Calvin Klein lansează noua campanie pentru colecția de denim cu MINGYU în rolul principal

Starul trupei SEVENTEEN se remarcă în cele mai noi modele de blugi inspirate din anii ’90

Calvin Klein dezvăluie astăzi noua sa campanie cu artistul K-pop MINGYU în denimul toamnei anului 2025. Cu un stil natural și cool, MINGYU stârnește dorința pentru celebrul denim al brandului, cu noi stiluri pline de energie proaspătă prin grafică de impact, stiluri tonale și straturi seducătoare de elemente de bază neașteptate.

O atractie remarcabilă a sezonului, noul denim cu imprimeul CK Emblem reinterpretează monograma caracteristică a brandului într-un imprimeu îndrăzneț pe toată suprafața, care conferă blugilor și jachetelor trucker un aspect curat și grafic. Modelul emblematic Straight Jean din anii ’90 revine în noi nuanțe vintage și închise, inclusiv tonuri intense de indigo, ideale pentru a fi asortate cu o cămașă largă cu nasturi sau un tricou cu logo, pentru un look relaxat și modern. Croiala slim a blugilor Slim Jean oferă o siluetă elegantă, care se potrivește perfect cu un tricou clasic și o jachetă windbreaker, creând un look stratificat și îndrăzneț. Blugii Carpenter Jean sunt creați cu o formă structurată și un stil inspirat de îmbrăcămintea de lucru, în timp ce blugii 90s Taper Jean oferă o croială precisă, care îmbină designul clasic cu sensibilitatea contemporană.

Campania se lansează astăzi, 19 august, iar conținutul poate fi văzut pe canalele @calvinklein.  Colecția de denim pentru toamna 2025 este acum disponibilă pe calvinklein.com.

Campaign Credits:

Directed and photographed by TORSO

Editorial Credits:

Calvin Klein

Social: @calvinklein

 

Despre Calvin Klein:

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste. Fondată la New York în 1968, estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării de sine fără limite. Mărcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali și internaționali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt susținute de un design responsabil, producție premium și eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorința este să se obțină piese unice și dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2024.

Despre SARKK:

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.           

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Diagnosticarea corectă și planul preliminar de tratament pe care le stabilim la prima interacțiune, reprezintă baza tratamentelor de succes - dr. Teodorina Secară

Zâmbetul este, fără îndoială, una dintre cele mai puternice forme de comunicare. Dincolo de estetică, el reflectă echilibrul și sănătatea întregului organism.

ParkLake și ECOTIC marchează Ziua Internațională a Deșeurilor Electrice prin ateliere eco-educative și prin amplasarea Caravanei ECOTIC

În perioada 9–12 octombrie 2025, ParkLake Shopping Center găzduiește, alături de ECOTIC, o serie de acțiuni dedicate conștientizării importanței colectării separate a deșeurilor electrice și…

Alba Larsen aduce stilul pe pistă, purtând Tommy Jeans la Grand Prix Singapore

Tommy Hilfiger anunță că pilotul F1 ACADEMY® și ambasadoarea brandului, Alba Larsen, a purtat TOMMY JEANS la Grand Prix Formula 1® din Marina Bay, Singapore,…

Antiaging, inovație și tradiție: succesul primei ediții a Congresului „Sănătatea Pielii”

Începutul de săptămână a fost marcat de prima ediție a Congresului Sănătatea Pielii, organizat de Asociația DAR în parteneriat cu Fundația Ana Aslan, Societatea Română…
Vezi profilul Andrei Filip