CEC Bank introduce o noua facilitate in aplicatia de Mobile Banking

CEC Bank continua procesul de digitalizare si pune la dispozitia clientilor mecanisme de autentificare pe baza de recunoastere a elementelor biometrice. Astfel, incepand cu data de 11.07.2018, clientii bancii se pot autentifica in aplicatia de Mobile Banking pe baza amprentei digitale stocata in smartphone-urile utilizate.

Aplicatia de Mobile Banking permite efectuarea de plati intra si interbancare in lei si valuta, plata facturilor, efectuarea schimburilor valutare, constituirea/lichidarea depozitelor si obtinerea de informatii financiare direct de pe telefonul mobil, instantaneu. O alta functionalitate moderna a aplicatiei o reprezinta plata facturilor de utilitati prin scanarea codurilor de bare cu camera telefonului mobil, facilitate disponibila pentru partenerii cu care banca a incheiat conventii de colectare. Platforma permite si localizarea prin coordonate GPS a tuturor unitatilor teritoriale si a ATM-urilor bancii, aceasta fiind integrata cu hartile disponibile pe terminalele mobile. Prin aceste facilitati, orice persoana interesata este ghidata, prin sistemele de navigatie, pana la cea mai apropiata unitate sau bancomat al bancii, cu indicarea exacta a traseului de parcurs. De asemenea, aplicatia permite achitarea tuturor tipurilor de taxe si impozite.

Transferurile interbancare realizate prin intermediul CEC Bank Mobile Banking beneficiaza de comisioane reduse cu 50% fata de tariful standard practicat in unitatile bancii, iar transferurile intrabancare sunt complet gratuite.

„Prin implementarea acestei noi facilitati in aplicatia de Mobile Banking, clientii CEC Bank se pot autentifica in mod facil si in conditii de deplina securitate. Astfel, in acord cu strategia asumata, CEC Bank continua cursa pe linia digitalizarii si imbunatatirii experientei clientului. Si nu ne oprim aici!”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedinte – Director General CEC Bank.

Aplicatia este disponibila atat pentru dispozitivele Apple (iOS), cat si pentru cele care ruleaza Android. Mai multe detalii despre serviciul de Mobile Banking de la CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate teritoriala, apeland gratuit numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro, sectiunea Operatiuni la distanta.

Directia Marketing si Comunicare CEC Bank



Cuvinte cheie:
CEC, CEC Bank, Mobile Banking, autentificare biometrica


Comunicat publicat de: CEC Bank (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de CEC Bank

Doamna Mihaela Popa preia functia de Director general – Presedinte al Comitetului de Directie al CEC Bank, interimar

Actionarul CEC BANK S.A., Statul Roman, reprezentat de Ministerul Finantelor Publice, a hotarat modificarea statutului Bancii in sensul adoptarii sistemului splitat de conducere (separarea functiei…

CEC Bank introduce facilitatea de recunoastere faciala in aplicatia de Mobile Banking

CEC Bank continua procesul de digitalizare si pune la dispozitia clientilor un nou mecanism de autentificare pe baza de recunoastere a elementelor biometrice. Astfel, incepand…

CEC Bank majoreaza dobanzile aferente depozitelor la termen

Incepand de astazi, CEC Bank majoreaza dobanzile aferente depozitelor la termen cu rata fixa a dobanzii, in lei, destinate atat clientilor persoane fizice, cat si…

CEC Bank finanteaza Sectorul 5 al Municipiului Bucuresti

CEC Bank si Sectorul 5 al Municipiului Bucuresti au incheiat un acord de finantare in valoare de cca. 477 mil. lei pentru refinantarea unor imprumuturi…

CEC Bank lanseaza Facilitatea Multicredit destinata persoanelor juridice

CEC Bank lanseaza Facilitatea Multicredit, modalitate de finantare ce ofera clientilor persoane juridice posibilitatea ca in limita unui plafon (revolving) aprobat, sa realizeze utilizari si…
Vezi profilul CEC Bank