CEC Bank introduce o noua facilitate in aplicatia de Mobile Banking

CEC Bank continua procesul de digitalizare si pune la dispozitia clientilor mecanisme de autentificare pe baza de recunoastere a elementelor biometrice. Astfel, incepand cu data de 11.07.2018, clientii bancii se pot autentifica in aplicatia de Mobile Banking pe baza amprentei digitale stocata in smartphone-urile utilizate.

Aplicatia de Mobile Banking permite efectuarea de plati intra si interbancare in lei si valuta, plata facturilor, efectuarea schimburilor valutare, constituirea/lichidarea depozitelor si obtinerea de informatii financiare direct de pe telefonul mobil, instantaneu. O alta functionalitate moderna a aplicatiei o reprezinta plata facturilor de utilitati prin scanarea codurilor de bare cu camera telefonului mobil, facilitate disponibila pentru partenerii cu care banca a incheiat conventii de colectare. Platforma permite si localizarea prin coordonate GPS a tuturor unitatilor teritoriale si a ATM-urilor bancii, aceasta fiind integrata cu hartile disponibile pe terminalele mobile. Prin aceste facilitati, orice persoana interesata este ghidata, prin sistemele de navigatie, pana la cea mai apropiata unitate sau bancomat al bancii, cu indicarea exacta a traseului de parcurs. De asemenea, aplicatia permite achitarea tuturor tipurilor de taxe si impozite.

Transferurile interbancare realizate prin intermediul CEC Bank Mobile Banking beneficiaza de comisioane reduse cu 50% fata de tariful standard practicat in unitatile bancii, iar transferurile intrabancare sunt complet gratuite.

„Prin implementarea acestei noi facilitati in aplicatia de Mobile Banking, clientii CEC Bank se pot autentifica in mod facil si in conditii de deplina securitate. Astfel, in acord cu strategia asumata, CEC Bank continua cursa pe linia digitalizarii si imbunatatirii experientei clientului. Si nu ne oprim aici!”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedinte – Director General CEC Bank.

Aplicatia este disponibila atat pentru dispozitivele Apple (iOS), cat si pentru cele care ruleaza Android. Mai multe detalii despre serviciul de Mobile Banking de la CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate teritoriala, apeland gratuit numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro, sectiunea Operatiuni la distanta.

Directia Marketing si Comunicare CEC Bank



Cuvinte cheie:
CEC, CEC Bank, Mobile Banking, autentificare biometrica


Comunicat publicat de: CEC Bank (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de CEC Bank

CEC Bank anunta primele rezultate ale Programului INVESTESTE IN TINE finantat de Guvernul Romaniei 2018. Zero costuri. Zero dobanda.

In doar doua saptamani de la demararea Programului INVESTESTE IN TINE, CEC Bank a primit prin unitatile sale teritoriale peste 500 de solicitari de finantare…

CEC Bank si FLAME organizeaza primul Curs de Educatie Financiara pentru copiii romani din Spania

In perioada 22-26 octombrie 2018, CEC Bank si Fundatia Lufkin pentru Antreprenoriat si Migratie („FLAME”) deruleaza primul Proiect de Educatie Financiara pentru copiii migrantilor romani…

CEC Bank lanseaza Depozitul cu rata fixa a dobanzii, in lei, pe 36 luni

CEC Bank lanseaza un nou produs de economisire pentru persoane fizice – Depozitul cu rata fixa a dobanzii, in lei, pe termen de 36 luni.…

CEC Bank lanseaza doua depozite aniversare destinate persoanelor fizice

Cu prilejul aniversarii Centenarului Romaniei si Zilei Mondiale a Economisirii (31 Octombrie), CEC Bank lanseaza doua produse de economisire din categoria depozitelor la termen cu…

CEC Bank, campanie promotionala la cardurile de credit Mastercard pentru persoane fizice

CEC Bank lanseaza campania promotionala cu premii la Cardul de credit Mastercard de la CEC Bank. Astfel, primii 3.000 de clienti noi care achizitioneaza un…
Vezi profilul CEC Bank