Companiile se orientează către campanii integrate de promovare online în 2022

După un an 2021 în care companiile și-au axat promovarea online pe campanii de Google Ads și Social Media Ads, pentru anul 2022 brandurile sunt orientate către abordări integrate, arată un studiu al companiei de digital marketing Gun Media, realizat pe un eșantion de 100 de clienți din portofoliul său.

Gun Media este agenție parteneră Google din 2013, iar în 2022 se clasează în top 3% parteneri Google în România. Din 2020 a devenit și Facebook Marketing Partner.

În 2021, bugetele pe care companiile cuprinse în studiu le-au alocat pentru campaniile PPC au fost de aproximativ 2.5 mil EUR, 57% mergând către campaniile de Google Ads și 43% către Social Media Ads.

Tendințele pentru 2022 rezultate din studiu indică faptul că brandurile vor avea o abordare mai complexă în promovare, optând pentru noi canale, și vor pune mai mult accent pe crearea de conținut personalizat, inclusiv pe platforme precum TikTok.

„Dacă în 2021 companiile s-au concentrat asupra unor campanii care să vizeze în principal creșterea vânzărilor, investind în campanii PPC, anul acesta orientarea firmelor este către abordări integrate ale campaniilor și pe oferirea unor soluții complexe de promovare, de la strategie, la audit, content marketing și campanii PPC pe o varietate de platforme. Pentru a ne conforma tendințelor, lucrăm constant la modul în care ne desfășurăm activitatea în agenție. Înainte eram organizați pe departamente specifice de Google Ads și Social Media. Acum toți specialiștii pot gestiona proiecte complexe cu o abordare macro a promovării, fără să se limiteze la anumite platforme” spune Robert Trandafir, co-fondator Gun Media.

Creșterea și diversificarea necesităților de promovare online a generat schimbări și la nivelul Gun Media, compania desfășurând, în 2021, procese ample de recrutare și traininguri pentru uniformizarea modului de lucru și consolidarea metodologiilor care și-au dovedit eficiența în timp. Anul trecut, agenția aproape și-a dublat numărul de angajați, ajungând în acest moment la 15 specialiști. Tot în 2021, Gun Media creat un departament de content dedicat, ca prim pas al dorinței de a deveni o agenție One Stop pentru servicii de marketing online.

„Totul a început în 2013 cu Ana și Florin, agenția numindu-se Hotspot Online. Focusul era exclusiv pe campanii de Google ADS. Eu începusem o altă mică agenție de SEO și content. Ulterior, s-au aliniat lucrurile și am ajuns să fuzionăm, păstrând brandul Gun. Am început astfel să oferim o paletă variată de servicii precum PPC, Social Media și SEO”, spune Robert Trandafir, co-fondator Gun Media.

Din 2017, din momentul fuziunii dintre Gun Media și Hotspot Online, agenția înregistrează creșteri anuale ale cifrei de afaceri de 25-30%. Creșterea susținută reflectă atât dezvoltarea portofoliului de clienți, dar și a bugetelor gestionate de agenție. În acest moment, agenția deține în portofoliul său clienți atât din segmentul e-commerce, cât și site-uri de prezentare.

Despre companie: Gun Media este agenție parteneră Google din 2013, iar în 2022 s-a clasat în top 3% parteneri Google în România. Din 2020 a devenit și Facebook Marketing Partner. Serviciile de promovare oferite acoperă o gamă variată: de la audit, la strategie de promovare online, content writing, e-mail marketing, creație grafică, SEO și campanii de performance marketing prin Google Ads, Youtube Ads, Facebook & Instagram Ads, Tik Tok Ads, Pinterest Ads și LinkedIn Ads. Din portofoliul Gun Media fac parte clienți precum: Cupio, Ferratum, VLAdiLA, Leonidas, Divine Atelier, Tshirt-Factory etc.

Galerie foto:


Comunicat publicat de: TUDOR COMMUNICATION SRL (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de TUDOR COMMUNICATION SRL

Săptămâna de lucru de 4 zile poate diminua sindromul de Burnout Postpandemic

Tot mai mulți angajați sunt afectați de epuizarea fizică și psihică acumulatã în pandemie, aratã un studiu recent realizat de cercetătorii de la Mental Health…

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOCupcake își unesc forțele

Două dintre cele mai mari agenții de marketing online din România au fuzionat. MoLoSo Agency și SEOCupcake sunt specializate în oferirea de servicii PPC și…

5 pași siguri pentru vânzarea casei la cel mai bun preț

Fluctuațiile de pe piața imobiliară sunt descurajante pentru cei care vând o locuință. Însă o structură bine documentată, care să cuprindă un plan de vânzare,…

Tărâmul copiilor - Festival de joacă

În 2021, 1 copil din 3 s-a confruntat cu stări de anxietate și a avut nevoie de consiliere și sprijin psiho-emțional, iar 4 din 10…

Vânzări record de cosmetice, în plină pandemie, pentru brandul românesc Cupio: 15 milioane de euro doar în 2021

Cupio, brandul românesc ce comercializează produse cosmetice profesionale se bucură de o popularitate tot mai mare, atât la nivel național, cât și internațional. Acesta a…
Vezi profilul TUDOR COMMUNICATION SRL