Calvin Klein a îmbrăcat-o pe Rose Byrne la cea de-a 16-a ediție a Governors Awards, desfășurată la The Ray Dolby Ballroom

Calvin Klein Inc. anunță astăzi că actrița Rose Byrne a purtat o creație Calvin Klein Collection personalizată la cea de-a 16-a ediție a Governors Awards, care a avut loc la The Ray Dolby Ballroom din Hollywood, California.

Rose Byrne a strălucit într-o rochie personalizată Calvin Klein Collection, cu o siluetă empire și aplicații tip oglindă pe toată lungimea, care captează lumina în fiecare mișcare. Buzunarele fine integrate și detaliile de drapaj amplificat aduc o notă sculpturală și modernă, semnătură a eleganței Calvin Klein pe covorul roșu.

EDITORIAL CREDIT: Calvin Klein Collection

IMAGES CREDITS: Amy Sussman – Getty Images

SOCIAL MEDIA: @calvinklein

 

Despre Calvin Klein: 

 Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste. Fondată la New York în 1968, estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării de sine fără limite. Mărcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre branduri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali și internaționali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt susținute de un design responsabil, producție premium și eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorința este să se obțină piese unice și dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2024. Calvin Klein continuă să-și consolideze poziția de inovator în domeniul platformelor digitale emergente și al campaniilor de marketing moderne.

 

Despre SARKK:

 SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.             

 

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

„Fii și tu Moș Crăciun pentru o zi!” – Campania Fundației Dana Voiculescu aduce magia Crăciunului în comunitățile vulnerabile

Fundația Dana Voiculescu lansează pentru al treilea an consecutiv campania emblematică de Crăciun, „Fii și tu Moș Crăciun pentru o zi!”. Această inițiativă mult-așteptată continuă…

Black Friday în saloanele El Studio din București: 20% reducere la tratamente cosmetice premium

El Studio, una dintre cele mai extinse rețele de frumusețe din Capitală, lansează în perioada 20–30 noiembrie o campanie de Black Friday dedicată îngrijirii profesionale…

Gala Luxury – 19 ani - Venice Carnival by LUXURY” la Face Convention Center

GALA LUXURY a celebrat 19 ani de existență ai revistei, printr-un eveniment spectaculos desfășurat la Face Convention Center, una dintre cele mai apreciate locații de…

Hello Holidays lansează cel mai mare târg online de turism: reduceri pentru vacanțele de iarnă și oferte unice pentru anul 2026

În perioada 20–24 noiembrie, agenția de turism Hello Holidays organizează cel mai mare târg online de turism dedicat vacanțelor de iarnă și ofertelor pentru anul…

Grapefruit la 26 de ani: pionierat în UX, inovație prin AI și parteneriate care trec testul timpului

Agenția de digital Grapefruit aniversează 26 de ani de activitate, perioadă în care a evoluat constant alături de partenerii săi și a rămas fidelă unei…
Vezi profilul Andrei Filip