CTP continua sa sustina piata fortei de munca din suburbiile Bucurestiului

CTP, cel mai mare dezvoltator si administrator pe termen lung de parcuri industriale si logistice premium din Romania si Europa Centrala si de Est, continua programul de responsabilitate sociala dedicat sprijinirii bunei dezvoltari a pietei locurilor de munca din vecinatatea parcurilor sale din vestul capitalei. Aproximativ 350 de elevi ai claselor a XI-a si a XII-a de la liceele Dimitrie Bolintineanu si Pamfil Seicaru, au participat la cea de-a doua etapa a proiectului, alaturi de noua dintre cei mai importanti chiriasi ai CTP din Romania. Prima etapa s-a desfasurat in noiembrie 2017 si a beneficiat de implicarea a 150 de liceeni si a sapte companii chiriase din CTPark Bucharest si CTPark Bucharest West.

Programul a fost creat pentru a sprijini companiile chiriase in parcurile CTP sa ia contact cu potentiali angajati, aratandu-le astfel elevilor de la liceele din zona ca au oportunitati reale de a-si gasi locuri de munca bune, aproape de casa. A doua etapa a programului a constat in doua activitati. Prima a avut loc la mijlocul lunii aprilie, la liceul Dimitrie Bolintineanu din Bolintin-Vale si s-a extins pe durata a trei zile. Reprezentanti ai Quehenberger Logistics, KLG Europe Logistics, DB Schenker, NOD (Network One Distribution), Sudio Moderna si Ekol Logistics s-au intalnit cu circa 300 de elevi de clasa a XII-a. Fiecare reprezentant a expus, timp de aproximativ o ora, informatii despre companiile lor, programele de dezvoltare profesionala din cadrul acestor companii, detalii specifice despre activitatea pe care o desfasoara si au incheiat raspunzand la intrebarile elevilor.

A doua parte a acestei etape a proiectului a constat in vizite la depozite, la care au particpat 40 de elevi din clasele a XI-a si a XII-a ale liceului Pamfil Seicaru din Ciorogarla. Quehenberger Logistics, Gefco, Iron Mountain, Raben Group, KLG Europe Logistics, DB Schenker, NOD, Ekol Logistics
si-au deschis depozitele pentru a le arata tinerilor cum se desfasoara activitatea si au oferit informatii utile despre companii, ofertele de angajare si oportunitatile de avansare, mediul de munca si alte detalii. Reprezentatii celor opt companii au vorbit, de asemenea, si despre programele de dezvoltare profesionale destinate angajatilor.

Liceul Dimitrie Bolintineanu a participat si la prima etapa a proiectului, in noiembrie, cand 150 de tineri au vizitat mai multe depozite din CTPark Bucharest si CTPark Bucharest West. In cadrul acelei vizite, li s-au prezentat mai multe aspecte concrete ale muncii intr-un parc industrial si logistic. Acum li s-a oferit sansa de a purta discutii mai aprofundate cu reprezentantii a sase mari comnpanii care ocupa spatii in parcurile CTP.

“Suntem foarte bucurosi ca am decis sa intram in acest program. In acest fel am avut ocazia sa intalnim multi tineri care au parut extrem de interesati de activitatea noastra si speram ca macar o parte dintre ei se vor alatura companiei noastre in viitor, avand in vedere ca avem nevoie tot mai mare de personal in depozitele noastre. Suntem increzatori ca aceste vizite si discutii nu vor ramane fara efect, iar elevii vor realiza ca au sanse mari sa isi construiasca o cariera in Romania, aproape de casa”, a declarat Diana Lacreteanu, HR Manager in cadrul companiei Quehenberger.

“Elevii nostri s-au intors foarte optimisti din aceste vizite. Noi ne straduim sa le oferim cea mai buna educatie si sa venim in intampinarea dificultatilor pe care le-ar putea avea atunci cand isi vor cauta un loc de munca. Sustin cu tarie aceasta initiativa pentru ca ofera oportunitatea dezvoltarii profesionale in cadrul unor companii importante, foarte aproape de casele elevilor”, a adaugat Stefan Alexandru Cernat, Director al liceului Pamfil Seicaru din Ciorogarla.

“Am incheiat cea de-a doua etapa a programului nostru si suntem recunoscatori pentru toate reactiile pozitive si pentru sprijinul pe care l-am primit atat din partea clientilor nostri, cat si a directorilor, profesorilor si elevilor din liceele participante. Scopurile principale ale CTP sunt sprijinirea chiriasilor si a dezvoltarii lor in parcurile noastre, precum si crearea unui parteneriat solid cu membrii comunitatilor locale, prin sprijinirea pietei fortei de munca din zona. Consider ca ajutandu-i pe tineri sa isi gaseasca slujbe in cadrul companiilor din parcurile noastre este cel mai bun mod de a realiza ambele obiective”, a conchis Iulia Busca, Commercial and Business Development CTP Romania.

Despre CTP

CTP este un dezvoltator si administrator full-service de proprietati comerciale, specializat in livrarea si managementul parcurilor de business high-tech personalizate pentru companii internationale si locale de prim rang, care fac investitii strategice noi sau isi extind operatiunile in Europa Centrala si de Est. CTP detine CTPark Network, cel mai mare sistem integrat premium de parcuri de afaceri din Europa Centrala, cu peste 4,5 milioane de metri patrati de spatii de clasa A, in peste 80 de puncte strategice.

In Romania, CTP este cel mai mare dezvoltator si administrator de spatii logistice si industriale de clasa A, cu peste 700.000 m² suprafata inchiriabila situati in zece orase: Arad, Bucuresti, Cluj-Napoca, Deva, Ineu, Pitesti, Salonta, Sibiu, Timisoara si Turda.



Comunicat publicat de: United. Marketing+Partner (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de United. Marketing+Partner

Studiu despre consumul de vin în România: vinurile moldovenești, pe locul doi în preferințele românilor, după cele locale

Asociația Micilor Producători de Vinuri din Moldova a realizat împreună cu iSense Solutions un nou studiu de piață menit să exploreze preferințele consumatorilor români în…

Portland Trust primește două premii CIJ pentru proiectul J8 Office Park

București, 28.04.2022. Portland Trust anunță că cel mai recent proiect al său de birouri a fost premiat cu „Cel mai bun dintre cele mai bune…

Studiu Romanian.Realestate: 41% dintre românii care tranzacționează pe piața rezidențială nu își doresc intermedierea unui agent

Aproape jumătate (41%) dintre români nu își doresc implicarea unui agent într-o tranzacție imobiliară, relevă un studiu efectuat, în luna martie 2020, de către portalul…

HPDI: Circa 80% dintre companiile cu peste 1.000 de angajați au deja strategii funcționale de muncă la distanță

București, 06.04.2020. HPDI (Human Performance Development International) apreciază că piața serviciilor de training, teambuilding și consultanță în resurse umane a scăzut alarmant în luna martie,…

Cadouri speciale pentru femeile importante din viața ta, la început de martie: cardurile cu cele mai multe opțiuni de relaxare și răsfăț incluse

• Cadouri speciale de 8 martie, pentru femeile importante din viața ta: carduri cu valori între 100 și 400 lei și un program deosebit de…
Vezi profilul United. Marketing+Partner