CEC Bank introduce o noua facilitate in aplicatia de Mobile Banking

CEC Bank continua procesul de digitalizare si pune la dispozitia clientilor mecanisme de autentificare pe baza de recunoastere a elementelor biometrice. Astfel, incepand cu data de 11.07.2018, clientii bancii se pot autentifica in aplicatia de Mobile Banking pe baza amprentei digitale stocata in smartphone-urile utilizate.

Aplicatia de Mobile Banking permite efectuarea de plati intra si interbancare in lei si valuta, plata facturilor, efectuarea schimburilor valutare, constituirea/lichidarea depozitelor si obtinerea de informatii financiare direct de pe telefonul mobil, instantaneu. O alta functionalitate moderna a aplicatiei o reprezinta plata facturilor de utilitati prin scanarea codurilor de bare cu camera telefonului mobil, facilitate disponibila pentru partenerii cu care banca a incheiat conventii de colectare. Platforma permite si localizarea prin coordonate GPS a tuturor unitatilor teritoriale si a ATM-urilor bancii, aceasta fiind integrata cu hartile disponibile pe terminalele mobile. Prin aceste facilitati, orice persoana interesata este ghidata, prin sistemele de navigatie, pana la cea mai apropiata unitate sau bancomat al bancii, cu indicarea exacta a traseului de parcurs. De asemenea, aplicatia permite achitarea tuturor tipurilor de taxe si impozite.

Transferurile interbancare realizate prin intermediul CEC Bank Mobile Banking beneficiaza de comisioane reduse cu 50% fata de tariful standard practicat in unitatile bancii, iar transferurile intrabancare sunt complet gratuite.

„Prin implementarea acestei noi facilitati in aplicatia de Mobile Banking, clientii CEC Bank se pot autentifica in mod facil si in conditii de deplina securitate. Astfel, in acord cu strategia asumata, CEC Bank continua cursa pe linia digitalizarii si imbunatatirii experientei clientului. Si nu ne oprim aici!”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedinte – Director General CEC Bank.

Aplicatia este disponibila atat pentru dispozitivele Apple (iOS), cat si pentru cele care ruleaza Android. Mai multe detalii despre serviciul de Mobile Banking de la CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate teritoriala, apeland gratuit numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro, sectiunea Operatiuni la distanta.

Directia Marketing si Comunicare CEC Bank



Cuvinte cheie:
CEC, CEC Bank, Mobile Banking, autentificare biometrica


Comunicat publicat de: CEC Bank (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de CEC Bank

CEC Bank – Comunicat de presa privind activitatea Bancii in 2017

CEC Bank a incheiat anul 2017 cu un profit brut de 222,7 mil. lei, inregistrand astfel cea mai buna performanta financiara din ultimii zece ani,…

Parteneriat CEC Bank – SelfPay: 382 statii de plata SelfPay vor fi amplasate in unitatile CEC Bank pana la finalul anului 2018

In urma parteneriatului incheiat cu SelfPay, lider al pietei de terminale de tip self-service, in unitatile CEC Bank din toata tara vor fi instalate 382…

CEC Bank aniverseaza Ziua Europei prin lansarea unei campanii promotionale destinate solicitantilor care acceseaza fonduri europene

CEC Bank aniverseaza Ziua Europei prin lansarea unei campanii promotionale destinate solicitantilor care acceseaza fonduri europene. Astfel, in perioada 9-31 mai 2018, companiile implicate in…

Cardul de credit Visa Platinum de la CEC Bank, premiat in cadrul Visa Romania Annual Forum

In cadrul evenimentului Visa Romania Annual Forum, CEC Bank a primit premiul „Premium Product Launch” pentru cardul Visa Platinum. Lansat pe piata in septembrie 2017,…

CEC Bank elimina comisioanele de retragere numerar si interogare sold pentru cardurile de debit standard

Incepand cu data de 2 aprilie a.c., CEC Bank elimina comisioanele percepute la tranzactiile de retragere numerar efectuate in Romania si pe teritoriul Uniunii Europene…
Vezi profilul CEC Bank