit înseamnă o companie specializată în administrarea de imobile, care preia toate responsabilitățile aferente, cu fondatori și parteneri specializați pe acest domeniu. Știați că orice companie care este specializată în astfel de servicii trebuie să aibă domeniul de activitate principal – administrarea condominiilor (codul CAEN principal 6832)?

Dar cum găsești “în 3 pași” cel mai bun Administrator de Bloc?

1 / Profesionalism

Profesionalismul este partea cea mai importantă în contextul alegerii unui administrator. În primul rând un administrator profesionist va prezenta compania aferentă care va avea codul CAEN principal 6832 (Administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract) și Asigurarea de răspundere civilă a administratorului.

În plus persoana care va ocupa funcția de administrator trebuie să aibă Certificat de calificare profesională (indiferent că are studii superioare sau nu) în Administrare de condominii, eliberat de Ministerul Muncii și Autoritatea Națională pentru calificări și nu în ultimul rând Atestatul pentru exercitarea activității de administrator de condominii, conform Legii nr. 196/2018, eliberat de Autoritățile Locale (Primărie). Modul de lucru este foarte important, de asemenea. Un mod de lucru modern, pe bază de platforme interactive, imprimante mobile, aplicații de plată și de vizualizare a consumului și indiciilor înregistrați în timp real aduc un plus de valoare și confirmarea lucrului bine făcut.

2 / Recomandările

În era tehnologiei este normal să începi căutarea unui bun administrator pe net. Dai un search pe Google și îți apar nenumărați potențiali colaboratori. Din studii comportamentale realizate pe diverse segmente de populație, vedem însă că apare în ecuația căutării un concept denumit “încredere”, care joacă rolul hotărâtor în reușita colaborării. Dar încrederea nu este ceva ce poate fi contorizat de la prima întâlnire și nici măsurat. Aha .. acesta va fi un colaborator de încredere sau nu … Esențial este să faci cea mai bună alegere! Cum? Există 2 căi:

a. Verifici printre cunoscuții tăi și prin review-uri ceea ce ai găsit deja și ales de pe Internet, la “cold action”

b. Întrebi în stânga și în dreapta și ceri recomandari direct de la persoane pe care le cunoști, care colaborează deja cu administratori de condominii. Părerea lor este una avizată pe baza experienței de lucru efective.

3 / “Chimia” între colaboratori – administrator și președinte

Multe persoane spun că se bazează pe intuiție și că prima impresie nu le-a înșelat niciodată. Atunci când participi pentru prima dată la o discuție sunt foarte mulți factori care intervin și care îți formează acea impresie instant despre interlocutorul tău. Începând cu tonul vocii, fluența vorbirii, aspectul hainelor, abordarea modului de lucru și perspectiva despre administrația unui bloc, sunt doar câteva dintre aspectele care definesc acea “chimie” între oameni – are același sistem de valori? este o persoană pe care ne putem baza? … și  iată cum ajungem din nou la topicul legat de … încredere.

Un administrator bun, potrivit cu cerințele postului înseamnă că locatarii se vor bucura de comunitate și nu vor fi stresați de diferite probleme apărute în condominiul în care locuiesc.

************************************************

Te invităm pe adminexpert.ro pentru a găsi detalii despre modul nostru de lucru ca administratori de condominii.

Serviciile prestate sunt în conformitate cu legislația actuală și respectă normele de aplicare. Profesionalismul, responsabilitatea și corectitudinea ne recomandă în colaborări pe termen lung.

Atestat: L 00192808223 

Asigurare de răspundere civilă a administratorului: seria G nr.995700 / OMNIASIG.

Oferim servicii complete de administrare a imobilelor nou construite (blocuri și cartiere rezidențiale) cu preponderență pentru cele localizate în sectorul 6 din București.

Despre ADMIN EXPERT

Servicii profesionale de administrare imobile în București. Admin Expert este brand al firmei Badger Admin SRL ce activează ca prestator de servicii pentru Asociațiile de Proprietari – blocuri și cartiere rezidențiale situate în Municipiul București.

Detalii:
www.adminexpert.ro
contact@adminexpert.ro
0722 280 075

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
administrator bloc, administrator blocuri, administrator condominiu, administrator imobile, condominii, bloc Bucuresti, sector 6


Comunicat publicat de: BADGER ADMIN SRL (click pentru a vizualiza profilul)