Compania de asigurari de viata Aegon Romania, crestere de peste 10% in 2017

Aegon Romania, parte a grupului financiar international Aegon, raporteaza un volum al primelor brute subscrise in 2017 de peste 110,8 milioane lei, in crestere cu 10,6% fata de anul 2016, cand volumul total de prime brute subscrise a fost de 100,2 milioane lei.

Valoarea totala a plasamentelor a crescut in 2017 la 276,9 milioane lei, de la 238,6 milioane lei in 2016. De asemenea prima medie bruta s-a situat in 2017 la valoarea de 2.650 lei.

Indemnizatiile pentru evenimente asigurate au fost anul trecut in valoare de 1,7 milioane lei, in comparatie cu 2016 cands-au platit daune in valoare de 1,37 milioane lei. Indemnizatiile pentru politele ajunse la finalul perioadei contractuale, maturitatile (plati integrale si anuitati), au crescut de la 7,5 milioane lei in 2016, la 9,6 milioane lei in 2017.

„In anul 2017 am continuat procesul de consolidare a prezentei noastre pe piata din Romania. Dezvoltarea parteneriatelor de bancassurance cu Banca Transilvania si Alpha Bank, precum si cresterea principalilor indicatori sunt semne ce confirma evolutia Aegon in Romania. In implementarea strategiei noastre de business in 2018 suntem incurajati nu numai de rezultatele anului precedent, dar si de evolutia pozitiva a pietei asigurarilor de viata din Romania.”, a declarat Sinziana Maioreanu, CEO al Aegon Romania.

Principalele produse de asigurare de viata ale Aegon Romania, Aegon Fii Sigur si Alpha Life, au avut in 2017 o tendinta crescatoare constanta. Daca Aegon Diagnose.me este un produs nou lansat la finalul anului 2017 (un serviciu de a doua opinie medicala), cea mai bine vanduta asigurare de viata cu componenta de economisire a ramas Aegon Fii Sigur. Aegon este prezenta pe piata romaneasca si prin compania de Pensii Private, care administreaza fondurile Vital si Esential, pensii private obligatorii, respectiv facultative.

„Eforturile noastre se canalizeaza si in directia educarii financiare a publicului, mai ales la nivelul copiilor. In asociere cu Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF), Aegon Romania s-a implicat incepand din 2016 intr-o campanie nationala de educatie financiara in scoli. Avem in vedere continuarea implicarii noastre in asemenea actiuni si anul acesta, pentru a forma un public care sa poata lua decizii bune pentru asigurarea unui viitor financiar fara griji.”, a adaugat Sinziana Maioreanu.

Cresterea ponderii asigurarilor de viata in totalul asigurarilor, de la 18% in 2016, la 21% in 2017, conform rapoartelor ASF, ne arata ca piata romaneasca a asigurarilor este in curs de maturizare. Din analizele Aegon, cresterea pietei s-a bazat in primul rand pe asigurarile asociate creditelor de consum si ipotecare si pe asigurarile de sanatate.

„Prognozele noastre, precum si valorile pietei pe primul trimestru 2018, ne indreptatesc sa consideram ca piata va ramane stabila pana la finalul anului”, a concluzionat Sinziana Maioreanu.
Aegon Romania are in vedere in cursul acestui an lansarea si promovarea unor produse noi, rebrandingul unor produse, relansarea website-ului aegon.ro, inaugurarea unei platforme digitale noi, implicarea in actiuni de educatie financiara a publicului, precum si alte actiuni ce vor fi anuntate.

###

Despre Aegon
Aegon Romania face parte dintr-unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, specializat in asigurari de viata, planuri de pensie si solutii pentru investitii. Aegon are, la nivel mondial, o traditie de peste 170 de ani si este prezent in peste 20 de tari. In total, cei peste 28.000 de angajati ai companiei ofera servicii financiare pentru aproximativ 30 de milioane de clienti din Europa, Asia si America.

Aegon a intrat pe piata din Romania in 2007, prin divizia de pensii private, si in 2008 prin compania de asigurari de viata. In prezent, Aegon Romania are peste 900.000 de clienti si 130 de angajati.

Nota: Rezultatele Aegon Romania nu se regasesc in statisticile oficiale publicate de ASF, deoarece Aegon Romania este sucursala a Aegon Polonia, iar conform legislatiei in vigoare, rezultatele nu sunt in mod explicit prezentate in raport, ci sunt cumulate cu ale celorlalte sucursale active in segmentul asigurarilor de viata.


Alte comunicate publicate de United. Marketing+Partner

Studiu despre consumul de vin în România: vinurile moldovenești, pe locul doi în preferințele românilor, după cele locale

Asociația Micilor Producători de Vinuri din Moldova a realizat împreună cu iSense Solutions un nou studiu de piață menit să exploreze preferințele consumatorilor români în…

Portland Trust primește două premii CIJ pentru proiectul J8 Office Park

București, 28.04.2022. Portland Trust anunță că cel mai recent proiect al său de birouri a fost premiat cu „Cel mai bun dintre cele mai bune…

Studiu Romanian.Realestate: 41% dintre românii care tranzacționează pe piața rezidențială nu își doresc intermedierea unui agent

Aproape jumătate (41%) dintre români nu își doresc implicarea unui agent într-o tranzacție imobiliară, relevă un studiu efectuat, în luna martie 2020, de către portalul…

HPDI: Circa 80% dintre companiile cu peste 1.000 de angajați au deja strategii funcționale de muncă la distanță

București, 06.04.2020. HPDI (Human Performance Development International) apreciază că piața serviciilor de training, teambuilding și consultanță în resurse umane a scăzut alarmant în luna martie,…

Cadouri speciale pentru femeile importante din viața ta, la început de martie: cardurile cu cele mai multe opțiuni de relaxare și răsfăț incluse

• Cadouri speciale de 8 martie, pentru femeile importante din viața ta: carduri cu valori între 100 și 400 lei și un program deosebit de…
Vezi profilul United. Marketing+Partner